Komentované zprávy bank:
KB uklízí a ČS láká na hypotéky
FINANČNÍ GRAMOTNOST: Kdy si vzít úvěr u banky
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak porovnávat úvěry na internetu? Přehled webů porovnávačů
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Aleně rychlá, bezstarostná půjčka málem zlomila vaz
TÝDENNÍ SPECIÁL - JAK NA ÚVĚRY: Jak vyřizovat úvěr v bance. Nenechte se uvést do tísně a spěchu
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu GEEN Vstřícná banka.
Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!
Česká spořitelna zahajuje nový rok akční nabídkou pro zájemce o hypotéky
V závěru loňského roku vzrostl zájem o koupi vlastního bydlení, a to i přes zpřísnění podmínek pro poskytování hypoték ze strany ČNB. Mimořádné výhodné podmínky tak stále lákají nové zájemce o pořízení nemovitosti a Česká spořitelna jim chce vyjít vstříc. Na začátek roku proto připravila akční nabídku - odhad nemovitosti pro nové hypotéky zdarma v období od 8. ledna do 11. února 2018, a to u všech druhů fixací úrokové sazby. Akce platí i pro nové americké hypotéky.
Česká spořitelna začala na podzim loňského roku jako první banka na trhu nabízet hypotéku s možností fixace úrokové sazby na 15 let. Dlouhodobá fixace znamená pro klienty jistotu nízkých a neměnných splátek na více let dopředu. Díky tomu mohou klienti lépe hospodařit se svými domácími rozpočty.
Pro běžné klienty může být přístup bank a ČNB poměrně matoucí. Zatímco ČNB mluví neustále o nutnosti brzdit hypotéky a zpřísňuje podmínky pro jejich poskytování, banky naopak i svými kampaněmi a akcemi apetit klientů zvyšují. Česká spořitelna se vydala zajímavou cestou. Našla skulinku v možnosti propagovat hypotéky v podobě velmi dlouhé fixace. Tu ČNB nijak neomezuje. Dlouhá fixace se může navíc aktuálně jevit jako velmi výhodná. Dlouhodobě totiž bude docházet k růstu úrokových sazeb.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, který je postaven na nevšedních zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry.
Hlavními tvářemi konceptu, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík.
„Jsme bankou, jejíž služby jsou dostupné skutečně každému, a to v té nevyšší kvalitě. Od toho se také odvíjí náš nový kreativní koncept, který ukazuje, že každý náš klient může zažít něco neobyčejného a nevšedního, a to i díky našim produktům a službám,“ sdělila Renata Pixová – Němcová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.
Jasně, s ČSOB zažijete to co nikde jinde zažít nemůžete. Extázi a povznesete se až k oblakům. Samozřejmě přeháníme, ale reklamní kampaně jsou vedeny v tomto duchu. Lidem jde přitom především o vstřícný přístup banky, levné služby, dostupnost a co nejjednodušší služby, které reálně skutečně potřebuje. Převádět tyto potřeby na nějaké životní neobyčejné a nevšední zážitky nemusí být až tak účinné. Ale i tak bance přejeme mnoho nových klientů, kteří přijdou právě a jednom na základě této reklamní a propagační kampaně.
Komerční banka se rozhodla uklízet
Komerční banka (KB) se aktivně zapojí do projektu „Ukliďme svět, ukliďme Česko“. Dobrovolnickou akci, která se v letošním roce uskuteční 7. dubna a 15. září, podpoří nejen jako hlavní partner, ale také dá možnost svým zaměstnancům připojit se k úklidu ve vybraných lokalitách.
Pokud se v souvislosti s bankou píše o uklízení, představíme si spíše praní špinavých peněz. To ale určitě nebude případ naší čisté Komerční banky. Banka bude skutečně uklízet. Uklízet vybrané lokality. Tedy banka nažene své zaměstnance s košťaty a lopatkami, po boku pracovníků komunálních služeb do akce v ulicích a tam budou bankovní poradci sbírat špačky, papírky a zbytky nedojedených potravin. Však je správné když i bankéři vidí reálný svět a nedívají se na něj jen z prosklených stěn svých kanceláří.
DALŠÍ ZAJÍMAVÉ KOMENTÁŘE TISKOVÝCH ZPRÁV BANK NALEZNETE ZDE!