Další články
< < Zpět na článek
Přidat nový komentář
hledám solidní, mladou banku zn. bez závazků |
(
Hledač banky |
16. 02. 2012 18:52:40 )
Hledal jsem včera změnu a zkusil jsem založit zkušební účet u fio banky. Podivné na ní je, že na jejím webu jsem nenašel telefon - oproti AXA je to výhoda, protože p.Šimeček by tolik neprotelefonova (viz jeho příspěvek) a prostě by pouze směl psát "mejly" :) Prohlédl jsem i jiné weby e-bank, ale nikde jsem se nedozvěděl, jaké jsou jejich nevýhody a slabiny. Všude blikala jen samá pozitiva. Jak vypadá editace šablon? Co musím mít u sebe, když se přihlašuji k svému účtu? Stačí znát heslo? Musím vkládat i nesmyslnou sms? (Co když bude mít operátor výpadek?) Tak, tak, obvykle musíte mít u sebe ještě "bankovní počítačku", disketu s elektronickým klíčem a k ní samozřejmě počítač a nebo vstupně-výstupní bankovní kartu a vše ještě jistit elektronickým podpisem. Tolik mají strach o naše peníze, že nám bankéři připravují opravdu nedobytnou e-pevnost. Inu, CHRÁNÍ nás před zlými živly, lačnými odklonit naše úspory kousek vedle. Zkrátka a dobře, zůstanu u dosavadního molocha, který mi sice odklání částečky kde může, ale navykal mě na to postupně, takže mi to již připadá normální a etické. Kdesi jsem četl pěknou glosu: "Kdybych to tenkrát věděl, bránil bych Jakeše holým tělem..." Takže, dobře mi tak.
|
AXA bank má naprosto nefunkční systém!! |
(
Šimeček |
22. 11. 2010 12:28:55 )
1.11., opakovaně pak 3.11. jsem dával elektronicky převodní příkaz. Ani jeden nebyl proveden, 5.11. jsem asi po 5 telefonátech, kdy u nich "levá ruka neví, co dělá pravá", a opakovaných stížnostech dosáhl toho, že slíbíli převod uskutečnit okamžitě - samozřejmě, nestalo se tak. Peníze jsem měl převedeny až 8.11. Napsal jsem jim písemně, doporučeně stížnost.
Dne 22.11.!!! telefonát z AXA, zda jsem "náhodou" nezadával příkazy v době 1. -3.11., že měly problémy se systémem. O mých problémech, opakovaných stížnostech, telefonátech, dopise dotyčná telefonující nevěděla vůbec nic. Jestli mi vznikla nějaká škoda neprovedenými příkazy mám doložit. Pokud klient nesplní nějaké povinnosti, následují automaticky sankce. Dokládá banka, že jí vznikla škoda? Jsme v romvoprávném postavení.
PŘED AXA VARUJI. Naprosto nekorektní jednání.
|
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
15547503920
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2620 | |
1 USD | 23,7020 | |
1 PLN | 5,8330 | |
1 GBP | 29,5365 | |
1 CHF | 25,9990 | |
100 HUF | 6,4050 | |
1 RON | 5,0774 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024