Bankovní poplatky výrazně mění svou grafiku, rozšiřují se o další sekce, oblasti a aktivity
Po 15 letech fungování se podstatně rozšiřuje záběr portálu, který byl dosud znám především úspěšným bojem proti absurdním poplatkům. Nově si dává za cíl stát se on-line centrem ochrany spotřebitelů nejen ve finanční oblasti, ale také v telekomunikacích, energetice, exekucích a oblasti právních sporů.
Bankovní poplatky, které založil Patrik Nacher, teď poběží v nové verzi jak na internetu, tak v prostředí mobilních telefonů. Změny přináší nejen novou, přehlednější grafiku webu, logo, barvy a další vizuální prvky, ale především další sekce a nový, logicky propojený obsah. Svým záběrem se stává unikátním místem informací k ochraně spotřebitelů.
„Patnáct let se zabývám finanční gramotností. Troufnu si tvrdit, že jsem byl katalyzátorem změn v poplatkové politice bank a dalších institucí. Zároveň jsem v posledních dvou letech poslancem, mám tedy šanci věci měnit přímo, nejen o nich psát. Naplánoval jsem sérii změn, jimiž si k tomu uvolním ruce. První, vizuální změna, startuje právě dnes,“ upozorňuje Patrik Nacher.
Unikátní novinkou je databáze až 500 životních situací, které jsou propojené s kazuistikou, tedy konkrétními a pravdivými příběhy čtenářů serveru, poradnami a dalšími funkčnostmi webových stránek. Obsah je výrazným způsobem zaměřený na spotřebitele a jejich reálné problémy a řešení konkrétních situací.
Dále se web zaměřuje na zvyšování finanční gramotnosti mladých lidí prostřednictvím nové sekce Fintech a Finanční gramotnost.
„Jsem rád, že lidé dostanou k užívání nový zpravodajský, finanční a poradenský web, který jim umožní se lépe orientovat v současném nepřehledném a složitém světě spotřebitelských práv a povinností. Stránky se už na první pohled odlišují od jiných konkurenčních webů, a to jak svou přehlednou grafikou a uspořádáním, tak i svou náplní a funkcí,“ doplňuje Nacher.
S modernizovaným designem webu se oživuje i projekt Ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek, který bude fungovat celoročně se spuštěním na počátku příštího roku. Pokračovat bude také Anketa o nejabsurdnější pojistnou výluku a také vlajková loď a celoroční projekt – hodnocení tuzemských bank, Vstřícná banka.
Cílem všech změn webových stránek je poskytnout uživatelům v roli spotřebitelů kompletní informační a poradenský servis na jednom místě. Spotřebitelé na nových webových stránkách naleznou logické a přímé cesty k řešení svého problému.
„Snažili jsme se nové stránky koncipovat nejen jako typicky článkový zpravodajský web, jako známe u jiných finančních webů, ale zejména jako nástroj a pomůcku k hledání a rychlému nalezení odpovědi při řešení situací spotřebitelů. Všechny aplikace a databáze jsou tak logicky propojeny, aby se každý dostal co nejdříve k požadovaným informacím,“ přibližuje náplň webu Patrik Nacher.
Spotřebitel na Bankovních poplatcích najde svou konkrétní životní situaci nebo článek řešící jeho problém. Může se seznámit s příběhy lidí se stejným či podobným problémem, otevřít si profil organizace či úřadu, který se zabývá spotřebitelskými právy – ČTÚ, Finanční arbitr, ERÚ a další, kam může podat stížnost nebo svůj dotaz, a nakonec se může zeptat i jednoho ze tří profesionálních poradců přímo na webových stránkách.
Po jednáních s ČSOB se podařilo získat pro Bankovní poplatky intuitivní doménu .CZ. Díky ní mohou stránky pohodlněji najít všichni uživatelé internetu.
Novinky, které naleznete na nových stránkách Bankovních poplatků:
- Komplexně modernizovaný design a vzhled stránek, včetně loga
- Nové sekce – Fintech, Pojištění, Projekty apod.
- Nová doména BankovniPoplatky.cz (dříve pouze: www.BankovniPoplatky.com)
- Databáze 500 životních situací spotřebitelů
- Profily s komplexními informacemi o úřadech a institucích zabývajících se ochranou práv spotřebitele
- Vylepšené a rozšířené poradny pro spotřebitele
- Logické propojení aplikací volené tak, aby spotřebitel našel co nejsnadněji odpověď vedoucí k řešení jeho problému
- Nová počítadla do každé ze sekcí
Projekt Bankovní poplatky je na straně spotřebitele už od roku 2005. Za svou patnáctiletou historii se výrazným způsobem zasloužil o popularizaci a medializaci tématu absurdních a vysokých bankovních poplatků. I díky úsilí serveru se bankovní poplatky od roku 2011, kdy byly na svém vrcholu, výrazným způsobem snížily. Vlastníkem serveru je Patrik Nacher.
Bankovní poplatky výrazně mění svou grafiku, rozšiřují se o další sekce, oblasti a aktivity
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024