Komentované zprávy bank:
ČS s příběhy klientů a Komerční banka farmaří
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Sjednání úvěru osobně na pobočce, nebo přes internet?
Finanční poradna serveru BP: Než si půjdete pro hypotéku nechte si udělat odhad
TÝDENNÍ SERIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Statisícové pokuty u úvěrů jsou stále realitou
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Čím se řídit při volbě úvěru. Reklama ne, porovnání ano
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu GEEN Vstřícná banka.
Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!
ČSOB Premium využívá téměř 30 tisíc klientů
Po necelém roce od spuštění využívá služby ČSOB Premium bezmála 30 tisíc osob. Přibližně tři tisíce lidí služba oslovila natolik, že se stali novými klienty ČSOB. V rámci nabídky služeb Premium je největší zájem o pojištění, prémiové karty a investování. Velký zájem vyvolala služba Osobní asistent a tradičně se oblibě těší i Premium bankéři. Je vidět, že doplňkovým službám věnuje banka velkou pozornost a je to dobře. Je to cesta, kterou by se mělo bankovnictví jako celek v budoucnosti ubírat a už nyní se touto cestou právě některé banky vydávají. Díky tomu budou mít tyto banky poměrně výraznou výhodu. Komplexnost a komfort budou klienti požadovat a oceňovat stále více.
Komerční banka podpoří investice do zemědělství i agrární export
Komerční banka prodloužila spolupráci s Agrární komorou ČR a Potravinářskou komorou ČR. Prioritami spolupráce pro nadcházející období budou zejména podpora rozvoje exportu českých potravin a zemědělských komodit a podpora investic do zemědělství a potravinářství s efektivním využitím čerpání dotačních zdrojů z ČR a EU včetně zvýhodněných programů připravených ve spolupráci s evropskými finančními institucemi.
Kdo jiný potřebuje v naší ekonomice podpořit, než právě zemědělství. Právě zemědělský sektor není v naší zemi výrazně výkonný a trpí deficitem obchodu s agrárními produkty. Naše zemědělství tak potřebuje investice a výrazné inovace do zlevnění výroby a zefektivnění zemědělské produkce i zpracovatelského sektoru. Vedle Moneta Money Bank je tak i Komerční banka zaměřena na podporu tuzemského zemědělství v rámci čerpání dotací z EU.
„Když ve vás někdo věří, dokážete víc": nový marketingový koncept ČS sází na image a příběhy klientů
Na počátku stála myšlenka naučit lidi hospodařit a zajistit jim přístup k prosperitě. Toto poslání, které Česká spořitelna naplňuje již téměř 200 let, se odráží také v současné strategii banky, kterou nyní podpoří nový marketingový koncept.
Jak se mluví o marketingových konceptech, tak vždy zbystříme. Jedná se o způsob jak zaujmout, ale také často i ovlivnit lidi a motivovat je, aby si koupili něco, co by si za normálních okolností nepořídili. Jasně. I to je trh a bankovní trh není o nic jiný. Než plošné reklamy a marketingové akce, dáváme přednost poctivé práci pro klienta, prozkoumání jeho potřeb, a nejlepší reklamou pro banku je spokojený klient, který její služby doporučí dalším. Dobrou reklamou určitě není vymývání mozků, nebo vyvolávání strachu, nebo naopak nadšení, jako je tomu u některých reklam na půjčky.