Tomáš Kofroň z RB:
Žlutočerné logo zkřížených koňských hlav používáme od začátku


12. 10. 2012  04:16     ar     komentáře (0)

V soutěži Souboj log finančních institucí, v níž čtenáři dávají své sympatie jednotlivým bankám najevo rozhodováním "duelů log", se Raiffeisenbank prosadila do první desítky. Na českém trhu má tato banka stabilní místo - jak je to s jejím logem? Přečtěte si rozhovor s Tomášem Kofroněm, tiskovým mluvčím banky.





BP.com: Kdo vaše logo vytvořil a kdy?

Raiffeisen patří mezi firmy s historií sahající až do poloviny 19. století. Logem a tradiční ochrannou známkou skupiny Raiffeisen je zvláštní architektonický prvek: dvě zkřížené koňské hlavy, tzv. Giebelkreuz. Tento emblém již po staletí zdobí štíty mnoha budov v Evropě, je symbolem ochrany rodin shromážděných pod společnou střechou před zlem a životním ohrožením. Raiffeisenbank tak pro své klienty představuje jistotu a stabilitu. Skupina Raiffeisen poprvé použila tento symbol ve 30. letech 20. století a trvale jej začala využívat v 60. letech. V České republice pak Raiffeisenbank využívá logo se dvěma zkříženými koňskými hlavami od svého vstupu na trh v roce 1993, mění se jen slogany spojené s logem.

BP.com: Proč byly zvoleny takové barvy? Mají nějaký hlubší význam?

Využití žluté barvy je čistě z praktických důvodů: žlutá barva je výrazná a dokáže upoutat. Barevnou kombinaci žluté a černé využíváme od roku 1984, předtím byly firemní barvy Raiffeisen červená a oranžová.

.

HLASUJTE V SOUBOJI LOG!

BP.com: Bylo více návrhů? A proč jste zvolili tento?

Na českém trhu od počátku činnosti využíváme žlutočerný symbol zkřížených koňských hlav.

BP.com: Kolik faceliftů loga máte za sebou? Který je nejnovější a proč jste  k němu sáhli?

K úpravám dochází ne u loga samotného, ale spíše u sloganu, který logo doprovází. V roce 2007 jsme přešli z původního "Lepší služby každý den" na současné "Banka inspirovaná klienty". Chceme tím zdůraznit náš proklientský přístup a to, že naším cílem je budovat s klientem dlouhodobý vztah založený na vzájemné znalosti a důvěře. Jednotlivé banky ve skupině Raiffeisen mají prostor pro vlastní slogan, mimochodem mateřská společnost v Rakousku využívá slogan "Meine Bank".

BP.com: Zaregistrovali jste soutěž SOUBOJ LOG?

 

Ano, za sebe jsem rád, že se můžu dozvědět něco o historii jednotlivých finančních log a motivech jejich vzniku.

BP.com: Proč myslíte, že je logo společnosti důležité?

 

Kromě "viditelnosti" značky by mělo logo firmy umět identifikovat danou společnost i to, jaké jsou její hlavní hodnoty, jaké je vůbec poslání a zaměření takové firmy.

BP.com: Jaké logo, kromě vašeho, se líbí Vám osobně?

Mám rád loga tradiční, která se v čase nemění a klient se tak s nimi může ztotožnit v průběhu desetiletí, takovým je pro mne např. Ford.



Tomáš Kofroň z RB: Žlutočerné logo zkřížených koňských hlav používáme od začátku

Diskutovat (0)


Bankám jsme v roce 2020 na poplatcích již celkem zaplatili

20250067285

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

655


ČÍSLO TÝDNE - 655 právě tolik bylo vyhlášeno bankrotů tuzemských podnikatelů jen v průběhu června tohoto roku. Jedná se o nejvyšší počet bankrotů za celý rok. Podnikatelé krachují zejména z důvodu postižení koronavirovou krizí. Ohroženi jsou podnikatelé podnikající v automobilovém průmyslu či turistických službách.


Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více