Spojení banky a restaurace je poměrně logické a představitelné spojení. Jedná se o spojení, které neevokuje žádné protichůdné nálady či pocity. Je zcela běžné, že lidé při pracovním obědě, snídani nebo večeři jednají o pracovních věcech, v restauracích se sjednávají i milionové obchody. Proč tedy v restauraci nesjednávat přímo bankovní služby? Tím spíše, když se jedná o restauraci specializovanou, kvalitně vybavenou a provozovanou přímo bankou.
Představte si tedy, že jdete do kvalitní restaurace s přijatelnými cenami, tam si objednáte oběd a v mezidobí si zatím vybíráte a vyhledáváte na tabletu potřebnou službu. Možností je také využít pomoci a porady zaměstnance banky, který služby na místě poskytuje a vyřizuje.
Před tím, než donese číšník oběd, si můžete už službu zřídit, nebo si v době jídla tuto službu v klidu rozmyslet. Dají se tak zabít jak se říká "dvě mouchy jednou ranou". Jednak si při zaměstnanecké pauze doběhne klient na oběd a v době oběda si vyřídí všechny potřebné bankovní služby. V restauraci na jednom sezení určitě klient nevyřídí hypotéku nebo jiný náročný produkt, ale určitě nebude problém založit si účet, zřídit si spořicí účet, vyřídit si půjčku, nebo si odnést výpis z účtu apod.
Pobočka v podobě restaurace je určitě výborný nápad na inovaci, kdy se funkce obou zařízení vzájemně nijak nevylučují, ale naopak se mohou doplňovat.
DALŠÍ ZAJÍMAVÉ BANKOVNÍ INOVACE NAJDETE ZDE!
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny