Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků v rychle se měnícím světě plateb


04. 09. 2019  09:35     Tisková zpráva     komentáře (0)

Praha - 27. srpna 2019 – Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu ve 25 zemích po celém světě prostřednictvím více než tuctu nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost a jsou zároveň vyjádřením důvěry a bezpečnosti, které značka Visa reprezentuje.

Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků v rychle se měnícím světě plateb




Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady předcházel náročný kreativní proces. Po několika vyřazovacích kolech, do kterých byly zapojeny také focus groups, se Visa rozhodla pro optimistický a energický zvuk, který doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou.

Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jíNástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,dodává Biggarová.

Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu[1], kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu

 V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.

Jsme nadšeni, že můžeme být součástí inovativní iniciativy společnosti Visa pro budování důvěry, posílení značky a lepší zákaznickou platební zkušenost,“ řekl Bohdan Myroniw, viceprezident pro strategická partnerství, Equinox Payments. „Je snadno srozumitelná pro všechny generace a je to zkrátka zábavná zkušenost.”

V Cannes

Lynne Biggarová hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions. Během panelu s názvem „Další hranice zvukového a senzorického brandingu“ se po jejím boku objevil Steve Milton, zakládající partner Listen Agency, a společně vystoupili v divadle Debussy. Pro další informace sledujte @LynneBiggar na Twitteru nebo LinkedIn.

_________________________________________________

[1] Průzkum společnosti Visa, Vliv senzorického brandingu Visa na zákaznickou zkušenost, 2019



Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků v rychle se měnícím světě plateb

Diskutovat (0)


Bankám jsme v roce 2021 na poplatcích již celkem zaplatili

6921017474

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Nákupy kartou na internetu nadále potvrdíte u Air Bank i bez aplikace. Připravuje pro vás náhradní řešení


Nedávno jsme vám oznámili, že se začátkem dubna rozloučíme s možností potvrzovat některé nákupy kartou na internetu prostřednictvím samotného opsání číselného kódu z SMS. To pořád platí. Podle směrnice Evropské unie PSD2 to totiž už není dostatečný způsob ověření. Nic se nezměnilo ani na našem doporučení používat k potvrzování mobilní aplikaci My Air, protože je to nejen bezpečnější, ale také o dost pohodlnější způsob. Ostatně proto už většina z vás aplikaci k potvrzování používá.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 26,3470
Kurz USD Americký dolar 1 USD 22,1170
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,7465
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 30,5755
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 23,7565
Kurz HUF Forint 100 HUF 7,1800
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,3973
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více