Brněnské servisní centrum Citibank vyřídilo během pěti let tři miliony telefonních hovorů
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Servisní centrum Citibank Europe plc v Brně, jehož otevřením v roce 2008 se rozšířila kapacita banky v oblasti telefonního bankovnictví, slaví v únoru letošního roku pětileté výročí. Během své relativně krátké existence uskutečnili operátoři brněnského centra bezmála tři miliony telefonních hovorů a vyřídili téměř 400 tisíc dalších požadavků klientů Citibank. Celkový čas strávený bankéři na telefonu s klienty Citibank odpovídá přibližně 26 rokům, což je zároveň i průměrný věk zaměstnanců centra.
Portfolio poskytovaných služeb se v rámci centra průběžně rozšiřuje a neustále tak vznikají nové pracovní příležitosti, zejména pro mladé lidi a absolventy z brněnského regionu. Od roku 2008 se počet pracovníků centra ztrojnásobil a v současné době je v něm zaměstnáno 150 lidí. Z původních 50 zaměstnanců, kteří do servisního centra nastoupili v roce 2008, jich celá polovina pracuje v centru do současnosti.
„Nízká fluktuace zaměstnanců servisního centra, která je pro tento typ povolání nezvyklá, potvrzuje nejen kvalitu pracovního prostředí, ale také profesionální přístup banky ke svým zaměstnancům,“ říká Petr Kadlec, provozní ředitel Citibank.
Zajímavostí je, že více než třetina všech přijatých zaměstnanců přišla do servisního centra Citibank na základě doporučení některého ze stávajících pracovníků. Jelikož si Citibank zakládá na poskytování vysoce profesionálních služeb svým klientům, investuje výrazně také do vzdělávání svých zaměstnanců. Zaměstnanci brněnského centra tak během posledních pěti let absolvovali celkem 4 600 hodin školení a vzdělávacích kurzů.
„Kvalitu a profesionalitu služeb centra potvrzuje pozitivní zpětná vazba od našich klientů, kteří mimo jiné oceňují korektní a věcné jednání telefonních bankéřů Citibank, jejich ochotu a vstřícnost,“ doplňuje Petr Kadlec, provozní ředitel Citibank.
Zaměstnanci brněnského servisního centra se také pravidelně zapojují do dobrovolnických aktivit v rámci Sdružení pro integraci zdravých a postižených dětí a mládeže „Chceme žít s vámi“, které také provozuje Integrované centrum Slunečnice. To v prostorách servisního centra pořádá dvakrát ročně dobročinné prodejní výstavy a zprostředkovává prodej výrobků chráněných dílen. Od začátku spolupráce v roce 2010 darovala Citibank a zaměstnanci servisního centra sdružení částku převyšující 250 tisíc korun.
Brněnské servisní centrum Citibank vyřídilo během pěti let tři miliony telefonních hovorů
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2350 | |
1 USD | 23,6060 | |
1 PLN | 5,8235 | |
1 GBP | 29,3795 | |
1 CHF | 25,8270 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0710 |
Zprávy z devizového trhu
- Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024