Rozhovor s Markem Orawskim, ředitelem PRVNÍ KLUBOVÉ:
Klientům vracíme zbylé peníze z pojistek
Proč se PRVNÍ KLUBOVÁ stala partnerem Ankety o nejabsurdnější výluku z pojištění?
Hlavním důvodem je náš stejný pohled na svět pojištění. Pojišťovny mají ve smlouvách často výluky, na které klienti při uzavírání pojistky nepřijdou. Respektive pojišťovna je na ně záměrně neupozorní. Chceme tak podpořit snahu informovat klienty, aby si při uzavírání pojistek dávali větší pozor na absurdní či nejednoznačné výluky, které mohou klienty pojišťoven uvést v omyl a v případě problému pak nemusí dojít k vyplacení pojistného, na které si klienti mysleli, že dosáhnou.
V čem je PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna unikátní? Jak se liší od klasických pojišťoven, které na tuzemském trhu působí? Klasické peer to peer projekty například v oblasti sdílených služeb – bydlení, půjčky apod. jsou jasné. Na jedné straně lidé, kteří nabízejí půjčku, na druhé lidé, kteří si půjčit chtějí. Ale jak toto všechno může fungovat v segmentu pojišťování?
PRVNÍ KLUBOVÁ vznikla s cílem opět nastolit férový vztah mezi pojišťovnou a klientem. Hlavní rozdíl mezi PRVNÍ KLUBOVÁ a ostatními pojišťovnami je ten, že peníze, které vybereme za pojistky, nepovažujeme za své. Po zaplacení škod vracíme klientům zbylé peníze, z nichž ještě čtvrtina jde na rezervu na velké škody. Při samotném vracení peněz jsou pak zvýhodněni ti, kteří neměli v daném roce škodu. Zvýhodňuje se i fakt, že jste do pojišťovny někoho ze svých přátel doporučili.
Zásadní rozdíl je také v nákladech na samotný provoz pojišťovny a případný zisk, kde si PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna bere pevných 17 % z vybraného pojistného. Na rozdíl od ostatních pojišťoven také nevyplácíme provize za sjednání pojistek zprostředkovateli.
Princip sdílené ekonomiky je v pojišťovnictví podobný. PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna funguje v podstatě jako správce financí členům našeho “klubu” a vybrané pojistné nenáleží nám, ale samotným členům. Stojí tak na přímém pojištění lidí lidmi a na vzájemné solidaritě. Funguje na systému doporučení, jde tedy o neanonymního vztahu mezi klienty samotnými, kteří vnímají pojistné jako společné peníze.
Proč by měl klient právě PRVNÍ KLUBOVÉ využít za účelem svého pojištění? Nabízíte konkrétní pojistné produkty, nebo vše necháváte na svých členech? Jak celý systém funguje?
PRVNÍ KLUBOVÁ nabízí konkrétní produkty u neživotního pojištění. Ty si mohou naši členové sjednat online, nemusí tedy chodit do kamenné pobočky pojišťovny. Od konkurence se odlišujeme tím, že jako jediní mezi pojišťovnami umožňujeme klientům kdykoliv zdarma zrušit, upravit, nebo jakkoliv pozměnit uzavřené pojistné smlouvy. Naše produkty stavíme tak, aby sloužili lidem k úhradě škod, nespotřebované pojistné pak vracíme klientům. V případě, že členové mají platnou pojistku u jiné pojišťovny a chtějí přejít k nám, pomůžeme jim s výpovědí původní smlouvy a novou nastavíme tak, aby na ni plynule navázala.
DRUHÝ DÍL ROZHOVORU S MARKEM ORAWSKIM, generálním ředitelem PRVNÍ KLUBOVÉ naleznete zde!
Rozhovor s Markem Orawskim, ředitelem PRVNÍ KLUBOVÉ: Klientům vracíme zbylé peníze z pojistek
Diskutovat (0)Další články k tématu
Objem odhalených pojistných podvodů v celkové výši