Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?
Českou spořitelnu a její klienty čekají velké změny. Banka by se v budoucnu měla rozdělit na čtyři bankovní značky, přičemž každá značka bude určená pro jiný typ klientů. Hlavním poznávacím znakem jednotlivých značek bude jejich barva - béžová, modrá, černá a šedá. Pro koho budou určeny služby jednotlivých značek je uvedeno na obrázku níže. Černou barvu již nyní reprezentuje značka Erste Premier.
Masu klientů chce Česká spořitelna rozdělit, jako to dělají automobilky nebo restaurace, aby získala větší schopnost nabídnout a udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků. „Máme vybudovaný koncept obsluhy nejbonitnějších klientů – Erste Premier, co se týká béžové a modré banky budeme hledat optimální model, tzn. zatím přesně nevíme, zda v jedné pobočce bude v přízemí béžová banka a v prvním patře modrá banka, obsluha živnostníků, podnikatelů a nebo to bude jinak,“ sdělil redakci Finparáda.cz ohledně rozdělení ČS na čtyři banky Dušan Baran, místopředseda představenstva a první náměstek generálního ředitele.
.
Zdroj: Česká spořitelna
.
Koncept Osobního bankovnictví (modrá barva) banka dolaďuje a otevírá nové pobočky pro tento typ klientů (v současnosti má pro modrou barvu 30 poboček, 142 Osobních bankéřů a 34 000
klientů)
Banka posiluje v segmentu nejbonitnějších klientů v rámci značky Erste Premier, která má 6 poboček, 66 Premier bankéřů a 7 000 klientů.
.
.
Další rozvoj Osobního bankovnictví
- Pokrytí měst nad 40 000 obyvatel do konce roku
- Nové pobočky a lokality pro Erste Premier - Plzeň, Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice
- Zpřehlednění nabídky produktů a služeb v Béžové bance
- Zjednodušení sazebníku Nová generace služby Servis 24 Nový přehledný design a ovládání Internetového bankovnictví
- Rozšíření úspěšné aplikace Mobilní banka na systém Android
Hlavní strana webových stránek Erste Premier:
Zdroj: Česká spořitelna
.
Pomocí nového modelu služeb chce Česká spořitelna dosáhnout následujících cílů:
-
být vedoucí bankou ve všech klíčových segmentech
-
zvýšit počet aktivních klientůmít nejspokojenější zákazníky
-
mít nejatraktivnější digitální tvář banky (webové stránky, smartbanking apod.)
-
nabídnout a dlouhodobě udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků, tak aby lépe odpovídala jejich specifickým potřebám a očekáváním
První inovované produkty pro novou strukturu
Prvními produkty pro novou strukturu prodeje jsou Účelové spoření, Karta Odměna, Kreditní karta World a Účelový úvěr od Buřinky
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2560 | |
1 USD | 23,7050 | |
1 PLN | 5,8560 | |
1 GBP | 29,3735 | |
1 CHF | 26,0530 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0756 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024