Nepříjemná zkušenost našeho čtenáře s bankou


02. 10. 2010  15:41     BP.com     komentáře (110)

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:


Z meho pohledu jsou vsechny banky kurvy | ( Mm | 15. 10. 2023 17:38:32 )
Z meho pohledu jsou vsechny banky kurvy.
Re: Fio banka, hypoteční centrum Praha - noční můra | ( Lubomír | 27. 03. 2023 21:11:43 )
Musím potvrdit stejnou zkušenost s Fio hypoúvěrem jako pan Pavel z 27.4.2021. Hypoteční centrum v Celeletné- specialist-a/-ka úplně mimo. Přeposílání na kontrolu centrále a neskutečná šikana...
FIO | ( Vlastimil Prokop | 03. 10. 2022 11:03:05 )
Jako všude,je to jen o lidech. FIO banka v Chomutově OK,zdvořilí a ochotní,FIO banka v Uherském Hradišti - tam pochopíte,proč je hlavní reklamní postavou banky DEBIL.
FIO - bohužel fízlujou nad rámec boje proti praní špinavých peněz | ( Honza | 15. 07. 2022 19:44:02 )
Bohužel mám velmi negativní zkušenost, kdy na základě podezřelé transakce (cca 15tis.) mi banka zablokovala všechny účty a karty. 10 dní s nimi komunikuji. Tvrdí, že na to mají právo podle zákona proti praní špinavých peněz. Snahu o mé čestné prohlášení, že peníze nepocházejí z trestné činnosti a nepodporují terorismus, vesele ignorují. Nechci nikoho nadarmo očerňovat, ale už je to na hranici šikanování.
Re: Fio? - už nikdy | ( Ivana | 10. 07. 2022 11:00:03 )
Dobrý den, mám opačné zkušenosti s Ing.Springinsfeldem, je to člověk na svém místě, ochotně poradí, využívám jejich účty a nikdy žádné problémy, což u jiné banky říci nemůžu, Za mě jedna z nejlepších bank a pan inženýr jeden z nejlepších vedoucích co znám.
Re: ČSOB- nejhorší banka v ČR | ( Kamu | 20. 06. 2021 23:27:44 )
Cha, to je slabý, pouze omezení služeb, mě rovnou přišlo poštou výpověď účtu - tedy že mi ruší účet. Byla jsem v pobočce, kde jsem si účet u ČSOB zakládal a koukali tam na mě jako na krávu. Pak tu pobočku zavřeli a já jsem musela chodit na druhou pobočku a stát frontu na pokladně, protože z bankomatu jsem nemohla vybírat kvůli tomu, že mi zablokovali kartu. Jednou jsem si hlasitě povídala s ostatními ve frontě a stěžovala si na banku a vzápětí sebehl schody ředitel pobočky a málem po mě skočil, ať se uklidní a jdu řvát jinam. Tak jsem mu řekla, ať se uklidní on a dostala jsem najednou přednostní zacházení. A to nejlepší nakonec, před pár dny jsem zjistila, že mají zajímavý úrok na spořící účtu a když pracovnice natukala moje rodné číslo do PC, tak se objevila hlaska:ČSOB si vyhrazuje právo neuzavrit s touto osobou smlouvu! Cha i po tolika letech mám status nežádoucí, já zlobive dítě ????????????????????????????????
FIO noční můra... | ( Hanka | 21. 05. 2021 15:02:33 )
Od roku 2017 mám u FIO podnikatelský účet. Točí se tam nemalé peníze. Od roku 2018 jsem měla i kreditku, do zálohy. Vše vypadalo ok. Až na malý detail - úroky na kreditní kartě. Ikdyž se karta dorovná celá v průběhu měsíce, úroky jsou naúčtované za celý měsíc z celé částky. A teď jsem si dovolila chtít kartu zrušit. Nepotřebuji ji a chceme brát hypotéku. No, a do zprávy mi přišlo, že banka nemusí se zrušením KK souhlasit. Jakože co? Brala jsem to jako vtip, až do teď, kdy mi volala paní z banky, a že mi kreditku nezruší. Ač je vyplacena, ba co víc, přeplacena, nechtějí ji zrušit. Takové jednání jsem nezažila ani u Homecreditu, ani u Hello bank...
Fio banka, hypoteční centrum Praha - noční můra | ( Pavel | 27. 04. 2021 23:53:04 )
Lituji, že jsem si pro hypotéku vybral Fio banku a konkrétně hypotečního “specialistu“ v hypotečním centru v Praze. Nejenom, že tento specialista je neschopný, ale ještě k tomu neprofesionální a arogantní. Poradit ani rozhodnout nedokázal v ničem, nepodal informace, všechno jen přeposílal na centrálu k vyjádření a kontrole. Vznikly mi několikrát dodatečné a zbytečné náklady, protože po dodání požadovaných dokumentů si vymýšlel další požadavky a dokumenty se musely předělávat. Přestože jsem měl hypotéku schválenou nějakou dobu, těsně před čerpáním si banka navymýšlela další podmínky, hraničilo to se šikanou.
Re: Krádeš 8000 Kč z bankomatu ČSOB, pryč od nich! | ( František | 24. 04. 2021 09:05:09 )
V. Oncirk: Zkuste podat trestní oznámení, oni se pak na tu kameru podívají :)
Re: Úvěr od Fia | ( František | 24. 04. 2021 09:02:51 )
Dobrý den, podívejte se do úvěrové smlouvy, tam budete mit článek s názvem "splácení úvěru" (nebo podobně) a tam se bude psát, jak lze úvěr splácet, případně doplatit. Víc Vám bohužel neporadím, chtělo by to vidět smlouvu. Pěkný den. František
Úvěr od Fia | ( Libor | 12. 04. 2021 12:00:49 )
Dobrý den ,rád bych se podělil o zkušenost s fio úvěrem na cokoliv. Schválení žádný problém ,po podepsání přes internet peníze hned na účtu. Problém nastal ve chvíli když jsem se snažil odeslat platbu ,která byla pořád blobována.Po svátkách ,které byly cca 7,4. co jsem začal řešit, byla první otázka pracovníka jestli tam mám dostatek peněz (jednalo se o částku 1685kč) na účtu bylo více než 8000kč. Takže si dokázali vzít platbu zpětně s datumen 1.4 ok beru to ,já nemůžu nic s dřívějším datumen .Další problém nastal ve chvíli když jsem se informoval o tom jak můžu odeslat mimořádnou splátku ,bylo mi řečeno pracovníkem ,že musím řešit přes Fio servis ,zase ok beru ,ale má to být snad napsané ve smluvních podmínkách ,což mi nějak pracovník té banky nehce sdělit. Ale chce se dozvědět jestli budu něco doplácet. Tak já nevím připadám si jako blb ,když mi banka nedokáže normálně odepsat???
RB- hrůza | ( Zdeněk | 07. 04. 2021 08:54:44 )
RB se tak strašně zkazila, že hrůza. Jsem u banky 4,5 roku. Naprosta spokojenost. Účet ekonto komplet, účet zdarma,kreditní karta zdarma, manželka kartu k mému účtu zdarma. Najednou chytrý účet. Vedení zdarma, zlatá karta zpoplatněna 85kč. Žádost oklasickou kartu, která je zdarma. Zlatá karta zrušena, další měsíc poplatek 135 kč - 85kč za zlatou kartu( kterou už nemám) a za kartu manželky 50 kč... nasrany, ale zkousl bych. Další měsíc 100kč poplatek - z 50 kč za kartu manželky a nově 50 kč za kreditní kartu ... pořád slyším změna obchodních podmínek dokola. Strašné. Dělají si co chcou.!!! Strašně mě to se*e pač, mobilní bankovnictví krásně přehledné, člověk si zvykl, internetové tak samo. A teď abych měnil.
kontokorent fio banka - otřesné | ( Jana | 24. 02. 2021 11:11:42 )
Žádost o kontokorent tragédie. Žádost schvalovali dva měsíce, v průběhu kterých mi v intervalech cca jednoho týdne vždy napsali, že potřebují tohleto. Poslala jsem a za týden až dva, že prý potřebují ještě támhleto. A takhle to pokračovalo do té doby, než jsem to vzdala. Asi to je princip. Každopádně odcházím a už nikdy.
. | ( PAVEL | 10. 11. 2020 21:44:16 )
FIO ZCELA BEZ JAKÝCH KOLIV PROBLÉMŮ
. | ( PAVEL | 10. 11. 2020 21:42:57 )
FIO
Krádeš 8000 Kč z bankomatu ČSOB, pryč od nich! | ( V. Oncirk | 18. 07. 2019 13:51:14 )
Po mnoha letech u ČSOB: Minutu před mým pokusem o výběr mně byla fingovaným výběrem odcizena částka 8000 Kč, (prý mojím výběrem). Souběžně mně byl změněn limit na kartě i nálepce pro výběr, bez mého vědomí. Z těchto okolností usuzuji, že k manipulaci došlo softwarově v pobočce banky. Po mnoha urgencích s reklamačním oddělením jsem nedosáhl žádného výsledku. Nejsou ani schopni se podívat na záznam z kamery u bankomatu, kde by bylo jasně vidět, že jsme žádné peníze nevybrali. PROTO SILNĚ NEDOPORUČUJI!
Re: ČSOB- nejhorší banka v ČR | ( | 21. 04. 2019 22:51:44 )
ještě, pozor na pojistky, které v bance uzavíráte, jdou z nich odměny ze soutěží(prostě provize).
ČSOB- nejhorší banka v ČR | ( Kuba | 21. 04. 2019 22:00:54 )
Nechal jsem si v ČSOB převést Plus konto na Premium konto, byla chyba, že jsem nezrušil účet úplně, přístup jejich zákaznického centra a jejich ombudsmana je hrozný- pokud jste jako klient nespokojený a bráníte se, začne ombudsman vyhrožovat omezením služeb.
Výběr peněz | ( Lucie | 10. 04. 2019 18:28:19 )
Fio,už nikdy více.Potřebovala jsem vybrat větší obnos peněz,ohlásila jsem se předem na pobočce v Českých Bud.paní mi řekla,že mám dorazit na druhý den,už v tel.byla nepříjemná,ale to je v Česku normální.Dorazila jsem na pobočku,dala paní nepříjemné OP.V tom se mě hned zeptala,odkud peníze jsou,což mě překvapilo,ale věděla jsem,že se měna to bude ptát,říkala to v telefoně.Odpovídám,že to tam má napsané,ať si to přečte,ona,že jí to musím říct,řekla jsem jí původ í důvod peněz,ale jí to nestačilo a chtéla vědět přesně za co ,jak á proč,to jsem,ale odmítla vyprávět jí své soukromí,nutno říct,že paní měla chování,jako,když si doběhla od vydání hnoje za přepážku,evidentně jí nedělalo problém ptát se na tak diskrétní věci a ohánět se paragrafy.Po dlouhém hádání,o kterém věděla celá pobočka í zákazníci,jelikož paní diskrétnost nic neříkala,mi peníze nedala.Nutno podotknout, že peníze přišly z adv.komory a důvod odškodnění,ale to paní zvědavé nestačilo.Volala jsem na policii í advokátovi,ale bohužel š tím nemohli hned nic udělat.Volám tedy na infolinku fiu o nějaký kontakt na vedení či centrálu,opět nic ,fungují na principu internetbankingu,tudíž ,jako za krále klacka odepisování,okamžité jednání neexistuje.Po hodině mi volá paní nepříjemná,že mi peníze vydá, na dotaz,jak je možné,že to teď jde a předtím né,nic neodpověděla.Přišla jsem vzala peníze a odešla,zítra jdu rušit účet,dnes,už jsem znechucená dost,že Vám banka nechce dát Vaše peníze,i když se předem ohlásíte původ í důvod řekněte,jen to nerozvedete,protože na to mám právo,je opravdu vrchol všeho.Tuto necivilizovanou banku,už nechci,ani vidět.
Fio nikdy více | ( Iron man | 25. 03. 2019 12:14:33 )
Bohužel při refinancování jen sliby,kdy na pobočce mi řekli, že to bude 100% schváleno, poté z centrály nechválili, po nových dokumentech mi řekli po 14 dnech, že musím podat novou žádost o 0,2% horší. Dovolat se tam téměř nedá, neodepisují na mail. Dále se snažit, znamená plýtvat energií, vypadá to, že o zákazníky nestojí. Opravdu zlatá Hypotečka, kde je servis 100% přes Hypo zónu i přes podporu.
Re: FIO - spokojenost | ( Tomas | 13. 02. 2019 13:32:02 )
Jak pise Karel, hypoteka od fio naprosta tragedie, hlavnim cilem banky neni vydelat na hypotece, ale dostat klienta do uzkych, diky velmi vychytrale smlouve, aspon to byl muj pocit, kdyz jsem smlouvu dostal do ruky, tak jsem neveril svym ocim, dabelska smlouva. Vyhodil jsem z okna 4000 za odhad, nakonec jsme vzali hypoteku u Sporitelny.T
FIO - spokojenost | ( Hejsek | 22. 01. 2019 20:58:39 )
Jsem u FIO banky již minimálně 7 let a doteď jsem neměl žádný problém, dokonce bych řekl, že jsem byl vždy velmi spokojený. Dokonce mi volali do hotelu v Thajsku a ověřovali, zda-li výběr z bankomatu byl vpořádku. Nyní žádám o hypotéku a po přečtení komentářl mám určité obavy, tak snad se nepotvrdí.
fio hypoteka pozor | ( Karel | 06. 12. 2018 18:44:58 )
Dobrý den, také stejné zkušenosti s fio hypotéku, zažádal jsem v září, dostal jsem hned nabídku přes net, na konci listopadu jsme se dostali ke smlouvě. Jinde v bance, jsem dostal schválenou hypotéku vetšinou během několika dní. Než dostane člověk jejich hypotéku, musí si u nich nechat udělat odhad v ceně 5000 KČ, dodat jim všechny dokumenty o stávajícího hypo, pak vám ho schválí, když Vás mají v hrsti. Nabídnutá sazba byla 2,45% velmi zajímavá, inzerovali, 2,08% v době kdy všíchni dávají 3%. Už asi 14 dnů trávím čtením jejich smlouvy o 11 stránách a obchodních podmínek o 16 stránkách na jejich webu, které jsou dost nestandartní, pokuta za každé porušení smlouvy nebo za případné nedodání nějakého dokumentu. Jak smlouva na nějaký cetelem, velmi tučné pokuty, rozhodčí doložka. Raději dám hypotéku někam jinam, je to celé podezřelé. Hřeší na to, že když člověk dá 5000 za odhad, už jim hypotéku neodmítne, věřím že řada lidí tu jejich dábelskou smlouvu ani nečte a podepíše. Nechce se mi věřit, že dostali licenci jako banka na poskytování hypoték. Myslím že oberou pěkných pár v budoucnu chudáků. Pozor, smlouva se nejmenuje smlouva o hypotécena, ale je to smlouva o spotřebitelském úvěru na bydlení.
K čemu je FIO....? | ( kronikář | 02. 12. 2018 18:22:34 )
Přečetl jsem si tady ty příspěvky a po nové stále stejné negativní zkušenosti s pokusem domluvit si zcela mimořádně výběr nadlimitní hotovosti na pokladně, znovu potvzuji neuvěřitelnou aroganci personálu banky na pobočce na Senovážném náměstí v Praze 1. FIO je vhodná banka jen pro ty zákazníky, kteří chtějí přes Internet banking užívat svůj účet v běžných operacích a nikdy, opravdu nikdy nebudou nic dalšího od banky chtít. Jinak se ze zákazníků banky stává obtížný hmyz, který je třeba svou arogancí ihned v počátku odradit.
Re: ČSOB je ještě horší | ( anna | 05. 11. 2018 15:04:49 )
Máte naprostou pravdu. Nás málem v pobočce Lazarská, Praha 2, obrala pokladní o 100 Kč. Sice je to směšná částka, ale stejně. Je zajímavé, že se to nikdy nestane naopak. Hrůza!!
ČSOB je ještě horší | ( Monika | 07. 09. 2018 10:13:57 )
Přesně jak píše pan Dostál. Tato banka je prostě otřesná. Měla jsem u banky zřízené studentské konto, aniž by banka dala vědět, převedla bez jakékoli informace účet na Plus Konto, kde byl najednou poplatek 200 za vedení účtu a různé další poplatky (Studentem jsem stále byla a potvrzení jsem jim několikrát zasílala). Měla jsem k účtu zřízený kontokorent, poté co jsem se rozhodla udělat účet u jiné banky (která je oproti těmto zlodějům milionová) jsem se rozhodla kontokorent zrušit. Převedla na účet peníze, které tam chyběly a vydala se zrušit kontokorent a i účet samotný. Paní na přepážce mě ujišťovala, že momentálně je na účtu vše zaplacené a žádné blokace částek tam nejsou a zrušení je NAPROSTO ZDARMA, ale pro jistotu ať pošlu na účet aspoň 100, kterou mi pak vrátí. Vše jsme sepsali, já poslala 100 a šla s dobrým pocitem, že už nebudu živit tyto zloděje, domu. Druhý den mi paní volala, že se náhle na účtu zobrazila nějaká úhrada a kontokorent nejde zrušit. Ať pošlu raději ještě 100 a vše proběhne jak má. Pro svůj klid a po znovu ujištění jestli mi peníze poté vrátí, jsem poslala na účet raději 500. Dnes jsem otevřela schránku a v ní dopis, kde mi posílají s prominutím pos*anou upomínku, že na účtu je nedoplatek 161 Kč a tato upomínka je za 300 Kč ?!!!!!!! Tudíž mi z 500, které jsem poslala na účet zbylo nějakých 39 kč, jen proto, že jsem chtěla zrušit kontokorent?? Ale "tato služba je nastoprocent ZDARMA slečno!!" Myslela jsem, že nejhorší bankou v České republice je Česká Spořitelna, bohužel ČSOB ji velmi konkuruje, možná že je i daleko před ní!!!
FioBanka to je ťažký amaterizmus | ( Gabriel | 02. 09. 2018 13:32:42 )
Je mam absolutne negatívne skusenosti, FioBanka je nočná mora, prišiel som kvoli týmto diletantom takmer o zákazníkov v zahraničí. Začiatkom Mája tohto roku som od FIO obdržal na moj účet avízo že dojde k určitým obmedzeniam pri medzinárodných USD prevodoch. Mam zákaznika v Kanade ale na základe jasnej inštrukcie FioBanky som logicky predpokladali že prevodov v CAD sa to netýka. A tak partner v Kanade poslal platbu rovnako ako mesiac pred tým. Teraz už viem že ta FioBank informácia bola dezinformácia a neskutočným spôsobom my skomplikovali život na niekolko MESIACOV. Nakolko je to drobna vidiecka banka funguju platby zo zahraniia protrednictvom korešpodenčných bánk. Samozrejme peniaze nedochádzali na moj učet z Kanady a tak až na základe niekolkonásobnej mojej urgencie banka spresnila že avizované “obmedzenia pri medzinárodných USD prevodoch“ su kvoli zmene Korešpodennej banky a že sa týka pravdepodobne aj CAD platieb, (ako absolutný diletantizmus pre nich prd vo vetre no pre mna zásadný problem) nakoľko keby som TUTO INFORMACIU mal použijem inu banku a keby som vedel ako bude banka riešiť moj problem ci už na Slovensku alebo v centrale Čechach tak sa jej vyhnem na 100 honov. Kanadský partner to začal riešiť vo svojej Kanadskej banke lebo tí nešťastníci z Fio tvrdili že Kanadská banka musela zadať zlu Korešpodenčnu banku (Fio totiž zrušilo kontrakt s ING bankou ako korešpodenčnou bankou a mala fungovať druha alternatíva Komerčni banka). FioBanka tvrdila že Kanadska banka tam ma 2 alternativy pre použitie ako Korešpodenčnu Banku FioBanky, nakoniec však vysvitlo že Kanadska banka vôbec nema a ani nikdy nemala informáciu o tom že FioBanka má okrem ING aj inu Korešpodennu banku (Komerčni banka Praha). Ako absurdným spôsobom sa pustili do Kanadskej banky že čo je to za banku NECH PATRA KDE POSLALI PENIAZE (len tak mimochodom Kanadska banka o ktorej hovorím ma 85.000 zamestnancov v US a Kanade), ako fakt Fio tragédia. Potom nejakým zázrakom prišli na to že normálne banky v zahranici nemaju ich info že FioB ako korešpodenčnu banku ma aj inu banku ako ING a nakoniec poslali udaje kanadsej banke o novej korešpodenčnej banke, šialené , neskutočne ako ťaško najsť slova. Že partner posielal novu platbu kým sa ta prva neporieši a ta rovnako nedorazila to už ani radšej nerozvadzam ďalej. Takže moje skusenosti s touto bankou zhrniem, FioBanka to je ťažký amaterizmus
| ( Radek | 21. 05. 2018 08:20:06 )
Vse funguje pokud nic po bance nechcete. Jakmile se vyskytne nejaky problem jedina moznost je napsat pres Fio servis. Dovolat se nekam na pobocku nulova sance, hned po zazvoneni to zacne presmerovavat na jinou pobocku a tam se to obvykle nezvedne takze smula. V tuto chvili neumi posilat a ani prijmat dolary. Diky tomu jsme ztratili 3 tydny nemoznosti zaplatit zbozi. Tyden se nemohlo kvuli prechodu na jinou korespondencni banku a po ujisteni, ze je vse v poradku jsme odeslali platby a po 12 dnech jsem zacali urgovat kde jsou penize. Zase nemoznost se kamkoliv dovolat. Po trech dennich urgenci pres obecnou linku prisla zprava, ze to neumi poslat. Nastesti druhy den vratili dolary na ucet vcetne poplatku, ale s nemoznosti poslat penize na jiny ucet byt i v CR. Kdo pouze pouziva ucet a kartu tak ok, ale kdo obchoduje a potrebuje obcas neco resit (kdyz se jim to pokazi) tak tragedie a nedoporucuji. Lepsi si priplatit a mit zazemi silne banky, ktera ma lidi a zkusenosti.
Re: Uver u FIO | ( Daniela | 25. 04. 2018 15:28:47 )
..levná..??? Hmmm, tak moje zkušenost říká, že FIO banka je ledacos, jen ne levná....;-)
FIO banka je nanažraná HLADOVÁ KOZA!!! | ( Daniela | 25. 04. 2018 15:23:59 )
Kasírují 250 Kč i několikrát do měsíce...např. - ZA INFORMACE na jakékoliv téma dění na Vašem účtu (objevila se Vám na účtu blokace hotovosti? Chcete vědět PROČ? - radši se neptat...Jinak cálujete...) -ZA ZMĚNU trvalého bydliště, či jinou..(a ještě to pak ani neopraví ve Vašich údajích...) - je Vám divné, že jste se na nic nikoho neptali a přesto na výpise vidíte, že Vám banka ztrhla 250Kč, jakoby info podala? = tak to se na Váš b.účet ptal někdo jiný...Ovšem zaplatíte ten dotaz Vy...! Aniž by se někdo obtěžoval Vám sdělit ZA KOHO DOTAZ platíte...a oznámit, že cizí dotaz taky zaplatíte. A he,...zkuste se banky zeptat co se to děje.... Stačí tyhle tři body - moje zkušenost? Můj pocit z této banky je ...zn.: "posílej k nám peníze a jinak drž hubu a krok...! POkud chceš přinést hotovost, pak si vem volno v práci, abys to stihl do15:30h...nebo přiď nejdřív v 9h ráno. Jinak máš smůlu a peníze si neuložíš..." Pro mne z těch i dalších zkušeností je jednoznačný závěr: FIO BANKU UŽ NIKDY VÍCE....
Uver u FIO | ( Josef | 17. 04. 2018 11:55:43 )
Uver u FIO nebrat !!! Neochota a pristup ke klientum velice spatny. Proste levna banka.
Platební brana u FIO Banky | ( petr | 07. 03. 2018 10:48:41 )
Mám u Fio banky účet, vše vypadalo ok, až do doby, když jsem chtěl pro svůj eshop platební bránu. Platební brána nešla nainstalovat na můj eshop a pracovnice banky se mi pouze vysmály a řekly smůla, ted budete muset platit 600kč měsičně po dobu 1 roku. Přišel jsem o 7200kč. Fio banka bez poplatků????
Krachuje fio Banka????? | ( Martinrs6 | 01. 03. 2018 18:32:37 )
Pozor zamestnankyne fio banky my nechtěla vyplatit 500 000kc s mýho účtu ptala se nesmysli od kud my přišli peníze a že mne podezřívá s prani špinavých peněz prej "musím zavolat kolegům či my je můžou vyplatit"Pozor fio už nikdy víc končím s nima musím se prosit o vlastní peníze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: FIO - podvodníci!!!! | ( | 08. 02. 2018 10:21:49 )
Fio banka i přes pravomocné usnesení soudu stále blokuje můj účet a nechce vyplatit hotovost. Přestala komunikovat.. podávám trestní oznámení a celou kauzu budu zveřejňovat v mediich, která už projevila zájem. Pokud mate podobnou zkušenost ozvěte se na tel. 776010777
Neuveritelna zlodejina!!!!!!! | ( Peter | 01. 02. 2018 16:35:50 )
Dnes mi Fio banka zablokovala ucet POUZE na zaklade jejich vnitrniho predpisu a kdyz jsem chtel zjistit z jakeho duvodu, tak se mi pracovnik na prepazce vysmal a s neuveritelnou aroganci mi rekl ze ONI NEJSOU POVINNI NI NIC SDELOVAT. Sam bych neveril ze se neco takoveho muze stat, kdybych to osobne nezazil. A nejvetsi legrace je, ze Nikdo Z banky semnou nekomunikuje ohledne tohoto problemu. Podle me maji velike problemy a jsou pred bankrotem. Asi je potreba RYCHLE vybrat veskere financni prostredky ktere tam maji lidi ulozene.
Fio banka nejhorsi banka v CR | ( Veronika | 11. 01. 2018 08:53:13 )
Dne 14.12.2017 mi bylo necekane zauctovano 29 plateb z obdobi 25.09.2017 do 30.11.2017.To jsem zjistila pri nakupovani vanocniho darku kdyz mi prodavacka oznamila ze nemam dostatek penez na uctu.K memu absolutnimu soku jsem zjistila ze zustatek na mem uctu je neco malo pres 900 KC.Vsechny tyto platby jsou z Malty kde jsem skutecne byla ale ty uz mely byt davno zablokovane a zauctovane.Navic vzhedem k velkemu casovemu rozdilu tyto platby nemohu ani potvrdit, jelikoz spousta plateb se mi uctovala nebo zablokovala hned. Velice casto cestuji a take jsem byla zakaznikem jinych bank ale tohle se mi v zivote nestalo..nikdy! Cela tato situace mi zpusobila nemale problemy vcetne zruseni lekarske pece na kterou jsem byla objednana tento tyden a kterou jsem vzhledem k nedostatku financi musela zrusit. Navic prijit o takovou castku v dobe tyden pred stedrym dnem je vic jak neprijemne.Jsem zakaznikem Fio banky jiz nekolik let a posilam pravidelne na ucet kolem 40.000 mesicne.Banka se k tomuto problem stavi vlazne a predloha emailu s omluvou za neprijemnosti me akorat rozzuri..
ČSOb | ( Luboš Dostál | 03. 01. 2018 15:16:59 )
S touto bankou nechci mít již nikdy nic společného. Absolutně neosobní přístup, lichvářské taktiky a naprosto neprofesionální jednání zaměstnanců je až zarážející. Nemluvě o tom, že páni bankéři mají na vše dostatek času. Obejít obloukem a velice rychle zapomenout, že tato instituce vůbec existuje...
FIO - podvodníci!!!! | ( Petr | 14. 12. 2017 13:42:01 )
U fio banky mám firemní účty o prošlo mi tam velké množství peněz, problém nastal když jsem zažádal o vyber hotovosti. Blokují mi ho už skoro 14 dni a jediná výmluva zní ..probíha kontrola... Dle vyjádření banky odesílatele (landeszentralbank de) je fio malá podvodnicka banka, která je zřejmě těsně před krachem.
arogantní banka, která zvládá jen triviální bankovní operace | ( Karel | 01. 12. 2017 13:31:15 )
Souhlasím se všemi negativními poznatky níže. Mám u FIO několik let soukromé účty a i firemní, na všech účtech ode mne se tam u nich "válí" trvale milionové zůstatky, tak abyste věděli, z čeho jsou pak ty služby "zdarma"...Pochopil jsem po mnoha zkušenostech a rozčarování, že banka má výborný internet banking, a pokud nic dalšího nechcete řešit, je to ok. Běda, když potřebujete něco na pobočce. Jsou drzí, neochotní, fronty, fronty, fronty. Posledním jejich arogantním hitem, co mě dostává do kolen, je, že mi odmítli předložit předem dokumentaci k hypotéce, o které tam jednám. Takže to mě ihned přesvědčilo o tom, že musím jednat jinde...
Fio | ( Jana | 30. 11. 2017 14:23:28 )
Rozhodně souhlasím se všemi negativními komentáři. Nepříjemná obsluha v bance, kterou klient pouze obírá o čas, neschopnost řešit problémy. O vstřícnosti už nemůže být řeč vůbec. Rozhodně doporučuji vybrat si jinou banku, budete mít méně starostí.
karty | ( Honzinus | 24. 11. 2017 11:44:26 )
Několikrát mi zablokovali platební karty. Když jsem se ptal proč, řekli mi, že moje peníze byly v ohrožení. Další detialy mi neposkytli. Ptal jsem se, jaká transakce byla nebezpečná abych si dal příště pozor, nic mi neřekli. Podle mě se jednalo o chybu zaměstnance, unáhleně kartu blokoval. Jejich jednání bylo obecně silně arogantní. Jsou to parchanti..
Ta nehorší banka vůbec | ( Radek | 08. 11. 2017 13:46:02 )
Ta nehorší banka vůbec. Nepříjmený personál nelze se do banky absolutně dovolat. Nelze vybrat větší částku peněz. Prostě kastastrofa do měsíce jsem účet v bance zrušil. Lituju ty co se upsali úvěrem a musím mít tuto banku třeba i 5 let.
Fio . autorizace | ( | 07. 11. 2017 16:17:09 )
Tak na pobočce mi nepomohli a na mije urgence vedoucí pobočky p. Čůrek sdělil , že jsem nic neautorizoval a na dotaz blokace účtu mi odpověděl p. Packal , že účty můzou být blokovány z různých důvodů kontrola AML a jiných úřadů , ale finance tam posílat lze. Mám účet , který nemůžu používat.
Fio . autorizace | ( | 03. 11. 2017 10:00:43 )
Také jsem byl několik let spokojen až do nedávna přestali mi bez důvodu přicházet autorizace na číslo , které používám jen k tomu a po více dnech mi bylo sděleno , že mám zajít na pobočku , že mi pomůžou . Také jsem si všiml , že se často mění personál banky. Dost se zhoršíli.
s FIO bankou se něco děje | ( Pešek | 04. 10. 2017 16:14:26 )
Několik let jsem byl s FIO velmi spokojen. Na pobočku jsem nechodil, vše šlo řešit přes ibanking. Obrat nastal koncem července 2017. Po úhradě faktury v USD do běžné evropské banky v jedné pobaltské zemi se platba vrátila od korespondenční banky pochopitelně okleštěna o dost vysoké poplatky. Údajně cílová banka nedisponuje korespondenční bankou pro USD. Prostým pohledem na webové stránky banky jsem za minutu našel i číslo účtu v CitiBank USA, která tyto převody realizuje jako korespondent. FIO bance jsem to sdělil, ale ani druhý pokus se nepovedl. Peníze se opět okleštěné vrátily na USD účet. Jsem v pasti, protože nelze zvolit korespondenční banku a ani FIO to neumí!!!! Reklamační oddělení nereaguje, na pobočkách jsou neschopní lidé, telefony končí vždy na jiné pobočce. Vrcholem bylo, když mi připsali příchozí platbu v řádech stovek tisíc USD a po 2 hodinách peníze zmizely. Po reklamaci mi bylo sděleno, že to byla chyba korespondenční banky a že s ní jednají. Co je mi to platné, když se dostávám do druhotné platební neschopnosti!!!! Bohužel musím z FIO zmizet i za cenu vyšších výdajů za účty. Jsou naprosto neschopní.
banka | ( lukas | 23. 08. 2017 09:54:40 )
sa spamatajte ludia, ani v jednej banke sa nebude starať skutočne o vaše požiadavky a starosti...ste otrokom dnešnej doby a banka je dalšia institúcia ktorá bude cucať vaše peniaze...su výnimky ale s tymi sa nestretnete....a pravidlo že klient a zakaznik ma vždy pravdu...može povedať iba človek ktorý nikdy s ludmi nepracoval....vela štastia a zložte si tie ružove brilky...
Fio je hrůza - záložna | ( Hanuš | 28. 05. 2017 11:25:44 )
Fio je možná schopna fungovat jako družstevní záložna, ale nikoliv jako banka na kterou si hrají. Je zde naprosto neprofesionální(nebankovní) přístup ke klientovi. Odeslal jsem z firemního účtu 40tis. dodavateli do Číny. Fio banka banka je poslala neznámo kam. Nikoliv na účet našeho dodavatele. Nejsou schopni zjistit kam peníze poslali, nejsou schopni vyřídit reklamaci, nechtějí vrátit peníze které ztratili, kašlou na svoji pověst, kašlou na klienta. Zvládají pouze jednoduché tuzemnské operace. Jakmile je s něčím problém, nastává čekání, nekompetence, peklo. Nepomohly telefonáty, emaily, návštěva pobočky, písemná reklamace na pobočce. Nic. Nic se neděje a měsíce plynou... Ruce pryč od nich. Vyberte si jinou profesionální banku, kde jim na klientovi záleží a váš problém řeší.
Spokojenost | ( Denisa | 05. 05. 2017 15:54:09 )
Jsem docela překvapená z negativních reakcí o FIO bance. Založili jsme si s manželem účet a byli překvapení jak vše rychle funguje. Přijaté platby začaly chodit o dva dny dříve než v předchozí České spořitelně. Přijaté platby se obejevily na účtě i v sobotu. Platby, které odesíláme jsou na druhé straně v podstatě hned druhý den. Poplatek za vedení účtu žádný, velmi jednoduchý a srozumitelná internetbanking. Jediný zádrhel je ten, že není zatím více bankomatů. Je to mladá banka, nelze srovnávat s těmi arogantními hnidopichy, kteří z nás doteď sdírali kůži...
FIO účet - žádný problém | ( Petra | 05. 04. 2017 10:45:11 )
Fio účet mám již několik let a nemám žádné problémy ani na pobočkách ani doma přes internet, mobil. Vše funguje jak má , vše je zdarma, ne jako ČS, Era ČSOB je dobrá akorát pro důchodce, jinak poplatky taky. X let jsem měla mbank,a od té jsem po změně poplatků a bankovnictví utekla. Co ta s tím provedla! Která banka Vám dá vše zdarma, tam kde nemá konkurenci levných bank jsou jen drahé stávající banky. S Fio platím kartou, převody zdarma, internetové bankovnictví super, doklad pdf stáhnu i v mobilní aplikaci, u Era pdf není vůbec!!! U ČS to byla stovka měsíčně, u fio neplatím nic a to mám pobočku 1h daleko a absenci bankomatu v lokalitě bydliště, do cizího nelezu skoro vůbec, platím kartou a převody, hotovost v rodině vždy nějak vyměním, když potrebuji. Zrychlená platba převodem za 1,50 je na cizím účtu do několika hodin. Ge Moneta u té nemám šanci na levný účet už vůbec.. Liberec FIO super,Děčín taky. Účet jsem dělala přes internet,na pobočce jsem byla 2x kvůli změně údajů OP. Patřím do kategorie lidí s menšími výdělky, takže bych bance peníze už nedávala, jako je ČS,CSOB atd.
Royal Bank - převod peněz | ( David B. | 07. 02. 2017 18:13:57 )
Dobrý den, chci se zeptat, zda má někdo zkušenost s touto bankou a převodem peněz ze zahraničí, konkrétně Rumunsko. Zajímá mě, zda tato banka má nějaký minimální limit pro převod peněz. Děkuji za informace
Csob | ( No name | 07. 02. 2017 12:34:54 )
Csob tupci!! Častá arogance a neprofesionalita na pobočkách!!! Dostali kopačky a už nikdy víc!!
Re: Re: CSOB - nikdy více ! | ( deci | 06. 02. 2017 10:37:23 )
Co to blábolíte. Používejte ČSOB Premium a budete bez starostí. Černé platební karty, cestovní pojištění v nejvyšší třídě, vstupy do letištních salonků na celém světě, pojištění odpovědnosti A TO VŠECHNO ZADARMO !!
Fio? - už nikdy | ( JD | 04. 01. 2017 22:49:16 )
Opět se ukázalo, s kým máme tu čest. Matce (70 let) ukradli peněženku. Zcela duchapřítomně okamžitě ve městě navštívila pobočku Fio banky a požádala o zablokování karty. Dostala odpověď, že to nejde, že musí přes internetbanking. Přerušil jsem svoji dovolenou a vše jsem zařídil. Jaké bylo naše překvapení, když s novou kartou přišla informace: "Věděli jste, že ukradenou kartu můžete zablokovat na pobočce?" To jako myslíte vážně??? Zeptal jsem se tedy vedení banky, jestli tohle je normální. Odpověděl mi nějaký bankovní poskok Milan Springinsfeld, že zaměstnanci jsou perfektně vybíráni a proškoleni, že chyba byla u mé matky (že se nechala poslat pryč) a že debil jsem já. To jako myslíte vážně??? Kde jste takového ubožáka vyhrabali? Ještě včera to někde roznášelo pivo a dnes to bude urážet klienty s trvalým zůstatkem v řádech desítek až stovek tisíc korun na účtu? Úplně každý poskok (ne tak někdo, kdo mluví jménem banky) ví, jak se chovat ke klientovi i kdyby neměl pravdu a ne tak v případě, kdy tu pravdu má. Tak jestli oficiální postoj banky je, že banka udělá chybu a klienta se místo omluvy dočká arogance a urážek od nějakého zakomplexovaného ubožáka, je na čase změna banky za nějakou solidní. Hlavně za tu, která se umí chovat ke klientům!!!
platba | ( Bohouš | 23. 12. 2016 11:39:10 )
No taky ruším jejich služby, hodně platím kreditkou přes net.První platba a peníze zbloudily do obchodu se nepřipsali s tím že je problém v bezpečnosti securepay prodejce zaslal žádost o vratku a doporučil zažádat o vrácení.Na pobočce poradce zadal cosi do systému a dodnes nevím co se děje.Takže za mne už ne.Počkám ty 4 měsíce jestli se mé peníze nevrátí a ukončuji spolupráci.
Re: kterou? | ( Ondřej | 06. 12. 2016 13:59:34 )
vzhledem k vaší úrovni českého jazyka a pravopisu silně pochybuji, že by byla chyba na jejich straně. S takovým člověkem bych nejednal o nic lépe, kdo ví, jestli chyba není někde v tvém špatném čtení či poslouchaní úředních "důležitostí".
zakladani uctu | ( Silvie | 01. 12. 2016 09:06:29 )
Tak jsem si vcera zalozila ucet u Fio banky. Zkusenost s vedenim uctu jeste nemam, ale pristup pana, ktery mi ucet zakladal podivny. Byl ocividne ve spechu a nervozni, zeptal se me jestli chci ucet zalozit jeste dneska, mozna doufal, ze reknu ne. Celou dobu se mnou mluvil na pul pusy a rychle odrikal par informaci o podminkach. Mela jsem pocit, ze ho obtezuji a jede mu vlak.....Snad budu mit s uctem lepsi zkusenost.
Arogantní personál FIO | ( M.Benes | 19. 11. 2016 18:56:54 )
Celkem rád používám tuto banku via internet. Kontakt se zaměstanci není ale bohužel příjemná záležitost. Evidentně jsou jim zákazníci jenom na obtíž.
Re: Re: Nelegální transakce - Strasna zkusenost | ( Zdeněk | 25. 10. 2016 17:03:58 )
FIO JSOU ZMRDI A AROGANTNÍ DAREBÁCI!!!
FIO-PODVODNÍCI A NULOVÁ OCHOTA | ( Zdeněk | 25. 10. 2016 17:01:34 )
Dobrý den,doporučuji všem aby se vyhnuli FIO bance. Jsou to podvodníci,a arogantní lháři,zablokují vám bezdůvodně účet a vám nic nesdělí. Až na to přijdete tak po vás budou chtít x nesmyslných papírů faktur,potvrzení která vám budou absolutně k ničemu. A arogantně vám sdělí že jim máte doložit další a další potvrzení. A pokud chcete zrušit účet,tak vám sdělí že ano ale peníze vám nevydají a na zrušení účtu prý mají měsíc a co se bude dít s penězma vám nikdo neřekne..... A úplně s klidem a s úsměvem vám sdělí že pokud se vám něco nelíbí,máte si jít stěžovat na Č.N.B. TO JE AROGANCE....Vyhněte se jim obloukem těm darebákům !!!
Hypotéční banka | ( Milan | 29. 09. 2016 18:45:19 )
Velmi, velmi špatná zkušenost s hypoteční bankou. při řádném ukončení smlouvy poplatek 1 000,- Kč za ukončení a dalších 1 500,- za výmaz zástavního práva. Velmi zdlouhavá komunikace. Nedoporučuji
Re: Nelegální transakce - Strasna zkusenost | ( MartinIHC | 11. 07. 2016 10:42:03 )
Tento způsob bude asi u všech bank. Přesně tohle se mi stalo u KB. každopádně bát se nemusíte, že by vám peníze nevrátili.
kterou? | ( Martin | 28. 06. 2016 15:04:45 )
Mam taky dobrou skusenost s Csob. Konec u nich mne stal 1254 kc.Tak jsem navstivil fio, ale zadna zmena.Uz treti mesic cekame na kartu a ta je stale nekde na ceste. Na zacatku jsem bil max. spokojen. Okamzite pripisovani na obou stranach az jsem doporucil fio dalsim 3 kolegum.Ale ted rychle pric. Jednani vy ste nic a mi neco. To neni pro mne. Na zacatku kdybych jim nastavil p.... tak by ji bili schopni zvladnout,ale ted. Mame tve prachy tak nas neotravuj.
Re: Nelegální transakce - Strasna zkusenost | ( Mirek | 13. 06. 2016 01:11:41 )
Lucie, mám taky u FIO banky účty - a to celkem 4. Zabezpečení je tam myslím docela velké - tedy pro paltby přes net. Co kdyby jsi se trochu rezepsala - jak k tomu došlo? ztatila jste peněženku, s kartami, anebo Vám ukradli celou kabelku i s mobilem? Docela by mě to zajímalo... Mirek.
Nelegální transakce - Strasna zkusenost | ( Lucie | 10. 06. 2016 06:34:10 )
Pred pár dny mi někdo nelegálně odcizil z Fio učtu hodně penez. Vyjádření banky bylo takové, že tyto nelegální transakce nemužouzastavit ( I když v US i Německu je to samozřejmost po svolení majitele učtu). Mám si víceme počkat až mi peníze budou totálně odečteny/ukradeny a pak se obrátit na policii a u Fia vytvořit reklamaci/stížnost. Peníze mi prý možná budou navráceny. Nemá s tímto nikdo zkušenost? Já si furt myslím, že se mi to jen zdá a je to totálně šokující, jak mi někdo muže ukrast takto peníze a jak se muže banka, jejichž ukol je hlídat naše peníze, takto zachovat. Určitě přecházím k jiné bance a vy všichni byste měli taktéž jestli nechcete přijít o peníze.
FIO-banka | ( David | 07. 05. 2016 23:11:07 )
A fííííííí peníze jsou v čudu!!!!
Re: Nepochopitelne blokovani prostredku u Fio banky | ( Miroslav | 06. 05. 2016 12:37:34 )
Tak po 5 dnech neustaleho kontaktovani banky z me strany a po napsani par negativnich recenzi banka penize odblokovala bez blizsiho vysvetleni proc dana situace vznikla a bez jakekoliv omluvy za vznikle potize. Ted se rozhoduju jestli nadale setrvat u Fio banky se strachem a obavami kdy se dana situace bide opakovat nebo na ukor nejakych poplatku zmenit banku
Nepochopitelne blokovani prostredku u Fio banky | ( Miroslav | 06. 05. 2016 09:53:19 )
Chtel bych se podelit o spatnou zkusenost s Fio bankou a zeptat jestli mel nekdo stejnou zjusenost a jak postupoval pri reseni. Pred casem mi byla zablokovana platebni karta pri vetsim mnozstvi malych vyberu za kratkou dobu s oduvodnenim ze banka tyhle transakce vyhodnotila jako podezreni na zneuzity platebni karty tomu bych este tak nejak rozumnel ale ted druha hodne neprijemna zkusenost. Byla mi na ucet poslana vyhra z virtualniho kasina tato castka mi byla na ucet po dvou dnech pripsana na ucet jako bezny zustak ale neemohl sem s prostredky manipulovat tak sem po tom patral a dozadoval se nejakeho vysvetleni. Kdyz sem volal na pobocku v Mlade Boleslavi kde je arogantnej a neprijemnej personal, nedostal sem vysvetleni zadne s oduvodnenim ze nejsou opravneny podavat informace telefonicky to na pobocke v Ceske Lipe byli ochotni pri reseni problemu, kde sem dostal vysvetleni az po nekolikadennim volani a psani stiznosti mi rekli ze banka tuhle transakci vyhodnotila bez meho kontaktovani jako podezrelou transakci a penize mi budou behem chvile odblokovany. Po uplynuti dalsiho dne penize banka porad blokuje tak sem si udelal cas a dnes zajedu na pobocku samozrejme do Ceske Lipy a ne do Mlade Boleslavi kvuli pristupu ke klientovi tak sem zvedavi jestli odtamtud odejdu konecne s vyresenim problemu a okamzite prechazim k nejake jine bance i za cenu ze tam budu platit poplatky
Re: CSOB - nikdy více ! | ( | 25. 04. 2016 14:56:02 )
Dobrý den, tak ja jsem taky měla s čsob jen starosti. Zaprve samé poplatky, poplatky skoro na vše. A za druhe teď jsem od nich chtěla taky odejít. Dala jsem pravomoce moji nové bance všechno za mě vyřídit, všechno šlo skvěle, dokonce mi volala pani z čsob a nabízela mi lepši podmínky po 8letech jupii, samozřejmě jsem nic nechtěla a o tyden později mi přišel dopis s centra dlužniku a pak se to vezlo dal. Přesně jak tady už jeden pán psal ČSOB UŽ NIKDY.Teď už doufám že bude vše v pořadku, snad.
8 tydnu ztrata fio chrudim | ( Henzl | 31. 03. 2016 10:34:49 )
Odeslal jsem penize do Asie z Fio. 8 tydnu se nic nedelo. Musel jsem za poplatek pozadat o prosetreni (nevedeli, kolik bude setreni stat penez). Nakonec mi rekli, ze nevedi kde penize jsou a ze budu vlastne rad, jestli ty penize nekdy jeste uvidim. Za dalsi mesic mi volali, jestli uz se neco zmenilo, jestli muzou moji stiznost smazat z databaze, no hruza!!!
poplatky SHA 127 usd do Asie | ( Henzl | 31. 03. 2016 10:23:28 )
Dobry den, posilal jsem pres Fio penize do Asie. Prislo jim o 127 usd mene a FIo banky mi tvrdi, ze je to normalni poplatek za prevod. - napsali mi z Fio - v případě, že jsou prostředky odesílány s poplatkovou dispozicí SHA (Každý své bance), korespondenční banky si z této transakce účtují transakční poplatky. Jejich výše není předem známá, a proto se hodnota této transakce ponížila o Vámi uvedenou částku. Nikdy predtim se to nestalo, najednou je rozdil 97 usd - ale pry je to normalni...Nejsou schopni ani vysledovat transakci a vlastne s tim nechteji nic mit. Pry jsem nebyl na prepazce a tak s tim prevodem vlastne nemaji nic spolecneho. Hruza!!!
FIO banka sice bez poplatků ale zajištění bezpečnosti vašich peněz nulové | ( vendula | 26. 02. 2016 13:41:17 )
Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo máte stejnou zkušenost jako s FIO bankou, že vám byla zneužita karta, vybrána poměrně velká částka neznámým pachatelem a FIO banka vám reklamaci zamítla s odůvodněním, že za vše si můžete sami?
hypotéka fio | ( Jirka | 22. 02. 2016 12:55:35 )
Pokud jste živnostník s paušálem, dostanete strohou odpověď, že není prostor na splátky. Majetkové poměry, účel a výška hypotéky je nezajímá. Žádné návrhy, možnosti - mají raději zaměstnance s "jistým" příjmem :)
vse zdarma | ( fio | 16. 02. 2016 07:28:48 )
Taky mam zlou zkusenost. Pry vklady a vybery nad 1000 CZK jsou zdarma. Ale neni to pravda, nam stahli poplatek 250 korun a jaksi nam to nechteji sdelit proc ... Ne vzdy je reklama shodna s realitou !
FIO Nedoporučuji | ( Ondřej | 16. 12. 2015 12:37:31 )
Přístup ke klientovi příšerný, stojíte ve frontě, na řadu se dostanete až po ukončení otevírací doby cca o dvě minuty a už Vás neobslouží, jsou arogantní a pro jistotu mají hodiny nastavené dopředu, aby se mohli na tento čas odvolávat.
CSOB - nikdy více ! | ( | 16. 11. 2015 11:34:47 )
Stala se mi nemilá věc, údajně jsem si založil osobní účet (žádnou kartu, ani smlouvy nemám a neměl jsem, nikdy s tímto účtem nebylo manipulováno), údajně k aktivování účtu je zapotřebí minimální vklad, ten nebyl uskutečněn, po delším čase, kdy se nahromadily poplatky za vedení účtu mi přišla SMSka něco jako " Váš nedoplatek činí x,xxx Kč, na účet yyyyy/zzzz odešlete příslušnou částku, CSOB (odesláno z mobilního čísla)" Je pravda, že jsem se mohl informovat, ale byl jsem pracovně na delší dobu mimo ČR, usoudil jsem, že se jedná o podvod, uběhla zas nějaká doba a volala mi paní z oddělení pohledávek, byl jsem to osobně řešit v pobočce, po neprůkaznosti falešné smlouvy jsem uhradil požadovanou částku + cca 200 Kč navíc a požádal o zrušení. Výpovědní lhůta je 30 dní, do té doby stále naskakují poplatky, těch 200 bylo právě na tyto poplatky. Naivně jsem věřil paní v pobočce, že po uplynutí výpovědní lhůty se poplatky navyšovat nebudou a účet bude zrušen. Jsou to 3 dny, co mi volala opět paní z oddělení pohledávek, že uplynulo 5 měsíců od doby co jsem tam vložil finance a že opět dlužím částku za poplatky. K žádnému zrušení nedošlo, došlo pouze k zrušení karty, ale poplatky dál vesele naskakovaly. Odteď nevěřím žádnému jejich pracovníkovi a vše si dohledám jaké mají smluvní podmínky. Naštěstí už tam nikdy nepůjdu, vše jsem řádně zaplatil a zrušil účet, pokud tedy nenastane situace: dobrý den, u telefonu paní X, volám z oddělení pohledávek u společnosti ČSOB.
| ( Petr | 03. 11. 2015 20:15:49 )
Hypotéka Fio: Vyžádat Smlouvu k nahlíženi a rychle pryč, podmínky naprosto nepřijatelné, sáme poplatky a sankce.
Fio OK | ( Fery | 03. 11. 2015 09:03:53 )
v K B sice super prostředí super poplatky a na 3 přepážkách pro komunikaci žádný klient přesto dohodnout termín návštěvy 1 týden dopředu to se nedivím že se pak usmívají 20 let jsem byl klientem sebe menší řešení technických věcí nutno předchozí konzultací s pracovníkem který to má na starosti takže ani na přepážkách nejsou dámy informovány. FIO 98 procent lepší při jakých koli potřebách jen ty pobočky nejsou tak honosně.
Zatím dobrý... | ( Horák | 26. 08. 2015 00:27:20 )
Po zkušenostech s drbáním v K B už nikdy !!! Fio 4 roky žádný problém. Zatím dobrrrrýýý...
Vše OK... | ( Klient Praha 6 | 13. 06. 2015 21:46:37 )
U FIO jsem si nevšiml jakýchkoliv problémů. Na pobočce jsem byl jen 2x, a to při zakládání účtu. Nejvíce jsem ocenil výborné internetové bankovnictví, možnost volby čísla účtu a inteligentního pracovníka za přepážkou. Přešel jsem k FIO po cca 25 letech u České spořitelny, kde jsem nebyl spokojen s neustále měnícími se podmínkami vedení účtu a platebních karet. Dal jsem na radu nezávislého finančního poradce. Služby České spořitelny dokázaly generovat ztrátu okolo 3.500.- Kč ročně. Nyní kombinace FIO + jiná kreditka vygenerovala od 7/2014 zisk cca 13.000,- Kč, bez hnutí prstem. Stačilo jen se naštvat ve správnou chvíli.
Re: FIO v Mladé Boleslavi | ( lojza | 14. 01. 2015 16:54:28 )
Podobně jsem si u Fia nezaložil hypotéku. R. 2013, pobočka na Petřinách, vrchol neschopnosti.
Re: soukromí na pokladnách | ( | 14. 01. 2015 16:52:39 )
Několikrát jsem zažil: "Takže deset tisíc dvěstě padesát, jedna, dva, tři..." Důchodkyně to má pade na pade, jestli smažka, co stála za ní, si pak na ni venku počíhá.
CSOB - ZLODEJI BRNO.JOŠTOVA | ( Igor Berko | 26. 06. 2014 13:08:01 )
CSOB- Maximálne NEDOPORUČUJI ! Táto banka,se tváři jako banka pre klienty TO VŠAK ABSOLUTNE NENI PRVADA !! ZDIERAJÚ A ZDIERAJÚ KLINTA O KAŽDÚ KORUNU ! V tejto BANKE som už 8 rokov.Ked som žiadal o půjčku, len na ZÁKLADE toho,že niesom ČECH som dostal DRAHŠIU VARIANTU PUJČKY ! To,že som nikdy nemal u nich žiadne nedoplatky, že 8 rokov pracujem V ČR a každý měsic tam mám 2 přímy ich vubec NEZAUJIMALO !!!! Napak KURVY ješte my cpali ich kreditku.NIKDY !!!!!! GOOOOOOOL : Včera jsem k nim prišiel o ŽADOST sníženi splátky ( po více než roku bezproblémového splácení uveru) Stehuji se do nového bytu, mám spustú poplatku , sníženi na 3 mesíce by mi pomohlo ! S 1000kc na 500-700kc . TY ZMRDI MY POVEDALI,ŽE NIEJE PROBLÉM !!! ALEEEEEE : MUSÍM ZAPLATIT 500 KČ, ZA ŽÁDOST A DALSICH 500 KC ZA VYŘIZENÍ ! Což je opet 1000 KČ jenom do vetru !!!! Pani která mne obsluhovala my sama povedala,že to nechape.Že člověk tam příde s prosbou o POMOC a ONI miesto pomoci ... naopak ešte POŽADUJÚ DALŠI PENIZE !!!! SVINSVTO !!!!! NEHOVORIAC O TOM,ŽE KED SOM CHCEL UVER DOPLATIT PO VYŠÍCH ČASTLKÁCH PRED TÍM .. LIDI ,OPET BY SOM MUSEL ZA MIMOŘADNU SPLATKU ZAPLATIT 500 KC TAKŽE VY KURVY HNUSNE KONČÍÍÍÍÍÍÍÍM DOPLATIM SI UVER A IDEEEEEEM OD VÁS !!! NENAŽRANÉ SVINE !! doporučuji AIR-BANAK .. POjedu tam a šecko za mne vybavia ... prenesu si kním i UVER ! NEJSTE A NECHCETE POMOC KLIENTOVI !!!! BANKA- BRNO.
soukromí na pokladnách | ( | 02. 12. 2010 23:39:27 )
Mám pocit, že klientů přibývá, ale pokladní přepážky jsou stále hodně domácké. Chtělo by to víc soukromí. Na druhou stranu: v kolika bankám zabráníte, aby si nikdo nevšiml, kolik vybíráte. V nesoukromí FIO daleko předčí Poštovní spořitelna. Pokřikovat své přání na pošťačku za sklem nebo vybírat víceciferné částky jamkou pod sklem na plné poště, to pak nemáte chuť vyjít na ulici - a srovnejte poplatky.
Re: Je blázen by šel do FIO | ( | 02. 12. 2010 23:26:48 )
Třeba ČSOB, do které musel stát před lety nalít nepředstavitelné prostředky, když pohltila IPB? Nebo do věhlasných zahraničních bank, u kterých se před časem nevědělo, jestli ustojí krizi?
FIO Brno, Joštova | ( klient | 02. 12. 2010 23:17:55 )
Mám celkově dobrou zkušenost s FIO v Brně na Joštově ul. (dříve roh M.Horákové). Než jsem si účet založil, nechal jsem si vše důkladně vysvětlit a zhodnotil dojem. Z účtu na zkoušku je několikaletý rodinný účet. Při většině návštěv jsem zažil personál přirozeně milý, vstřícný, operativní. Doufám, že to tak zůstane. Nemám rád ani zjevnou neochotu ani teatrální úsměv při frázi "co pro vás mohu udělat". Špatnou zkušenost mám pouze s jednou pracovnicí (je to už tři roky), která tvrdila, že můj požadavek se nedá splnit. Nepomohl argument, že mi její kolegyně tvrdila něco jiného. Naštěstí byla při další návštěvě na pobočce opět pracovnice, od které jsem dostal první informaci, a ta to zvládla na pár kliků a na počkání jako samozřejmost.
FIO v Mladé Boleslavi | ( J. Novotný | 08. 11. 2010 16:24:20 )
Naprosto souhlasím z výše uvedeným článkem. Mám skoro totožnou negativní zkušenost z pobočkou FIO banky pro změnu v Mladé Boleslavi. Prostory skutečně nic moc, navíc vchod do banky z chodby domu. Uvnitř jeden jediný člověk, který vyřizoval zákazníka přede mnou. Stejně jako autor článku jsem to připisoval nízkonákladové bance. Potom si ale ten pracovník začal fotit na kopírce občanský průkaz zákazníka přede mnou a to už jsem fakt zbystřil. Já bych si doklady od nikoho kopírovat nenechal, zvlášť potom ne v dnešní době. Na to nemá nikdo právo. Může si je opsat, ale ne fotit. A co mě skoro dostalo byla skutečnost, že jsem se po chvíli dozvěděl buď jméno a nebo heslo klienta který si zakládal nový účet. Bavili se spolu jako bych tam nebyl. Ty prostory tam jsou totiž tak malé, že je slyšet každé slovo které při zakládání účtu ti dva prohodili. Ve finále, když jsem přišel na řadu, mně bankéř, pokud se tak vůbec dá ten člověk nazvat, sdělil, že má domluvenou schůzku s někým jiným a na mě nemá čas. Prý ať přijdu znovu, tak asi za hodinu a pak budeme pokračovat. Jako kdyby jsme byli v pekárně a ne v bance. Napsal jsem stížnost na vedení FIO, ale ti se ani nenamáhali reagovat. A tak jse zůstal u stare dobré K.B. Sice jsou tam poplatky vyšší, ale také vím, že za ně dostanu odpovídající služby. U FIO bych měl pocit, že jsem svoje peníze neuložil ani dobře a ani bezpečně.
FIO je dobré | ( Petr Červenka | 07. 11. 2010 11:13:45 )
Mám i FIA účet a nikdy jsem tam neměl žádný problém. Samozřejmě, že bankomatů je zatím málo, ale jelikož je to začínající banka, dá se to pochopit. Zaměstnanci FIA se vždy chovali profesionálně. Úplně opačné zkušenosti mám z České spořitelny, tam jsem mnohdy narazil na zaměstnance s absolutní neznalostí produktů, které nabízí, dokonce s neznalostí základních informací a to o běžném účtu. Dále jsem několikrát pocítil, že je vlastně svojí návštěvou obtěžuji.
Je blázen by šel do FIO | ( Michal | 01. 11. 2010 22:48:13 )
Mám rád své peníze, nemám rád krachující banky. Proto si vybírám solidnější firmu, třebaže se zanedbatelnými úroky. Banku mám, protože mi připadají její služby výhodné. Za služby se holt platí. V opačném případě je lepší ty tisícovky nacpat do slamníku.
Možná konkurence | ( Milan 1 | 29. 10. 2010 21:00:25 )
Možná je za příspěvkem konkurence. Naše družstvo nemá s Fio žádný problém. Pokud si manažer KB, ČS apod.čte hodnocení Fio, může napsat i uvedený článek. Ale vždy je za jednáním na přepážce pouze člověk, někdy i se svými problémy. Přeji všem pěkné dny!
Re: Já tam byl několikrát(na Senovážném n) | ( | 27. 10. 2010 12:21:54 )
Take jsem byl několikrát i na této pobočcce a vždy v pohodě. Jediný problém FIA jsou platby kartou a výběry z bankomatů, které nejsou on-line a na tom už se údajně pracuje, tak uvidíme příští rok.
dodatek - Fio vs. ČSOB vs. Raiffka (+KB, ČSpoř...) - možnost platby cash v sobotu on-line | ( Zbyněk Vašíček | 23. 10. 2010 16:08:54 )
Dodatek k předchozímu: Stále mi připadá lepší Fio, než některé pobočky ČSOB. Na reklamaci Vás tam nechají čekat "na stojáka"(Brno), nenabídnou ani vodu, reklamaci nakonec zprzní a nečekaně se projeví jako vysocevýkonný trenér vašeho nervstva. Reklamuji neprovedený příkaz k úhradě z léta 2003 už přes 7 (!) let a stálo mě to stovky hodin času, nedočkal jsem se odškodnění ani omluvy. Nakonec to pro ČSOB bude drahé, vydržím. Raiffka mě nedávno mile překvapila. Dá se nalézt i v sobotu poledne pob., kde můžete učinit hot.vklad na účet (sice jen e-konta), aby byl připsán už za pár minut (platba letenky pro cest.ag.), bez křečí a lidsky. Poplatek 55 už vem čert, ani slovenština pokladní mi nevadila. KB s tím má trošku problém, o ČSOB a ČSpoř nemluvě - měl jsem na výběr tyto 4 banky, kam v sobotu cash složit. Po propátrání web stránek bank volba padla na RB. A to mluvím o Praze, ne o venkově! Raiffka - pob. na Příkopě, blízko ČNB, doporučuji. I v sobotu v poledne, když hrozí, že Vám propadne rezervace letenky. Zbyněk Vašíček
Fio a investiční poradenství v Kroměříži | ( Zbyněk Vašíček | 23. 10. 2010 15:52:31 )
Nedávno mi e-mailem přišla nabídka na poradenství od Fio v Kroměříži. Nevím proč, když léta jsem u této company veden s domovským přístavem v Brně, kam mě taktéž zvali na semináře (zažil jsem to ještě s koláčky, poslední roky už je voda+kafe). Možná usoudili, že když o sobě občas rozhlašuji, že jsem "napůl Valach", že Kromcl je tak akorát na1/2 cesty mezi Brnem a "Vallachia Country". Měli by si udělat pořádek v databázích a "nevyžádaně neobtěžovat"! Prostory na Senovážném náměstí jsou lehce depresívní, uzavírat nějaký biz bych se rozmyslel. To bych mohl rovnou "v odmašťovně". Zbyněk Vašíček, Brno
Já tam byl několikrát(na Senovážném n) | ( jarys | 14. 10. 2010 11:41:03 )
a pokaždé v pohodě.
Fio | ( Jana | 11. 10. 2010 17:52:49 )
Moje zkušenost při založení účtu ve Fio v Brně je dobrá.Ochota,slušnost,vše bez problémů.
FIO | ( Milan | 09. 10. 2010 20:39:17 )
U mne na otázky odpovídali například v Ústí nad Labem bez problémů ve FIO. Jen až doma jsem si uvědomil, že nedávají na malou kartičku číslo mého účtu. Nebo dávají a u mne zapomněli? Ale je to drobnost. Je pravda, že prostředí v bance je fakt nízkonákladové.
FIO | ( Alesek | 03. 10. 2010 21:54:37 )
Třeba měla slečna nějakou indispozici :-) Mamka zakládala FIO v pobočce Olomouc a naprosto v klidu.... Takže chce to změnit lokál, v Praze je těch poboček docela dost.