Její součástí jsou visačky na kliky, které na kolejích upozorňují na "jednání s finanční poradkyní".
Zejména na úzkou cílovou skupinu studentů České zemědělské univerzity míří nová kampaň Komerční banky, kterou připravila agentura Proximity Prague. Její součástí jsou visačky na kliky, které na kolejích upozorňují na "jednání s finanční poradkyní". Ty doplňují tematicky propojené plakáty. Hlavní lákadlo: webová kamera pro všechny studenty, kteří si do 14. března otevřou nové G2 konto u Komerční banky v univerzitním areálu v Praze-Suchdole.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2670 | |
1 USD | 23,7180 | |
1 PLN | 5,8355 | |
1 GBP | 29,5095 | |
1 CHF | 26,1005 | |
100 HUF | 6,3900 | |
1 RON | 5,0773 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024