Kliente, oznámkuj svoji banku - střední Čechy a subjektivní pocit klientů z návštěvy pobočky


16. 10. 2013  16:50     BP.com     komentáře (0)

Unikátní šetření serveru www.bankovnipoplatky.com s názvem „Kliente, oznámkuj svoji banku“, do kterého se zapojilo témě třicet tisíc klientů, poskytuje další data pro zajímavou analýzu. Po dostupnosti bank a otevírací doby poboček si v dalším seriálu článků vezmeme na paškál subjektivní pocit z návštěvy pobočky. Po Praze se přesunujeme do středních Čech.

Kliente, oznámkuj svoji banku - střední Čechy a subjektivní pocit klientů z návštěvy pobočky




Subjektivní pocit? Co je tím myšleno, možná vás napadne – jde o vzhled pobočky, pořádek v okolí a na pobočce, uspořádání v místě, kde se setkávají poradci a klienti, ochota poradců, řešení kontaktu (soukromí? pohodlná židle?), zkrátka celková atmosféra, která při návštěvě obchodního místa banky panuje a ovlivňuje tak, zdali se do banky jako klienti rádi vracíme, nebo ne. To jsou rozhodně důležité zpětné vazby pro klienty i jednotlivé vlastníky bank.

.

KLIENTE, OZNÁMKUJ SVOJI BANKU – VÍCE VÝSLEDKŮ ZDE

.

Jak dokládá níže uvedená tabulka, spokojených lidí je ve středních Čechách relativně méně než v celé České republice (známka výborně 26,9 % SČ versus 28,1 % celá ČR; známka velmi dobře 32,2 % SČ vs. 28,1 % ČR), zatímco nespokojených lidí je relativně více než v celé České republice (známka dostatečně 10,4 % SČ versus 9,8 % ČR; nedostatečně 6 % SČ vs. 5,4 % celá ČR). To, že atmosféra v bankách ve středních Čechách je dle hodnocení více dvou tisícovek klientů relativně horší než v celé ČR, do jejíž výsledků vstupují i méně bohaté regiony, není pro banky ve středních Čechách příliš dobrá vizitka.

Celkové hodnocení ukazuje následující tabulka.

Tabulka: Hodnocení atmosféry při návštěvě pobočkového místa – Středočeský kraj:

Hodnocení

Středočeský kraj

ČR jako CELEK

Počet

Podíl na celku

Známka 1 - Výborně

573

25,7%

28,1%

Známka 2 - Chvalitebně

729

32,7%

33,2%

Známka 3 - Dobře

509

22,8%

21,0%

Známka 4 - Dostatečně

224

10,0%

9,8%

Známka 5 - Nedostatečně

148

6,6%

5,4%

Nevyplněno

46

2,1%

2,7%

Celkem

2229

100,0%

100,0%

Zdroj: BP.com



Kliente, oznámkuj svoji banku - střední Čechy a subjektivní pocit klientů z návštěvy pobočky

Diskutovat (0)


Bankám jsme v roce 2019 na poplatcích již celkem zaplatili

31247003470

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Poradna