Pozitivní zákaznická zkušenost a inovace se promítly do hospodářských výsledků roku 2017 skupiny ČSOB
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
- Objem vkladů se zvýšil na 821 miliard Kč (meziročně o 9 %)
- Celkový objem aktiv pod správou se zvýšil na 202 miliard Kč (meziročně +6 %)
- Provozní výnosy vzrostly na 37,2 miliardy Kč (meziročně o 9 %)
- Provozní náklady se zvýšily na 16,3 miliardy Kč (meziročně o 4 %)
„V loňském roce jsme potvrdili, že ČSOB dokáže maximálně využít příznivou situaci na trhu ve prospěch svých klientů a investovat do rozvoje trhu a technologií. Stále více lidí se na nás obrací se svými finančními potřebami a oceňují kompletní péči o finanční i pojišťovací potřeby na jednom místě a současně i to, že jim jako součást řešení nabízíme i pohodlné a užitečné inovace. Naše klientská základna se tak v loňském roce rozšířila o 14 tisíc spokojených zákazníků,“ uvedl John Hollows, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB a zdůraznil, že významným úspěchem loňského roku bylo také uzavření exkluzivního partnerství s Českou poštou: „Navazujeme na čtvrtstoletí trvající úspěšnou spolupráci, nová desetiletá smlouva nám umožní toto partnerství ještě rozšířit. V praxi to znamená širokou síť a dostupné kvalitní finanční a pojišťovací služby na více než 3 000 pobočkách České pošty.“
Pozitivní zákaznický zážitek a inovace považuje ČSOB za klíčovou konkurenční výhodu. „Z našich zkušeností víme, že moderní integrované služby – finanční i pojišťovací – jsou tím, co naši klienti ocení. Inovace jsou naší budoucností, a na tu jsme dobře připraveni,“ dodal Hollows.
V roce 2017 proto ČSOB připravila pro své klienty řadu nových služeb, které usnadňují správu financí „Spustili jsme nové internetové bankovnictví, které zákazníkům přináší přehled o všech využívaných službách na jednom místě, a to včetně pojištění. Pokračujeme ve vylepšování mobilní aplikace ČSOB NaNákupy,“ uvedl John Hollows. „Naše úsilí pozitivně hodnotí i odborníci, kteří ČSOB v loňském roce udělili řadu ocenění, mezi nimi například cenu Nejlepší banka 2017 nebo Bankovní inovátor 2017,“ dodal. Celkově dobrá situace na finančních trzích, vyšší výnosy z řízení aktiv a pasiv, vyšší příjmy z poplatků v oblasti investičních produktů a zahraničních plateb a jednorázový zisk vyplývající z ukončení historického právního sporu – to jsou další parametry, které přispěly k růstu čistého zisku ČSOB v loňském roce. Pozitivní vliv měly také nižší náklady na riziko a silný růst objemu hypotéčních, firemních a spotřebitelských úvěrů nebo růst objemu aktiv pod správou.
Pozitivní zákaznická zkušenost a inovace se promítly do hospodářských výsledků roku 2017 skupiny ČSOB
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3140 | |
1 USD | 23,4540 | |
1 PLN | 5,8640 | |
1 GBP | 29,6035 | |
1 CHF | 25,9030 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0905 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024