Česká spořitelna přišla s groteskní nabídkou


31. 08. 2007  07:32     Jan Solver      komentáře (8)

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:


Proč hájit neobhajitelné? | ( Jrm | 08. 08. 2016 20:39:21 )
Aneb, proč Muset plnit zůstatek a třeba výši příchozích plateb a nesmyslnou výši útraty kartou a mohl bych pokračovat, hledat se mi to nechce, bezpoplatkových bank je hodně i těch bez podmínky. A proto bych řekl, u NeČ. S. má účet opravdu zaostalý a nebo neschopný úsudku.
poplatek za výběr u přepážky ČS | ( HANKA | 29. 01. 2015 17:26:06 )
Reaguji na tento článek a sama jsem s překvapením nedávno zjistila u ČS, když jsem vybírala hotovost na přepážce a paní mi sdělila,že bude poplatek za výběr 80 Kč. Co dodat....toto je další absurdní poplatek a měl by se objevit v anketě hlasování.
Pavel má recht | ( Adam | 01. 07. 2014 19:01:39 )
Zdravím vespolek, naprosto souhlasím s komentářem Pavla - měl bych platit 269 Kč měsíčně a neplatím ani korunu. K tomu neomezený ´počet výběr z bankomatů ČS zdarma (frontu jsem stál naposledy předloni), veškeré příchozí i odchozí platby zdarma, internetbanking zdarma... Prostě vše zdarma a k tomu úrok 2% (který dnes nenajdete ani na spořících účtech konkurence - např. u AirBank s Top3 garancí, kde byl cca 2 roky zpět úrok 3%, je dnes již jen 1,3% a to patří mezi 3 nejvyšší úroky všech institucí působících v ČR). Je smutné, když píše hodnocení produktu někdo, kdo tvrdí, že kdo tento produkt využívá, nemá IQ ani 100, nedodělal snad ani ZŠ a bude za ubohé služby jen a jen zbytečně platit. Důvod je prostý - sám pravděpodobně nemá IQ ani 80, tudíž není schopen najít či si ani představit způsob, jak využívat základní produkt včetně veškerých nadstandardních služeb a to zcela zdarma.
Dvojí poplatek | ( Helena | 27. 02. 2014 16:17:28 )
Připadá mi groteskní,ale spíše smutné,když splatíte jednorázově zbývající částku spotřebitelského úvěru a zaplatíte poplatek 4% částky,která zbývá a ještě k tomu 5OOkč za mimořádný vklad,tedy 2x platíte za to,že splatíte půjčku.
Hloupým nepomáhat | ( Jan Břetislav | 05. 02. 2014 23:25:44 )
Hloupým klientům nelze pomoci, v tom má pisatel článku pravdu. Jinak je článek na hraně srozumitelnosti a k pomoci nesměřuje. Spořka, dnes již Nečeská, je pouze pro bohaté, což dokumentují oba předchozí příspěvky. Měl jsem Sporožiro přes padesát let, jako jeden z prvních po jeho zavedení v ČSSR ve zlatých šedesátých. Za vedení tehdy bylo 20 haléřů a úrok půl %. Jsem tvrdě konzervativní a v posledních deseti letech jsem měl obvykle na účtu přes čtvrt milionu. Poplatky se mi jevily příliš. Jsem sice konzerva, avšak nejsem rád za hlupáka. Učinil jsem pokus o nápravu. Napsal jsem na lístek své potřeby, které byly nevelké (žádný trvalý příkaz, asi deset bezhotovostích plateb ročně, dva výběry z bankomatu měsíčně). Navštívil jsem tři pobočky ČS a požádal o pomoc odborníky - zaměstnance s tím, že předpokládám nadále určité zhodnocování uložených peněz úrokem, nikoli jen 0,05%. Všechny tři výpočty směřovaly k poplatkům kolem tisíce ročně. Pochopil jsem, poděkoval a zauvažoval jsem, zda oslovit gen. ředitele, který mě zdravíval na schodech Dybálního úřadu. Byl to od pohledu docela slušný člověk. Nadále do ČS si jdu pouze vyzvednout semo-tamo nějakou dividendu. Mám účty vedené zdarma včetně karet. Platím pouze za obchodní účet u Fia. Každý, kdo najde něco dobrého na naší ČS je ... Hledám slušný výraz! No tedy Také ODSavač. To je snad aktuální a optimistické, neboť značná část voličů se uvtípila. Kritizovat Nečeskou útratnu má smysl. S pozdravem. J.B.
| ( Jaroslav | 14. 12. 2013 23:28:16 )
Je tod divné, ale v České spořitelně využívám široké portfolio služeb a neplatím nic. Je to spíš o tom, že bezpoplatkové banky lákají na 0 za vedení účtu ale to to konec celého divadla. Většina je stále ve ztrátě a modlí se, aby tohle lákadlo ustála. Vyplatí se zajímat se o produkty velkých bank hlouběji. Je to asi jako kreditní karta, pro někoho dobrý sluha a pro někoho zlý pán.
Nu... | ( Pavel | 31. 03. 2011 22:58:20 )
Nemíním zde ČS obhajovat, má své mouchy jako každá banka včetně třeba tolik vychvalovaného FIA. Ale jenom zmínku, mám u ČS účet s nejvyššími službami, za který bych normálně dal necelých 270 korun. A neplatím nic. Jak to asi dělám? Odpověď je ukryta v hlubinách VOP a dalších informacích k osobnímu účtu. A je jenom na klientovi, aby si je dobře nastudoval a pak se podle nich zařídil.