AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnost do škol do nového kabátu


22. 04. 2015  14:26          komentáře (0)

Finanční skupina AXA aktualizovala formát video spotů, kterými zvyšuje finanční gramotnost žáků základních a středních škol. AXA je generálním partnerem školního vzdělávacího programu Finanční gramotnost do škol, který je vysílán na 402 základních a středních školách zapojených do Školního informačního kanálu. Během 4 let spolupráce oslovily tyto naučné spoty již více než 300 tisíc dětí.

AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnost do škol do nového kabátu




"Po čtyřech letech vysílání animovaných spotů, ve kterých byli hrdiny školáci, jsme se rozhodli, že do projektu zapojíme i dospělé. Formou ankety mezi náhodně tázanými dospělými ukazujeme vědomosti či spíše nevědomosti o problematice finanční gramotnosti. Tento nový typ spotů pro dva následující školní roky je po audiovizuální stránce modernější, a zároveň je vtipným oživením, zejména v porovnání s někdy překvapujícím, ale často správným pohledem náctiletých studentů." říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA. 

 Vzdělávání v oboru finanční gramotnosti má smysl již od raného věku. Některé studie dávají zelenou už předškolním formám, seriál finanční skupiny AXA je ale určen o trochu starší cílové skupině. Jeho hlavní myšlenkou je sdělit žákům fakta a informace, které se již brzy stanou součástí jejich životů. Již dnes se přitom mnoho z nich setkává s hospodařením ve formě herních mikro-transakcí, stahování placených aplikací či při hospodaření s kapesným. 

SIK_ilustracni

Školní informační kanál

Projekt ŠIK (Školní informační kanál) nabízí novou formu komunikace s žáky a studenty, a to pomocí nejnovější moderní technologie. Jde o nejsilnější sdělovací prostředek ve školství. Pomocí vzdělávacích videospotů vysílaných v síti školních obrazovek instalovaných do stovek škol v České republice dochází k účinné podpoře prevence společensky nežádoucích jevů a zvyšování gramotnosti mladé generace. Výuka „v obraze“ tak otevírá nový styl komunikace mezi žákem a jeho učitelem, a poskytuje vhodné nástroje pro zefektivnění výuky na českých školách.

 

AXA a společenská odpovědnost

Skupina AXA se hlásí ke společenské odpovědnosti. Jejími prioritami jsou spolupráce s komunitami, podpora finanční gramotnosti a ohleduplný přístup k životnímu prostředí. Od roku 2007 je AXA generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.



AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnost do škol do nového kabátu

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15497950208

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2540
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,6480
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8380
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,4915
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0220
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4100
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0751
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více