Komerční bance dnes nefungovalo internetové bankovnictví


01. 11. 2011  09:56     BP.com     komentáře (2)

Klienti Komerční banky, kteří chtěli dnes použít internetbanking KB, narazili na nemilou realitu - systém nefunguje. Obrátili jsme se proto na zástupce Komerční banky a zjišťujeme pro vás podrobnosti, které následně neprodleně zveřejníme...





Reakce banky před 11.00: V současné době je aplikace Mojebanka skutečně nefunkční z důvodu dohrávání včerejších výpisů. Na nápravě intenzivně pracují kompetentní pracovníci. Předpokládaný čas zprovoznění je po 12 hodině.   Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.   Komerční banka, a.s., Vám přeje příjemný den. Útvar péče o zákazníky     12:35 - Aplikace stále nedostupná 13:45 - Aplikace stále nedostupná 15:00 . Aplikace stále nedostuplná . Funkčnost všech aplikací přímého bankovnictví byla dle banky plně obnovena kolem 16:00. "Všem našim klientům se za vzniklé potíže velmi omlouváme," uvedla Monika Klucová z tiskového oddělení banky. Bezpečnost přímého bankovnictví podle ní nebyla technickými problémy ohrožena.


Komerční bance dnes nefungovalo internetové bankovnictví

Mojebanka
Od 15.45, kdy již skutečně měl internetbanking fungovat to stále zkouším. Je 18.55 a stále to nejde....
Jaksi pořád nic
KB se tváří jakobynic, a přitom výpadek je už dost rozsáhlý - stále nic a je 13:05...
Diskutovat (2)