Za vším hledej ženu – tak by se dal shrnout nový komunikační koncept RSTS, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií. Koncept s nadsázkou vyjadřuje, že za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy. A Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje tyto sny a nápady financovat. Spoty podporují image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení, rekonstrukce či modernizace.
Koncept vytvořila reklamní agentura VCCP. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně.
„V naší nové kampani je hlavní nosnou myšlenkou situace, kterou určitě mnoho z nás dobře zná. Tou je, že zejména díky ženám a jejich dlouhodobému a nenápadnému přesvědčování měníme své bydlení k lepšímu,“ komentuje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.
Hlavními komunikačními kanály budou televize a internet. Kromě toho se však kampaň objeví také v rádiových spotech a v outdooru. S novými vizuály se lidé budou moci setkat také v POS materiálech na pobočkách spořitelny.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2540 | |
1 USD | 23,6480 | |
1 PLN | 5,8380 | |
1 GBP | 29,4915 | |
1 CHF | 26,0220 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0751 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024