ČTK:
banky letos investovaly zejména do televizní reklamy


30. 11. 2010  14:48     ČTK     komentáře (0)

Firmy působící v oblasti bankovnictví letos investují zejména do televizní reklamy, za kterou s velkým odstupem následují tištěná média a internet.





Celkem bankovní a úvěrové společnosti od ledna do října investovaly do reklamy 2,46 miliardy korun, více než polovina z této částky směřovala do nákupu reklamního prostoru v televizi. Vyplývá to z údajů společnosti Admosphere, která reklamní výdaje monitoruje na základě ceníkových cen. Srovnatelná meziroční čísla nejsou k dispozici. Obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica dnes ČTK sdělil, že do televizní reklamy firmy z oboru bankovnictví investovaly 1,3 miliardy korun. Na reklamu v tisku připadlo 540 milionů korun a na internetovou reklamu 332 milionů korun. Nejaktivnější byla ČSOB, která od ledna do října investovala do reklamy 361 milionů korun. Více než čtvrtmiliardu si do nákladů za reklamu zapsaly Česká spořitelna a Komerční banka. "Podle očekávání většinu příček v žebříčku deseti největších zadavatelů z oblasti bankovnictví zabraly velké bankovní domy," podotkl Hynčica. Výjimkou jsou pouze dvě společnosti, a to na sedmém místě Českomoravská stavební spořitelna s 98 miliony korun a poskytovatel úvěrů a půjček COFIDIS, který investoval 76 milionů korun.


ČTK: banky letos investovaly zejména do televizní reklamy

Diskutovat (0)