Hodnocení v rámci projektu OVB Vstřícná banka z pohledu bankovních poplatků - I. čtvrtletí 2010
08. 04. 2010 03:05
Patrik Nacher
komentáře (2)
Další články
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Filip Zavřel z Air Bank: Budeme se orientovat na rozšiřování služeb v mobilech
NOMINACE: Řekněte bankám, které poplatky se vám nelíbí
Jak nejlépe vybrat banku? Poradí vám server www.VstricnaBanka.cz
< < Zpět na článek
Přidat nový komentář
Odpověď |
(
Milan |
08. 04. 2010 07:37:19 )
Klienta v tomto článku moc nezajímá jestli je ceník přehledný či není, to uvidí sám když se podívá na ceník sám. Příště lépe udělat tabulku: přehlednost počet hvězdiček atd.
|
Hodnocení |
(
Milan |
08. 04. 2010 07:29:14 )
Pro běžného klienta je tohle únavný číst, nejlepší je kalkulátor poplatků, to řekne nejvíc.
|
Další články k tématu
Vstřícná banka
Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více