Otevírací doba poboček ve Zlínském kraji – podíl spokojených klientů výrazně menší než v ČR


22. 05. 2013  16:50     BP.com     komentáře (0)

Unikátní šetření serveru www.bankovnipoplatky.com s názvem  „Kliente, oznámkuj svoji banku“, do kterého se zapojilo témě třicet tisíc klientů, poskytlo mnoho zajímavých analýz. Jednu z nich vám představujeme právě nyní – jak jsou klienti Zlínského kraje spokojeni s otevírací dobou poboček?

Otevírací doba poboček ve Zlínském kraji – podíl spokojených klientů výrazně menší než v ČR




Jan napovídá nadpis, podíl klientů, kteří oznámkovali otevírací dobu poboček ve Zlínském kraji na výbornou, je výrazně menší než v České republice. Zatímco podíl klientů udělivších bankám jedničku je v celé republice přes 26 %, ve zlínském regionu je to necelá pětina (19,1 %), rozdíl tedy činí 7 procentních bodů.

.

VÍCE VÝSLEDKŮ NALEZNETE ZDE

.

O tom svědčí i fakt, že na druhé straně spektra je větší podíl výrazně nespokojených klientů. Známku dostatečně (čtyřku) udělilo bankám ve Zlínském kraji 15 % klientů, nedostatečnou pětku pak 9,2 % respondentů. Oba podíly jsou vyšší než při analýze dat z celé ČR.

Tabulka – výsledky ankety: Jste spokojeni s otevírací dobou poboček ve Zlínském kraji?

Hodnocení

Zlínský kraj

ČR jako CELEK

Počet

Podíl na celku

Známka 1 - Výborně

260

19,1%

26,1%

Známka 2 - Chvalitebně

412

30,2%

29,7%

Známka 3 - Dobře

340

24,9%

21,8%

Známka 4 - Dostatečně

204

15,0%

12,4%

Známka 5 - Nedostatečně

126

9,2%

7,9%

Nevyplněno

21

1,5%

2,2%

Celkem

1363

100%

100,0%

Zdroj: www.bankovnipoplatky.com



Otevírací doba poboček ve Zlínském kraji – podíl spokojených klientů výrazně menší než v ČR

Diskutovat (0)