Jihomoravský kraj – atmosféra na pobočce na výbornou pro 28,3 % klientů


12. 02. 2014  01:21     BP.com     komentáře (0)

Unikátní šetření serveru www.bankovnipoplatky.com s názvem „Kliente, oznámkuj svoji banku“, do kterého se zapojilo témě třicet tisíc klientů, poskytuje další data pro zajímavou analýzu. Po dostupnosti bank a otevírací doby poboček si v dalším seriálu článků vezmeme na paškál subjektivní pocit z návštěvy pobočky. Jak jsou na tom pobočky v Jihomoravském kraji?

Jihomoravský kraj – atmosféra na pobočce na výbornou pro 28,3 % klientů




Subjektivní pocit? Co je tím myšleno, možná vás napadne – jde o vzhled pobočky, pořádek v okolí a na pobočce, uspořádání v místě, kde se setkávají poradci a klienti, ochota poradců, řešení kontaktu (soukromí? pohodlná židle?), zkrátka celková atmosféra, která při návštěvě obchodního místa banky panuje a ovlivňuje tak, zdali se do banky jako klienti rádi vracíme, nebo ne. To jsou rozhodně důležité zpětné vazby pro klienty i jednotlivé vlastníky bank.

.

KLIENTE, OZNÁMKUJ SVOJI BANKU – VÍCE VÝSLEDKŮ ZDE

.

Jihomoravský kraj je svou velikostí velmi významný, proto jsou výsledky zajímavé. A co nám říkají? Ve srovnání Českou republikou je počet spokojených i počet nespokojených klientů v Jihomoravském kraji velmi podobný jako v celé České republice. Známku výborně bankám v regionu vystavilo jen 28,3 % klientů, což je ve srovnání s Českou republikou (28,1 %) o dvě desetiny recentního bodu méně. Celých 32,6 procenta respondentů označilo hodnocenou oblast známkou chvalitebně, průměrnou „trojku“ vyplnilo do hodnocení 21,3 procenta klientů. To jsou velmi podobná čísla jako ve zbytku republiky.

Počet nespokojených klientů (známky „dostatečně“ a „nedostatečně“) je také podobný jako v celé České republice, protože se liší také jen o desetiny procentního bodu.

Do průzkumu se zapojilo celkem 3469 respondentů z daného regionu. Veškeré výsledky za Jihomoravský kraj a celou Českou republiku naleznete v následující tabulce.

Tabulka: Hodnocení atmosféry při návštěvě pobočkového místa – Jihomoravský kraj:

Hodnocení

Kraj Jihomoravský

ČR jako CELEK

Počet

Podíl na celku

Známka 1 - Výborně

981

28,3%

28,1%

Známka 2 - Chvalitebně

1132

32,6%

33,2%

Známka 3 - Dobře

740

21,3%

21,0%

Známka 4 - Dostatečně

330

9,5%

9,8%

Známka 5 - Nedostatečně

193

5,6%

5,4%

Nevyplněno

93

2,7%

2,7%

Celkem

3469

100,0%

100,0%

Zdroj: BP.com



Jihomoravský kraj – atmosféra na pobočce na výbornou pro 28,3 % klientů

Diskutovat (0)


Bankám jsme v roce 2019 na poplatcích již celkem zaplatili

31247313957

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Poradna