Služba Moje zdravé finance pomáhá skutečně ušetřit


22. 11. 2016  00:40     Miroslav Zeman     komentáře (0)

Službě České spořitelny Moje zdravé finance se v našem seriálu věnujeme především proto, že se nejedná primárně o službu, která má prodávat produkty této banky. Jejím hlavním smyslem je naopak pomoci klientům servisem, poradenstvím a informacemi ve zvládání finanční situace.

Služba Moje zdravé finance pomáhá skutečně ušetřit




Pokud svou službu a závazek pojme banka skutečně odpovědně a objektivně, může svým klientům skutečně pomoci velmi efektivně a účelně. Zaneprázdněný klient nemá vždy čas vyhledat si nějaké poradenství na internetu, pročítat stohy článků a porovnávat si nejrůznější reference a porovnání produktů. Nejlepší a nejvhodnější chvíle, kdy klient skutečně potřebuje pomoc a informace je ve chvíli, kdy otevře svůj účet a zjistí, že zase utratil více, než vydělal, nebo že se mu nepodařilo ušetřit tolik, kolik si naplánoval. Právě v této chvíli by měla odpovědná banka přispěchat a v rámci své služby přímo v internetovém bankovnictví, nebo podobné související aplikaci nabídnout svou pomoc, radu nebo typ k vyřešení situace. Právě o to se snaží i nová služba České spořitelny Moje zdravé finance.

Podle informací banky skutečně služba funguje a pomáhá klientům ušetřit v rámci samotné aplikace tisíce až desítky tisíc korun ročně. Jednomu z klientů tak banka pomohla ušetřit více než 170 tisíc korun, jinému pak 59 000 korun nebo 32 000 korun ročně. Dalším pak banka pomohla uspořit tisíce korun ročně.

V mnoha případech stačí fakt, že klient platí nějakou drahou službu, kterou si pořídil už v minulosti a o níž se dosud nezajímal, pouze za ní platil a sama banka mu ze své vůle a v rámci poradenské aplikace nabídne levnější řešení. Proč by měl klient banky platit zbytečné výdaje, když může platit za stejnou službu méně a má pak prostředky na využívání služeb jiných? Klienta takovou péče a snahu banky reálně ušetřit na jeho výdajích logicky ocení.

Aplikace pomáhá klientům uspořit v rámci následujících kategorií:

- kategorizace transakcí - nejlepší kategorizace na trhu (automaticky se kategorizuje 95% transakcí)
- porovnání s podobnými klienty
- nastavení rozpočtů
- konkrétní rady jak uspořit
- možnost uložit si peníze stranou



Služba Moje zdravé finance pomáhá skutečně ušetřit

Diskutovat (0)


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více