Komentované zprávy bank:
KB se chce líbit mladým a Moneta zapojila prase
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Čím se řídit při volbě úvěru. Reklama ne, porovnání ano
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak porovnávat úvěry na internetu? Přehled webů porovnávačů
JAK NA ÚVĚRY: Jak vybrat nejlepší úvěr? Musíte vědět na co ho chcete
28. září. Svátek svatého Václava, aneb jak bychom se neměli chovat
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu GEEN Vstřícná banka.
Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!
Česká spořitelna: Kampaň, které můžete věřit. Po Vojtově metodě Česká spořitelna představuje Sdružení Neratov
Před půl rokem spustila Česká spořitelna nový komunikační koncept se sloganem „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“, který staví na skutečných příbězích klientů banky. V dvouměsíční integrované kampani je ústřední postavou Josef Suchár, farář a vizionář, který spolu s dalšími nadšenci před 25 lety založil Sdružení Neratov, aby obnovil vysídlenou ves a pomáhal potřebným. Kampaň Spořitelna zahájila k 1. listopadu v outdooru - na vizuálech se objevuje skutečná tvář faráře Josefa Suchára. K dnešnímu dni je spuštěný tzv. oživlý web www.dokazemevic.cz, který představuje netradiční prezentací nejen Neratov, ale poukazuje i na další skutečné příběhy. Kampani předcházel spot a dokument o Vojtově metodě a tři příběhy klientů, kterým radou a vhodnými finančními produkty pomohla Spořitelna plnit jejich sny.
I z České spořitelny občas vypadne něco skutečně originálního a zajímavého. V tomto případě spojila Česká spořitelna příjemné s užitečným. Jednak pomohla zajímavému a netradičnímu projektu a jednak si touto pomocí vypomohla ve své komunikační kampani. A tak to má být. Potřebné by bylo, aby takových projektů a počet klientů, kterým je skutečně činností banky nějak pomoženo co nejvíce.
Komerční banka: Studenti studentům – nový koncept pobočky Komerční banky pro mladé lidi startuje v Brně
Připravit a podpořit mladé lidi v jejich životě, například při studiu, cestování, bydlení, finančním zajištění rodiny nebo podnikání, v uvolněném prostředí a jazykem, kterému rozumí. To jsou hlavní cíle první ryze studentské pobočky v České republice, kterou Komerční banka pod názvem KB Port Brno otevřela v moravské metropoli na náměstí Svobody.
Velmi zajímavý nápad, za který Komerční banku chválíme. Vytvořit specializovanou pobočku pro mladé lidi není zrovna běžný krok. Co tím banka sleduje? Samozřejmě se chce zatraktivnit v očích mladých klientů, kteří do současné doby dávali přednost spíše nízkonákladovým bankám. Mladí lidé jsou také výrazně flexibilnější, což dělalo velkým bankám starost. Například Air Bank by však mohla reagovat tím, že všechny její pobočky, které jsou ve svém celku zcela netradiční jsou orientovány pro potřeby mladých lidí, což je bezesporu rovněž pravda.
Moneta Money Bank: V kampani MONETA Money Bank na podporu Expres půjčky doplňuje kocoura čuník
MONETA Money Bank spustila kampaň na podporu Expres půjčky s výhodnou garantovanou úrokovou sazbou 6,9 % p.a. pro úvěry nad 200 000 Kč. Garancí úrokové sazby a sdělením „S půjčkou od MONETY víte, na čem jste“ společnost pokračuje v cestě stát se šampionem mezi bankami ve financování domácností. Kampaň, ve které se vedle známé dvojky kocoura s veterinářem premiérově představuje nečekaně přerostlý čuník, běží v médiích od 2. října.
Tuto zásadní zprávu Monety jsme nemohli přehlédnout. Fakt, že kocoura doplňuje čuník je tak výbušnou informací, že se jí musíme věnovat. Ale vážně, pokud to vážně umíme. Kampaň se věnuje propagaci Expres půjčky, kterou tato banka nabízí už dlouhá léta. Jedná se přitom o poměrně výraznou a dá se říci povedenou kampaň. Je tak jasné, že si od kampaně banka slibuje, že se jednou bude mít i díky vysokým ziskům jako prase v žitě.
DALŠÍ ZAJÍMAVÉ KOMENTÁŘE TISKOVÝCH ZPRÁV BANK NALEZNETE ZDE!