Firmy působící v oblasti bankovnictví letos investují zejména do televizní reklamy, za kterou s velkým odstupem následují tištěná média a internet.
Celkem bankovní a úvěrové společnosti od ledna do října investovaly do reklamy 2,46 miliardy korun, více než polovina z této částky směřovala do nákupu reklamního prostoru v televizi. Vyplývá to z
údajů společnosti Admosphere, která reklamní výdaje monitoruje na základě ceníkových cen. Srovnatelná meziroční čísla nejsou k dispozici. Obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica dnes ČTK sdělil, že
do televizní reklamy firmy z oboru bankovnictví investovaly 1,3 miliardy korun. Na reklamu v tisku připadlo 540 milionů korun a na internetovou reklamu 332 milionů korun. Nejaktivnější byla ČSOB,
která od ledna do října investovala do reklamy 361 milionů korun. Více než čtvrtmiliardu si do nákladů za reklamu zapsaly Česká spořitelna a Komerční banka. "Podle očekávání většinu příček v žebříčku
deseti největších zadavatelů z oblasti bankovnictví zabraly velké bankovní domy," podotkl Hynčica. Výjimkou jsou pouze dvě společnosti, a to na sedmém místě Českomoravská stavební spořitelna s 98
miliony korun a poskytovatel úvěrů a půjček COFIDIS, který investoval 76 milionů korun.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
16520311728
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024