Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?


13. 08. 2012  01:35     Michal Mošnička (Poplatkožrout.cz)     komentáře (0)

Další články

Českou spořitelnu a její klienty čekají velké změny. Banka by se v budoucnu měla rozdělit na čtyři bankovní značky, přičemž každá značka bude určená pro jiný typ klientů. Hlavním poznávacím znakem jednotlivých značek bude jejich barva - béžová, modrá, černá a šedá. Pro koho budou určeny služby jednotlivých značek je uvedeno na obrázku níže. Černou barvu již nyní reprezentuje značka Erste Premier.





Masu klientů chce Česká spořitelna rozdělit, jako to dělají automobilky nebo restaurace, aby získala větší schopnost nabídnout a udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků. „Máme vybudovaný koncept obsluhy nejbonitnějších klientů – Erste Premier, co se týká béžové a modré banky budeme hledat optimální model, tzn. zatím přesně nevíme, zda v jedné pobočce bude v přízemí béžová banka a v prvním patře modrá banka,  obsluha živnostníků, podnikatelů a nebo to bude jinak,“ sdělil redakci Finparáda.cz ohledně rozdělení ČS na čtyři banky Dušan Baran, místopředseda představenstva a první náměstek generálního ředitele.

.

 

Zdroj: Česká spořitelna
.

Koncept Osobního bankovnictví (modrá barva) banka dolaďuje a otevírá nové pobočky pro tento typ klientů (v současnosti má pro modrou barvu 30 poboček, 142 Osobních bankéřů a 34 000 klientů)
Banka posiluje v segmentu nejbonitnějších klientů v rámci značky Erste Premier, která má 6 poboček, 66 Premier bankéřů a 7 000 klientů.

.

HRAJTE O NOVÝ TABLET SAMSUNG!

.

 

Další rozvoj Osobního bankovnictví

  • Pokrytí měst nad 40 000 obyvatel do konce roku
  • Nové pobočky a lokality pro Erste Premier - Plzeň, Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice
  • Zpřehlednění nabídky produktů a služeb v Béžové bance
  • Zjednodušení sazebníku Nová generace služby Servis 24 Nový přehledný design a ovládání Internetového bankovnictví
  • Rozšíření úspěšné aplikace Mobilní banka na systém Android

 

Hlavní strana webových stránek Erste Premier:


Zdroj: Česká spořitelna

.

Pomocí nového modelu služeb chce Česká spořitelna dosáhnout následujících cílů:

 

  • být vedoucí bankou ve všech klíčových segmentech

  • zvýšit počet aktivních klientůmít nejspokojenější zákazníky

  • mít nejatraktivnější digitální tvář banky (webové stránky, smartbanking apod.)

  • nabídnout a dlouhodobě udržet rozdílnou nabídku jednotlivým typům zákazníků, tak aby lépe odpovídala jejich specifickým potřebám a očekáváním

 

První inovované produkty pro novou strukturu

 


Prvními produkty pro novou strukturu prodeje jsou Účelové spoření, Karta Odměna, Kreditní karta World a Účelový úvěr od Buřinky



Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?

Diskutovat (0)


Další články k tématu

Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15757164128

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2560
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7050
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8560
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3735
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0530
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0756
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více