V rámci letošního ročníku soutěže "Ideální banka 21. století" psali studenti práce na téma "proklientská banka". A v řadě textů se to jako zaklínadlem hemžilo jedním slovem - INOVACE. My jsme se proto rozhodli, že vám, našim čtenářům a klientům tuzemských bank, budeme ukazovat zajímavé příklady a směry bankovních inovací ve světě. V minulém týdnu jste si mohli počíst o italské CheBanca!, dnes zamíříme dál, do asijského Singapuru.
Další bankou, která si zaslouží naši a jistě i vaši pozornost za přínos na poli inovací, je asijská DBS. Jde o jednu z vedoucích finančních skupin na asijských trzích, která operuje ve více než 15 zemích a obsluhuje klienty na více než 200 obchodních místech. Tato banka ze Singapuru, jež je sám o sobě synonymem pro slova jako inovace nebo technologický pokrok, je na poli novinek zaváděných pro klienty na světové špičce.
.O INOVACÍCH V BANKÁCH ČTĚTE ZDE
.Posuďte sami. DBS například pro své klienty zavedla speciální pilotní pobočku zaměřená na mladé lidi digitálního věku, kde je komunikace uzpůsobena výhradně jejich zvyklostem a typu projevu. Na pobočkách probíhají finanční konzultace a workshopy s odborníky s využitím moderních technologií, o které se nám – bohužel – mnohdy ani nesní. Chcete uspořádat zajímavou akci pro vaši komunitu a nemáte pro ni prostor? Nevadí – udělejte to na pobočce DBS, rádi vám ji poskytnou. A to i přes noc!
. WEB DBS JE ZDE .V neposlední řadě je nutné říci, že DBS většinu svých interakcí s klienty (komunikace, reklama…) poskytuje on-line a přes sociální sítě – přesně tak, jak je v rychlém asijském světě potřeba.
OBRÁZKY:
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny