Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Filip Zavřel z Air Bank: Budeme se orientovat na rozšiřování služeb v mobilech
NOMINACE: Řekněte bankám, které poplatky se vám nelíbí
Jak nejlépe vybrat banku? Poradí vám server www.VstricnaBanka.cz
Jak si banky vedou z pohledu výše poplatků a přehlednosti sazebníků? Postupně vám přinášíme hodnocení všech bank v této kategorii. Porovnání bank si pak můžete vyhledat na serveru prvního klientského ratingu bank VSTŘÍCNÁ BANKA - www.VstricnaBanka.cz
Jedná se o zcela novou banku, která však není tak úplně nová. Transformovala se ze splátkové společnosti a na trh jako banka vstoupila na začátku roku. Hlavní doménou této banky je tak i nadále poskytování půjček spotřebitelského charakteru, k tomu si jako bonus můžete zřídit svůj účet.
Jako výchozí hodnotu poplatkové změny nastavujeme 7 bodů, banka tak má prostor pro změny ve své poplatkové politice a pozitivní změny v tomto hodnocení.
Hello Bank má velmi jednoduchý sazebník, ze kterého je přitom zřejmé, že většina bankovních transakcí souvisejících s ovládáním a vedením běžného účtu je zdarma. Sazebník se nachází na dvou stránkách a to jak k běžným účtům, tak i k úvěrům a dalším produktům. Kritiku si zaslouží těžší dohledatelnost sazebníku a jeho roztříštěnost do několika souborů. U jiných bank se nachází odkaz na sazebních na hlavní straně, nebo přehledně v dolní části hlavní stránky v rozcestníku. Zde musíte hledat přímo v dokumentech než příslušný soubor naleznete. Za přehlednost a jednoduchost sazebníku udělujeme 8,5 bodů.
V Q Reportu Scott & Rose standardní klient zaplatí ročně 276 Kč, což z této nové banky činí čtvrtou nejlevnější banku. Hodnocení jsme proto nastavili ve výši 9 bodů.
Hello Bank (8.5, 7, 8, 9) = 8,13
Další články k tématu
Vstřícná banka
Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více