Válka o poplatky za vedení úvěrových účtů - klienti jsou aktivní, banky v defenzivě
Boj o poplatky za vedení hypotečního (úvěrového) účtu hoří na několika bojištích. Dnes jsme vám přinesli odpovědi finanční arbitryně Moniky Nedelkové. 10 denní čekání v nás vzbudilo velká očekávání, ale v odpovědích na tři jednoduché otázky jsme nic překvapivého ani přelomového nenašli... Je jasné, že aktivita klientů jen tak nepoleví a další žádosti se do úřadu pohrnou, navzdory tomu, že kancelář arbitra dává na základě výkladu zákona od hypoték ruce pryč a těmito spory se nehodlá zabývat, jelikož – jak sdělila ve vysvětlení – nespadají do její kompetence.
HROMADNÉ VYMÁHÁNÍ POPLATKŮ - PŘIDEJTE SE A ZABOJUJTE O SVÉ PENÍZE
.
KLIENT 1:
Dobrý den,
posílám Vám odpověď mé banky na žádost vrácení poplatku za vedení hypotečního úvěru, kde se odvolávají na ČR právní řád.
P.
KLIENT 2:
Dobrý den,
podal jsem dle vzoru výzvu bance, u které mám hypoteční úvěr na vrácení poplatku za vedení úvěru. Výzva byla podepsaná a zaslána doporučeně. Komerční banka mi odpověděla, že poplatky jsou v souladu se smlouvou a strhla mi poplatek za březen.
Jaký mám zvolit další postup? Podepsat plnou moc pro zastupování na Vašich stránkách?
Děkuji a přeji pěkný den.
KLIENT 3:
Dobrý den,
v příloze zasílám dopis z Hypoteční banky a výpis z úvěrového účtu, kde je vidět položka za správu úvěru. Dopis můžete uveřejnit k náhledu pro ostatní klienty.
S pozdravem
Venuše V.
KLIENT 4:
Dobrého dne,
omlouvám se, že Vás znovu otravuji. Odpověď z KB na mou žádost naleznete v příloze, připadá mi trochu stylem "já o voze, oni o koze" – jsou-li poplatky nezákonné, mohl jsem s nimi souhlasit 100 x; ale na jejich nezákonnosti to nic nemění.
Mohu ještě poprosit o nejvhodnější postup dále? Viděl jsem několik Vašich výstupů v médiích, přesto bych poprosil o Vaše osobní doporučení jak dále postupovat. Jsem odhodlán nyní bance "nic neodpustit" a dotáhnout vše do (třeba i hořkého) soudního konce.
Děkuji velice za info.
S pozdravem
P. P.