Raiffeisenbank měla včera problémy s internetovým bankovnictvím


15. 11. 2011  09:52     ČTK     komentáře (1)

Klienti Raiffeisenbank měli během úterka problémy s internetovým bankovnictvím. Podle Jakuba Puchalského z tiskového oddělení banky nešlo ale o výpadek. Zpožďování nastávalo při realizaci transakcí nebo při přihlašování do internetbankingu, sdělil ČTK. Již v úterý večer bylo internetové bankovnictví Raiffeisenbank opět plně funkční, dodal. O problémech informoval dopoledne server Aktuálně.cz.





Banka podle Puchalského od přibližně úterních 15:00 nezaznamenala žádná omezení provozu internetového bankovnictví. "Kolem 18:00 banka z provozních důvodů na přibližně 20 minut systém odstavila v rámci nezbytné technické kontroly všech funkčností systému. Internetové bankovnictví je již opět v provozu bez omezení. Banka bude nadále systém detailně monitorovat," uvedl Puchalský. Přesné příčiny problémů nejsou podle něj známé.

.

Před dvěma týdny zažila osmihodinový výpadek Komerční banka. Z technických důvodů nefungovaly aplikace MojeBanka on-line, Expresní linka Plus nebo Mobilní banka. Česká spořitelna se s problémy naposledy potýkala v květnu po aktualizaci systému. Banka tehdy klientům odpustila příslušný měsíční poplatek.



Raiffeisenbank měla včera problémy s internetovým bankovnictvím

Puchalský lže
Pan Puchalský lže. Problémy s odchozí platbou jsou od pondělí - zaregistroval jsem to večer. Na info...
Diskutovat (1)