Česká spořitelna rozšiřuje služby a funkčnosti v SERVIS 24 a BUSINESS 2


21. 06. 2010  10:24     ČS a.s.     komentáře (13)

Internetové bankovnictví České spořitelny se od pondělí 21. června 2010 rozšířilo o nové funkčnosti a služby. Přihlašovací obrazovka SERVIS 24 Internetbanking je nyní zjednodušena a klienti na ní naleznou nápovědu ke službě, bezpečnostní doporučení, ale také videomanuál. Novinkou je rovněž možnost nastavit si elektronický výpis ke kartovému účtu nebo k Šikovnému spoření České spořitelny. Firemní klienti, kteří využívají službu BUSINESS 24, mohou například nově zasílat větší dávky příkazů, a to najednou až tisíc položek.





„Neustále pracujeme na zdokonalení servisu, který našim klientům poskytujeme. Internetové bankovnictví využívají naši klienti stále častěji, proto jsme se rozhodli mimo jiné přidat videomanuál, který slouží jako průvodce novým klientům, kteří se do internetového bankovnictví přihlašují poprvé,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny.

Klienti České spořitelny si mohou ve službě SERVIS 24 nově nastavit elektronické výpisy ke kartovému účtu (tedy k účtu ke kreditním kartám) i k účtu Šikovného spoření, aniž by museli navštívit pobočku. Novinkou je rovněž možnost změnit si způsob zasílání výpisů. Česká spořitelna také rozšířila zůstatkovou SMS zprávu k účtu, ze které se nově klienti dozví i disponibilní zůstatek obsahující celkovou částku, kterou mohou čerpat. Disponibilní zůstatek je oproti účetnímu zůstatku navýšen o částku kontokorentu a zároveň snížen o rezervace prostředků na určité platby.

Vedle zvýšení kapacity pro zasílání většího množství příkazů v jedné dávce, přináší služba BUSINESS 24 klientům ještě další novinky. Česká spořitelna rozšiřuje šablony ve službě SERVIS 24 i BUSINESS 24 a klienti si nově budou moci tyto šablony přenášet ze služby SERVIS 24 do služby BUSINESS 24. Ve službě BUSINESS 24 bude také nově možnost pracovat s datovými formáty shodnými s aplikací MultiCash – budou k dispozici datové výpisy z účtu ve formátu MT940 a též bude možnost importovat dávku příkazů k úhradě do BUSINESS 24 v MultiCash formátu.

Přímé bankovnictví České spořitelny (SERVIS 24 Internetbanking, Telebanking, GSM banking, BUSINESS 24, aj.) využívá 1,31 mil. klientů, což je největší počet uživatelů na českém trhu.

 



Česká spořitelna rozšiřuje služby a funkčnosti v SERVIS 24 a BUSINESS 2

/Poplatky za služby.
Vl.ložil jsem na účet 1.mil.Kč. Myslím si -domnívám se, že mám vysoké poplatky za vedení účtu a slu...
proč komplikujete platby
každou chvíli se mění přístup k bankovnictví, co tím Česká spořitelna sleduje? Má za cíl snížit poče...
neslýchané-účet není dostupný,proč si platíme drahé poplatky za službu???
neslýchané-účet není dostupný,proč si platíme drahé poplatky za službu???...
servis24
Prosím o informace, jak se dostanu ke svému účtu - již se nedá zjistit přes servis24.cz, tak jako js...
Servis24
Nemohu zaplatit složenky. Odjíždím v neděli na 15 dní na dovolenou a tak se do ČS už nedostanu. Slož...
žádné zlepšení
už přes týden se nemohu dostat ke svému účtu a potřebuji platit...pokud se platby zpozdí, budeme vym...
Nenávidím změny
Kdyby ty změny byly k lepšímu, tak prosím, ale když potřebuji rychle udělat nějakou platbu, nebo ryc...
plná síť
už 3 dny se nemohu připojit na svůj účet,mám platit složenky.....Můžete s tím laskavě něco udělat?...
NESTYDATOST NA ÚROVNI
Za služby si spořitelna bezostyšně účtuje nehorázné provize a vůbec se nestydí dělat mrtvého brouka ...
plná síť
už druhý den se nemohu dostat večer na svůj účet, neustále mi to hlásí " že mají plno a že omlouvají...
Diskutovat (13)