Komentované zprávy bank:
Komerční banka je opět větší, Equa Bank je v pohádce
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili.
Tento týden je plný pozitivních novinek. Čtěte!
POROVNEJTE SI BĚŽNÉ ÚČTY A KREDITNÍ KARTY!
Komerční banka: Komerční banka zrychlila v roce 2015 růst úvěrování
Komerční banka se pochlubila svými hospodářskými výsledky. Hlavní informací ke chlubení je také nárůst klientů této banky. Dosud totiž klienti velkým a zavedeným bankám spíše ubývaly na úkor těch nových. V případě Komerční banky se počet klientů v roce 2015 zvýšil o 21 000 na celkových 1 647 000 klientů. Jedná se sice o nárůst mikroskopický, ale důležitý je trend růstu, než celkový objem nárůstu klientů. Banka také zvýšila objem poskytovaných úvěrů.
Equa Bank:Equa bank mění reklamní koncept: tématem jsou pohádky
Bankovní služby, to je pohádka. Alespoň tímto směrem chce jít nejlevnější banka v České republice v rámci svých reklamních kampaní. Oslovit chce banka tímto netradičním konceptem především nové a mladé klienty. Některé reklamní spoty už jsme mohli v televizi či na internetu vidět. Pochvalu zaslouží nejen dobrý nápad, ale také zpracování reklam a jejich vtipnost. Reklamy tak nejsou agresivní ale působí spíše na citovou stránku vnímání diváka. Kéž by tedy bankovní služby byly někdy skutečně tou pohádkou.
ČSOB: Nový slogan ČSOB: Služby banky i pojišťovny pod jednou střechou
ČSOB se jako banka rozhodla expandovat i v oblasti pojištění. Na rozdíl od jiných pojišťoven má pojištění od ČSOB jednu velkou výhodu. Pro svou pojišťovnu totiž skupina dala k dispozici značku a zastřešení své banky. Pokud si klient sjedná pojištění od ČSOB Pojišťovny, získá zázemí a stabilitu silné banky. Navíc finanční služby a pojištění spolu úzce souvisí. Kde jinde nejlépe prodat pojištění než například klientům při sjednávání hypotéky, nebo úvěru? Toto spojení se rozhodla banka propagovat i svým novým logem. Zdá se, že je to chytrá obchodní i reklamní strategie. Uvidíme na reakci klientů.