AXA a AXA ASSISTANCE doporučují během dovolených volat v případě nouze nejprve asistenční linku
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
V případě jakéhokoliv zdravotního problému v zahraničí je nezbytné kontaktovat svou asistenční službu ještě před samotným lékařským vyšetřením. V některých případech jinak může hrozit, že poskytnutá lékařská péče dosáhne příliš vysoké ceny nebo bude zcela nadbytečná. S takovými případy se AXA setkává přibližně jednou do týdne. V létě jde převážně o země jako Egypt, Řecko či Turecko, během zimy zase Rakousko a Itálie.
Skupina AXA i AXA ASSISTANCE se setkává s případy, kdy klient před návštěvou lékaře nekontaktuje asistenční službu, což nemusí vždy dopadnout nejlépe. Jeden takový případ se během letních měsíců
stal například v Egyptě: klientovi AXA byl zadržen pas, aby nemohl odletět zpět domů, dokud lékař či nemocnice pod tlakem nezískali garanci na několikanásobně předraženou léčbu.
Podobnou zkušenost měl další zákazník, který odcestoval na řecké Korfu. Ve zdravotnickém zařízení byl bez jakéhokoliv ověření uveden do narkózy. Následně bylo zjištěno, že trpěl vážnými srdečními
problémy a narkóza ho mohla vážně ohrozit na životě.
Během zimních dovolených zase některé klienty cestující do Rakouska či Itálie připravili k operaci a teprve poté začali od asistenční služby vyžadovat platební garanci na předražené sumy. Nejhorší
případy jsou přitom u zranění dětí, kdy zdravotní zařízení nechají rodiče v těžké situaci podepsat souhlas s podstoupením zákroku a společně pak tlačí na asistenční službu, aby garanci poslala.
Některé kliniky přitom často nemají na prováděné operace dostatečně početný nebo kvalifikovaný zdravotní personál.
AXA i AXA ASSISTANCE proto doporučují vždy předem kontaktovat asistenční službu. Pokud ji vzhledem k povaze onemocnění nebo zranění nelze volat, je nezbytné ji kontaktovat okamžitě, jak je to
možné, aby asistenční služba měla možnost zajistit převoz do smluvního a prověřeného zdravotního zařízení. Hlavní je nepodepisovat nic, čemu klient nerozumí.
AXA a AXA ASSISTANCE doporučují během dovolených volat v případě nouze nejprve asistenční linku
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024