Bankovní poplatky výrazně mění svou grafiku, rozšiřují se o další sekce, oblasti a aktivity


24. 10. 2019  07:22     Miroslav Zeman     komentáře (0)

Po 15 letech fungování se podstatně rozšiřuje záběr portálu, který byl dosud znám především úspěšným bojem proti absurdním poplatkům. Nově si dává za cíl stát se on-line centrem ochrany spotřebitelů nejen ve finanční oblasti, ale také v telekomunikacích, energetice, exekucích a oblasti právních sporů.

Bankovní poplatky výrazně mění svou grafiku, rozšiřují se o další sekce, oblasti a aktivity




Bankovní poplatky, které založil Patrik Nacher, teď poběží v nové verzi jak na internetu, tak v prostředí mobilních telefonů. Změny přináší nejen novou, přehlednější grafiku webu, logo, barvy a další vizuální prvky, ale především další sekce a nový, logicky propojený obsah. Svým záběrem se stává unikátním místem informací k ochraně spotřebitelů.

„Patnáct let se zabývám finanční gramotností. Troufnu si tvrdit, že jsem byl katalyzátorem změn v poplatkové politice bank a dalších institucí. Zároveň jsem v posledních dvou letech poslancem, mám tedy šanci věci měnit přímo, nejen o nich psát. Naplánoval jsem sérii změn, jimiž si k tomu uvolním ruce. První, vizuální změna, startuje právě dnes,“ upozorňuje Patrik Nacher.

Unikátní novinkou je databáze až 500 životních situací, které jsou propojené s kazuistikou, tedy konkrétními a pravdivými příběhy čtenářů serveru, poradnami a dalšími funkčnostmi webových stránek. Obsah je výrazným způsobem zaměřený na spotřebitele a jejich reálné problémy a řešení konkrétních situací.

Dále se web zaměřuje na zvyšování finanční gramotnosti mladých lidí prostřednictvím nové sekce Fintech a Finanční gramotnost.

„Jsem rád, že lidé dostanou k užívání nový zpravodajský, finanční a poradenský web, který jim umožní se lépe orientovat v současném nepřehledném a složitém světě spotřebitelských práv a povinností. Stránky se už na první pohled odlišují od jiných konkurenčních webů, a to jak svou přehlednou grafikou a uspořádáním, tak i svou náplní a funkcí,“ doplňuje Nacher.

S modernizovaným designem webu se oživuje i projekt Ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek, který bude fungovat celoročně se spuštěním na počátku příštího roku. Pokračovat bude také Anketa o nejabsurdnější pojistnou výluku a také vlajková loď a celoroční projekt – hodnocení tuzemských bank, Vstřícná banka.

Cílem všech změn webových stránek je poskytnout uživatelům v roli spotřebitelů kompletní informační a poradenský servis na jednom místě. Spotřebitelé na nových webových stránkách naleznou logické a přímé cesty k řešení svého problému.

„Snažili jsme se nové stránky koncipovat nejen jako typicky článkový zpravodajský web, jako známe u jiných finančních webů, ale zejména jako nástroj a pomůcku k hledání a rychlému nalezení odpovědi při řešení situací spotřebitelů. Všechny aplikace a databáze jsou tak logicky propojeny, aby se každý dostal co nejdříve k požadovaným informacím,“ přibližuje náplň webu Patrik Nacher.

Spotřebitel na Bankovních poplatcích najde svou konkrétní životní situaci nebo článek řešící jeho problém. Může se seznámit s příběhy lidí se stejným či podobným problémem, otevřít si profil organizace či úřadu, který se zabývá spotřebitelskými právy – ČTÚ, Finanční arbitr, ERÚ a další, kam může podat stížnost nebo svůj dotaz, a nakonec se může zeptat i jednoho ze tří profesionálních poradců přímo na webových stránkách.

Po jednáních s ČSOB se podařilo získat pro Bankovní poplatky intuitivní doménu .CZ. Díky ní mohou stránky pohodlněji najít všichni uživatelé internetu.

Novinky, které naleznete na nových stránkách Bankovních poplatků:

  • Komplexně modernizovaný design a vzhled stránek, včetně loga
  • Nové sekce – Fintech, Pojištění, Projekty apod.
  • Nová doména BankovniPoplatky.cz (dříve pouze: www.BankovniPoplatky.com)
  • Databáze 500 životních situací spotřebitelů
  • Profily s komplexními informacemi o úřadech a institucích zabývajících se ochranou práv spotřebitele
  • Vylepšené a rozšířené poradny pro spotřebitele
  • Logické propojení aplikací volené tak, aby spotřebitel našel co nejsnadněji odpověď vedoucí k řešení jeho problému
  • Nová počítadla do každé ze sekcí

Projekt Bankovní poplatky je na straně spotřebitele už od roku 2005. Za svou patnáctiletou historii se výrazným způsobem zasloužil o popularizaci a medializaci tématu absurdních a vysokých bankovních poplatků. I díky úsilí serveru se bankovní poplatky od roku 2011, kdy byly na svém vrcholu, výrazným způsobem snížily. Vlastníkem serveru je Patrik Nacher.



Bankovní poplatky výrazně mění svou grafiku, rozšiřují se o další sekce, oblasti a aktivity

Diskutovat (0)