Absurdní poplatek 2012:
Shodují se prosincové tipy tiskových mluvčích s poplatky ve finále?


22. 02. 2013  13:54     Redakce BP.com     komentáře (0)

Anketa o „Nejabsurdnější bankovní poplatek 2012“ míří pomalu do finále a poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat si stále bezpečně udržuje prvenství. Nás však dnes zajímala jiná věc… V průběhu prvního kola jsme tradičně žádali o tipy na absurdity sazebníků tiskové mluvčí českých bank – co myslíte, tipoval někdo poplatek, který průběžně vede, resp. poplatek z finálové pětice?

Absurdní poplatek 2012: Shodují se prosincové tipy tiskových mluvčích s poplatky ve finále?




Fakt je ten, že do finálové pětky postoupily hlasy více než třiceti tisíc čtenářů následující poplatky:

  • Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat
  • Poplatek za vedení účtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru
  • Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou
  • Poplatek za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internetbanking
  • Výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou

NENECHTE SI UJÍT - HLASOVÁNÍ PROBÍHÁ ZDE

O jejich konečném pořadí můžete rozhodovat až do 28. února. Nicméně otázka této chvíle zní: vadí některý z těchto poplatků zaměstnancům tuzemských bank, kteří mají na bedrech komunikaci? Pojďme se na to podívat.

Zajímavé je, že poplatek, který klienti svými hlasy poslali na průběžné první místo – poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat – nikdo z bankéřů nezmínil. Zato poplatek za vedení úvěrového účtu už ano, konkrétně jej jako největší absurditu označili Vladimír Komjati z Air Bank a Ján Franek z Fio banky. Aktuálně bronzový poplatek za výpis zaslaný elektronicky nejvíce vadí Pavle Hávové (ČSOB) a také Zuzaně Kalátové, tiskové mluvčí ERA Poštovní spořitelny.  Na tento poplatek upozornila také Lucie Hálová (Volksbank), která však ve své odpovědi ukázala i na další poplatky za užití „elektronických služeb“ (vyjma již zmíněného také poplatek za vložení dalších údajů do příkazu k úhradě (pozn. není ve finále) a zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internetbanking). V tom posledním zmíněném se plně shoduje s Evou Chaloupkovou z Citibank.

Tisková mluvčí LBBW Martina Lambert si vybrala poplatek, který se ve finálové pětici neobjevil, a sice poplatek za vložení dalších údajů do příkazu k úhradě.

Odpověď od zástupců velkých bank České spořitelny, Komerční banky a Raiffeisenbank se vzácně shodovala – vybírání absurdních poplatků nedává smysl, a proto žádný konkrétní nevybrali.

.

JAKÉ POPLATKY VADÍ TISKOVÝM MLUVČÍM? PODÍVEJTE SE ZDE NA KOMPLETNÍ TEXT.

.



Absurdní poplatek 2012: Shodují se prosincové tipy tiskových mluvčích s poplatky ve finále?

Diskutovat (0)