< < Zpět na článek
Přidat nový komentář
K argumentaci banky pro odmítnutí vrácení poplatku. |
(
Jarek |
06. 03. 2013 18:23:41 )
Banka argumentuje co dělají okolo dané záležitosti ale toto dlouhé a únavné verbální cvičení lze vygumovat jednou jednoduchou větou. TO CO NECHÁ PLATIT KLIENTA DĚLÁ BANKA PRO SEBE. Klient má platit to co dělá
pro klienta. A i ve smlouvě má být: - kolik se půjčím
- kolik budu platit měsíčně
- kolik bance celkem vrátím
Ty jejich p.a. a RPSN to je jejich interní záležitost do které
klientovi vlastně nic není.
|
Zamítnutí od KB |
(
Zuzana |
26. 02. 2013 11:28:46 )
Dobrý den,
jak lze postupovat v případě zamítnutí vrácení poplatku u KB?Důvodem je podepsání hypotéčního úvěru s podmínkami, o nichž jsem byla informována a tudíž jejich placení je v souladu s uzavřenou smlouvou...Jak lze dále postupovat?
|