111. DÍL - Ideální banka 21. století:
Ideální banka nesmí být oškubánka


23. 11. 2017  00:13          komentáře (0)

PONDĚLNÍ A ČTVRTEČNÍ SERIÁL - IDEÁLNÍ BANKA 21 STOLETÍ: V rámci osmého ročníku soutěže středních a vysokých škol přinášíme jednotlivé práce studentů od těch nejlepších po ty méně úspěšné. Podívejte se tak spolu s námi na svět očima našich dětí. 114. místo získala studentka Neužilová Klára z ISŠ Slavkov u Brna. ČTĚTE DÁLE!

111. DÍL - Ideální banka 21. století: Ideální banka nesmí být oškubánka




Klára Neužilová je studentem Integrované střední školy Slavkov u Brna. Tato škola se účastní naší soutěže prvním rokem. I přesto je však velmi aktivní a vstřícná. Do soutěže tato škola přihlásila velké množství kvalitních prací svých studentů. SIŠ Slavkov u Brna prokazuje, že jí není finanční gramotnost studentů, ani úroveň bankovnictví v České republice cizí. Klára pobavila porotu svým výrazem oškubánky.

CELOU PRÁCI KLÁRY ZNEUŽILOVÉ NALEZNETE ZDE:

Dříve nebylo moc bank na výběr, ale byly to banky, dnes máme velké množství institutů, které se tváří jako banky a jsou to spíše oškubanky. Platí se zde za všechno, za vklady, výběry, platební příkazy, platební karty, za vedení účtu. Jestliže si do takové instituce člověk uloží peníze, tak mu z ní za různé, někdy až nesmyslné poplatky ubývají, náklady za vedení účtu a za různé vymoženosti, jako je internetové, telefonické bankovnictví jsou tak vysoké, že převyšují úroky z vkladů.

Moje představa ideální banky je, že bychom na vložených penězích měli vyšší úrokové sazby, to aby se nám vyplatilo mít peníze v bance uloženy, aby nám tam narůstaly a né jen proto, že je pohodlné platit bezhotovostně kartou, telefonicky, nebo internetovým bankovnictvím a za to platit vysoké poplatky. Vždyť banka s penězi klientů hospodaří a tím vytváří zisk, ale klienti z tohoto zisku vidí jen minimální částku.

Ideální banka je taková, která nemá žádné poplatky, má takové úroky, aby se klientům vyplatilo mít peníze v bance uloženy, aby jim tam narůstaly. Dále by banka mohla věrné klienty odměňovat různými slevami, třeba na divadelní představení, na kosmetiku do posilovny adt., zkrátka aby banka a klient byly partneři, kteří se navzájem potřebují a pomáhají si a každý má z tohoto partnerství užitek.

Banky by se měly přestat předhánět v reklamách, která má menší poplatky za to či ono a měly by začít vytvářet příjemné prostředí, aby lidé nejenom cítili, že to s nimi jejich banka myslí opravdu dobře a upřímně, a že jejich vklady zúročí co nejefektivněji, ale aby to byla i pravda a lidé by na vložených penězích mohli mít také nějaké větší zisky.   

Partnerem soutěže IDEÁLNÍ BANKA 21. STOLETÍ je dlouhodobě Air Bank, tedy banka, která na tuzemském trhu rovněž vyniká svou inovativností a snahou přinášet klientům neustále nová a efektivní řešení.

Air Bank

DALŠÍ SOUTĚŽNÍ PRÁCE SOUTĚŽÍCÍCH A INFORMACE O SOUTĚŽIL NALEZNETE ZDE!



111. DÍL - Ideální banka 21. století: Ideální banka nesmí být oškubánka

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16285971072

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2390
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,5870
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8575
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3545
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,8710
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4150
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0716
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více