VII. ročník ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2011 - NOMINACE


30. 10. 2011  01:37     Josef Vytiska     komentáře (274)

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:


Re: Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Jiří | 08. 09. 2015 16:53:23 )
Dneska jsem otevřel účet MBank a objevil se mi totálně absurdní poplatek za zjištění zůstatku v bankomatu. Už nevím, co si mám o tom myslet?
Poplatek za vyčíslení zůstatku úvěru - Buřinka České spořitelny | ( Martin | 16. 03. 2015 22:30:02 )
Za vyčíslení zůstatku si Buřinka účtuje pouhých 4 650 Kč . Poté co mi pracovnice na přepážce ČS sdělila,že služba je zpoplatněna max. 500Kč jsem byl celkem vykulenej,když vyúčtování dorazilo poštou. Není mi jasné, za co takové peníze ůčtují. Asi za těch 10 min práce a poštovné.
Poplatky v České spořitelně | ( vodnarka Východní Čechy | 15. 01. 2012 21:51:25 )
Již delší dobu sleduji poplatky v České spořitelně a každý měsíc to dělá kolem 400 kč., proto jsem účet zrušila a dala si internetové bankovnictví u Mbank.Je to super neplatíte vůbec za nic, chodí mi tam starobní důchod a všechny složenky si platím z tohoto účtu doma v pohodlí u počítače.Za prvé nestojím fronty v bance,nemusím sledovat jak má banka otevřeno,nemusím jezdit na kole v dešti v mrazu a neplatím žádné poplatky.Každému to doporučuji, ale dát si bezpečné heslo, kombinovat ho číslicema i písmenama a raději delší.Než jsem si toto dala tak jsem zjišťovala u Komerčí Banky, u Ge money Bank a je to také také strašné poplatky.Doporučuji to i maminkám s malými dětmi, nemusí se nikde plahočit s dětmi.Je potřeba, aby si to co nejvíce lidí dalo a donutili jsme banky k tomu, že poplatky budou postupně rušit.
Nominuji Českou spořitelnu pro poplatek 500,- Kč za potvrzení o výši zůstatku hypotečního účtu za účelem úplného doplacení úvěru, který mi banka zaslala několik dní po zaplacení částky. | ( Jana z Plzně | 16. 12. 2011 11:40:09 )
O toto potvrzení jsem vůbec nežádala, protože jsem ho nepotřebovala. Můj finanční poradce z renomované nadnárodní společnosti mi částku nechal vyčíslit jejich hypotečním specialistou, takže jsem o předraženou službu České spořitelny, která patrně z tohoto důvodu přestala cca před rokem klientům zasílat výpisy z hypotečních účtů, neměla zájem. Navíc podle data na potvrzení pro Českou spořitelnu půl milionu sem, půl milionu tam.... Zda je na účtu mám nebo nemám - to je přece fuk... Mimochodem za vedení hypotečních účtů si Česká spořitelna měsíčně účtuje 150,- Kč. A to jen proto, že vám pravidelně automat inkasuje splátky - další kandidát na kandidaturu. Ani ten výpis nedostanete, jak už jsem zmínila.
Nejabsurdnější poplatek | ( Jarda Morava | 12. 12. 2011 14:42:54 )
Nominuji Poštovní spořitelnu za poplatek za výběr na přepážce z vlastního účtu.Jako důchodce mám zdarma, protože m i jde důchod na účet. Manželka, která ještě pracuje a dostává výplatu na účet, musá za výběr platit. Takže mi převede potřebnou část výplaty na můj účet a peníze vybírám já. jen to má další nevýhodu-pakliže potřebuji třeba 20000Kč v 1000kč bankovkách, ja problém. Nemáme...
RFB - poplatek 0,15% za nadlimitní výběr hotovosti | ( Zuzana | 08. 12. 2011 15:59:04 )
a to za výběr nahlášený předem min. 2 dny - nenahlášený nelze provést, neboť Vám na pobočce RFB dají max. 100.000. Chtějí tedy např. 1.500 za to, že potřebujete vybrat 1.000.000,- Sice je to extrémní případ, ale zákazník si vybírá své prostředky!!!
Re: Re: Re: Přestaňte všichni bulet | ( Pietro | 07. 12. 2011 22:05:54 )
Mám účty u mBank i Fio a nemám žádný problém.Lidi raději budou naříkat,ale změnu neudělají.
Re: Poplatky ta interbanking | ( Pietro | 07. 12. 2011 21:49:13 )
Dnes už existují i nízkonákladové banky.Tak proč neudělat změnu.Už 6 měs.nejsem klientem Cs a mám klid a žádné poplatky už neplatím.Internet banking používám také.Hezký den .
Re: Poplatek za elektronický převod z vlastního účtu na vlastní účet v rámci jedné banky | ( Jířa Plšák | 05. 12. 2011 12:26:29 )
..."viď maxi, pořád ty poplatky" - paní si psíkovi stěžuje... Zaplatíte 0,11 (na sms); za převod ze svého na svůj účet 4,-, resp. 7,- Kč, ale protože je to přesun peněz v rámci vašich účtů, započítává se výše prostředků pouze na jednom, takže platíte i vedení účtu... Nejdynamičtější banka roku (RB) znamená, že si nechá zaplatit hned třikrát. Zkoušel jsem řešit, ale bez výsledku = rychle pryč
Poplatek - pojištění za neschopnost splácet úvěr kreditní karty která byla bankou zrušena pro nevyužívání úvěru | ( Petr Krupička | 02. 12. 2011 19:35:48 )
Chtěl jsem na internetu platit svojí rezervní kreditní kartou, transakce byla zamítnuta. Při on-line kontrole na účtu jsem zjistil že je karta "uzavřená". Na infolince banky mi poté sdělili že byla před dvěma měsíci zrušena pro nevyužívání i přesto že platím měsíční poplatek za kartu a také pojištění proti neschopnosti splácet. Jaké ale bylo moje překvapení že nadále platím poplatek za zrušenou kartu a také pojištění kdybych náhodou nemohl splacený úvěr splácet. Stále čekám na vyjádření RB.
Poplatek za vložení hotovostu na účet 2. osoby | ( Vlastik | 02. 12. 2011 16:24:33 )
V zahraniči, třeba v Německu si to banky nedovolí, u nás v Kocourkově ano., nebot vláda kterou si platíme nás občany nechrání., to se dá přece ošetřit zákonem. Nás mají na háku., jen hrabou a hrabou, třeba ted ten Besser, a je jím to jedno.,....
Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Pavel | 02. 12. 2011 16:13:06 )
tohle proste nikdy nepochopim..
Re: Poplatek za vložení hotovosti na účet druhé osoby | ( Dana | 02. 12. 2011 11:55:40 )
Právě jsem zaplatila Komerční bance 75 kč za vložení na účet t-mobile. Poprvé a taky naposledny jsem to takhle zaplatila.Kdybych to věděla nelezu tam a zaplatím blbou složenku.
Poplatek za lidskou hloupost | ( Georg44 | 02. 12. 2011 10:24:19 )
Za nejabsurdnější považuji fakt, že lidé platí bankám absurdní poplatky, i když dnes již existují bezpoplatkové alternativní banky.
Poplatky | ( Tip | 01. 12. 2011 11:55:06 )
Všecny poplatky jsou špatné protože banky hospodaří s penězi vkladatelů takže by měly spíše ony platit vkladatelům.
Poplatek za rezervaci prostředků | ( mediumZ | 01. 12. 2011 06:40:54 )
Zdá se Vám vše absurdní ??Já byla v šoku při zjisštění že - mám u banky kontokorent a každý měsíc se mi strhává poplatek 1kč za rezervaci prostředků !!Chudáci no :-(
Poplatek 100,- Kč za vystavení potvrzení o bezdlužnosti vůči bance | ( Vi3ol | 30. 11. 2011 19:57:38 )
po ukončení účtu v RB. Chci ho, abych se chránil před nějakou smyšlenou exekucí. Tu mohu čekat od ČSOB, tam mi podobné potvrzení vydat odmítli...
Poplatek za předčasně splacený úvěr | ( Olga Vašátková | 30. 11. 2011 19:54:37 )
Za nejabsurdnější považuji poplatek za předčasně splacený úvěr - vždyť banka by měla být ráda ( ale přijde o úroky ). Naštěstí už jsou banky, které ho nepožadují, jen je třeba si na to dávat pozor.
Poplatek za vložení hotovosti na účet druhé osoby | ( Karel Kučera | 30. 11. 2011 10:49:50 )
Česká spořitelna požaduje poplatek 65,- Kč za vložení hotovosti na účet druhé osoby. Hlava nebere.
Re: Poplatek za vedení hypotéčního úvěru | ( Petra | 29. 11. 2011 17:01:01 )
Ke všemu výpisy u ČS nám chodí jen jednou ročně místo měsíčně a na otázku proč to nedali vědět(když si to člověk platí tak nehorázný poplatek), byla odpoveď:víte co by to stálo, kdyby jsme měli všechny informovat.Fakt mají bezva přístup.
Poplatok za zrušenie trvalého príkazu cez internet banking | ( Peter Porubsky | 29. 11. 2011 13:13:06 )
Za to, ze si v mojom internet bankingu vymazem trvaly prikaz mi CSOB zauctovala 0,5 eur
Poplatek za elektronický převod z vlastního účtu na vlastní účet v rámci jedné banky | ( V.M. | 28. 11. 2011 19:49:39 )
Z podnikatelského eKonta si převedu peníze v internetovém bankovnictví na soukromé eKonto. Udělám to večer, oba účty jsou moje, žádného úředníka tím "neobtěžuji" a ejhle: poplatek je na světě. Pravda, museli mi poslat SMS kód, ale stejně....
Vklad jinou osobou než je majitel účtu | ( O.H. | 28. 11. 2011 12:30:34 )
Majitel účtu "Zadarmo" u Poštovní spořitelny zaplatí 50Kč za vklad na svůj účet provedený jinou osobou, firmou. Těžko lze ovlivnit, jakou formou budou jiné osoby peníze zasílat-vkládat. Aniž by majitel účtu využil služeb pracovníků banky, zaplatí za to, že mu někdo jiný vloží peníze na účet.
Česká spořitelna | ( H.K. | 28. 11. 2011 07:41:28 )
Na pobočce České spořitelny jsem si zřizovala spořící účet "Šikovné spoření". Složení základního vkladu jsem udělala bezhotovostním převodem ze svého Sporožirového účtu vedeného také u České spořitelny. Za úkon "Převzetí platebního příkazu - pobočka" jsem zaplatila 40,- Kč. To znamená, že za bezhotovostní převod mezi účty v České spořitelně jsem zaplatila poplatek 40,- Kč!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poplatek za | ( Marie | 28. 11. 2011 07:17:20 )
ale tady se baví o bankovních poplatcích a paní Eva vzpomněla stavebí spořitelnu a to není banka má to už v názvu je to spořitelna a umožňuje lidem spořit :)) a já jsem jí jen vysvětlila proč zaplatila poplatek za přespoření cílovky toť vše...:)) a jinak souhlasím tady občas jsou bankovní poplatky opravdu nehorázné...
Re: Zatajený poplatek za správu úvěrového účtu u stejné banky kde mám běžný účet a hypotéku | ( X | 26. 11. 2011 21:47:28 )
Pokud těch 99 Kč skutečně nezahrnuli do výpočtu RPSN, porušili tím zákon a na tom by se snad měla dát postavit validní stížnost.
pojištění schopnosti splácet | ( X | 26. 11. 2011 21:44:13 )
Při schvalování žádosti o spotřebitelský úvěr u ČSOB jsem se dozvěděl, že si musím uzavřít "pojištění schopnosti splácet", a to povinně pouze u ČSOB Pojišťovny, jinak že mi ten spotřebitelský úvěr ČSOB neschválí. To samo o sobě mi připadalo podivné, ale se skřípěním zubů jsem akceptoval toto povinné navýšení měsíční splátky. Ale to, že když jsem žádal o předčasné splacení tohoto úvěru (na což jsem měl dle úvěrové smlouvy nárok), tak po mě ve finálním vyúčtování chtěli ještě na další měsíc platbu za to "pojištění schopnosti splácet" (již splacený úvěr) to mě teda dostalo.
Hrůza co vše si Banka dovoluje | ( Jarda | 25. 11. 2011 11:54:09 )
Platit či posílat finance z účtu či přepážky jedné Banky,konkrétně ČSOB a ještě k tomu tento poplatek zdražit z 50,-Kč na 70,-Kč už je opravdu vrchol drzosti.Toto se děje v roce 2011.
Re: pracuji jako bankovní poradce a pokladník | ( Ivan | 24. 11. 2011 21:37:33 )
Zkuste mi tedy poradit, jak změnit banku, když mám u ní hypo + spotřebitelský úvěr?!
Re: Zatajený poplatek za správu úvěrového účtu u stejné banky kde mám běžný účet a hypotéku | ( Ivan | 24. 11. 2011 21:34:27 )
V poslední větě chybí před vykřičníky slovo neudělá - omluva.
Zatajený poplatek za správu úvěrového účtu u stejné banky kde mám běžný účet a hypotéku | ( Ivan | 24. 11. 2011 21:32:44 )
Ve zkratce - spotřeb.úvěr přes internet banku Raiff., výpočet úroků, RPSN atd. O.K., ale nikde ani slovo o platbě za správu úvěrového účtu (už platím - hypotéka + běžný účet, povinně zřízený). Teprve po průběhu všech náležitostí a potvrzení smlouvy se dozvídám, opět z internetu, že mi bude měsíčně navíc strženo 99,-Kč za správu úvěrového účtu. Tzn. že měsíční platba není 1314,-Kč, ale 1413,-!!! Bez předchozího upozornění !!! Zabraňme proboha těmto dobytkům větrat naše peněženky, když už to za naše daně reprezentace tohoto Zlodějstánu !!!
Absurdní vvýšení poplatku | ( Josef baldrian | 24. 11. 2011 21:31:30 )
Za pronájem bezpečnostní schránky u České spřitelny v Hodoníně jsem letos platil 360Kč, za pronájem téže schránky v příštím roce si spořitelna účtuje 2 400 Kč, tedy 6,6krát více!!! Teď už jen čekám, kdy se bude platit i za návštěvu spořitelny.
Poplatek za vyhledání informací z účtu | ( Iva | 24. 11. 2011 19:32:03 )
U ČS mě překvapili, když po mě chtěli za informace z mého účtu (vyhledání v historii došlých plateb cca 3 roky nazpět, protože tak dlouhá historie není v internetovém bankovnictví). Bylo mi oznámeno, že údaje samozřejmě vyhledají, ovšem za poplatek 75,- Kč za 15 min. hledání s tím, že si máme výpisy schovávat, a to po dobu 5ti let!!! Slušně jsem poděkovala a z banky odkráčela.
Poplatky (vyjma sankčních) spojené s vedením účtu | ( Jiří Konečný | 24. 11. 2011 19:29:24 )
Nejprve se omlouvám za gramatiku :). Dle mého názoru jsou veškeré poplatky spojené s vedením účtu, mimo sankčních, čistokrevná absurditou. Už jen z logiky věci je přeci nesmysl, abych za to že někomu svěřím (v podstatě půjčím) mé peníze něco platil. Banky pomocí "od nás zapůjčených" peněz tvoří své zisky a mi je k tomu ještě dotujeme tím, že jsme si například dovolili část našich peněz vybrat z bankomatu :). Nedej bože, aby jsme se dotázali, kolik jsme vlastně bance na jejich obchody tento měsíc přispěli (poplatek za výpis z účtu, poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat). Ano, sice za své peníze na účtě dostáváme "úroky" :), jenže v okamžiku, kdy vám je připíší na účet, tak vám vzápětí za tuto transakci vypálí poplatek, který u většiny lidí v ČR mnohonásobně převýší ony úroky. Tomuto se dá jen zasmát. Jen si zkuste představit situaci, že by jste svému věřiteli naúčtovali poplatek za to, že se vás zeptal, kdy mu zaplatíte dlužnou částku. A co takhle kdyby jste za to, že jste někomu půjčili peníze, museli dotyčnému zaplatit poplatek (za příchozí platby) Tomu říkám absurdita. Raději na to nemyslet.
Česká spořitelna | ( josh | 24. 11. 2011 19:27:43 )
Poplatek za splacení úvěru novým úvěrem u ČS a.s. Tzv. překlopení úvěru úvěrem novým je klient zpoplatněn, jakoby úvěr splatil, přičemž spořitelna má garantovaný další výnos ze zpravidla většího nového úvěru.
Re: Poplatek za vedení hypotéčního úvěru | ( Franta | 24. 11. 2011 19:23:18 )
Souhlasím a návrh podporuji. Jen pro vysvětlení dodávám, že platba úvěru se provádí zásadně z druhého účtu zřízeného u téže banky jen proto, aby tam splátka čekala na den splatnosti. Při vzájemném převodu vznikne několik uměle vytvořených položek a ty jsou opět zpoplatněny. Při úvěru 1.000.000,- Kč s úrokovou sazbou 5 % by banka mohla vše ostatní poskytovat zdarma a ještě se před klientem klanět. Všechny převody jou prováděny jen fiktivně elektornicky a v dnešní době počítačů to na lidských zdorjích stojí nula nula nic.
Re: Re: Re: Re: Re: Poplatek za | ( Franta | 24. 11. 2011 19:13:53 )
Pani Marie, máte sice v mnohém pravdu, ale zasadní problém je proč si banka nedokáže vydělat dostatek peněz z těch, které tam střadatelé ponechávají dnes po dobu až 6-ti let. Odměny za zprostředkování ponechávám raději bez komentáře, jsou placení více než královsky. Pokud si přečtete výsledky hospodaření největších bank, tak jediný zisk jsou poplatky.
poplatky v ČSOB | ( B.M. | 24. 11. 2011 19:09:05 )
Byla jsem si převést převod. příkazem určitou částku z BÚ ČSOB na spořící účet také u ČSOB a tento převod mi byl ZPOPLATNĚN. Když jsem se zeptala, jak je možné , aby u stejné banky byla tato transakce zpolatněna, odpověď pracovnice banky zněla, že je to strašné, ale bohužel jsou to jejich předpisy.Takže je asi nejlepší peníze mít někde v sejfu a nebudu platit ani poplatky, daně apod..
Re: dva účty? | ( Franta | 24. 11. 2011 18:53:14 )
Nad stejnou věcí přemýšlím také. Pokud se na účet podíváte podrobně zjistíte, že Vám měsíčně přípíší 0,20 Kč jako úrok, ale započítejí si to jako položku za 5,00 Kč.
Re: Poplatek za změnu trvalého příkazu přes internetbanking | ( Jana E. | 24. 11. 2011 18:51:19 )
Přidávám se k nominaci... Nehoráznost.
Poplatek za stržení poplatku | ( Petr S. | 24. 11. 2011 18:50:00 )
Před dvěma/třema lety jsem měl u ČS spotřebitelský úvěr. Platil jsem poplatek za vedení úvěrového účtu 49,00CZK. Bohužel tento poplatek odcházel z mého běžného účtu, také u ČS a tak mně byl stržen poplatek za odchozí platbu, pro poplatek za vedení účtu úvěru... Je pravda, že jsem to nějakou dobu nesledoval. Ale ihned potom jsem úvěr doplatil hotově a zrušil tam všechny účty. Petr S.
sice nebankovní, absurdní | ( Franta D | 24. 11. 2011 18:46:44 )
je to sice nebankovní poplatek, ale za rozdělení smlouvy u operátora T-mobile - oba zůstáváme zákazníky neměníme operátora chtějí 600,-KČ manželka nemůže plnohodnotně operovat s číslem a tak jsme se domluvili, že si udělá svoji smlouvu a ejhle poplatek je na světě
Re: Poplatek za papír | ( krabice v krabici | 24. 11. 2011 18:43:56 )
poplatek za zahraniční platbu pět kil? za papír tři? to je síla
Poplatek za připsaný úrok | ( Pavel | 24. 11. 2011 18:40:45 )
Experti z GE, hypotéka z roku 2005. Největší šmejdi :-D
Re: Re: Škoda že banka... | ( krabice v krabici | 24. 11. 2011 18:40:26 )
komerční banka to má taky, 5 korun za položku
Re: Škoda že banka... | ( Jirka | 24. 11. 2011 17:11:12 )
Ale existuje! Ces.sporitelna uctuje poplatek za polozku.A to je preci poplatek z poplatku.
Poplatek za papír | ( Zdeněk | 24. 11. 2011 15:13:23 )
Na výpisu z účtu u Komerční banky, a.s. poř.č.36 zd dne 5.9.2011 je poplatek za zahr. platbu - 495,00 CZK a k tomu zpráva pro příjemce ROZPIS POPL.: Základ: CZK 195 Priplatek za papir: CZK 300 Opravdu si nevymýšlím, mohu naskenovat a poslat, ještě teď se z toho nemohu vzpamatovat. Papír za tři stovky. Zdeněk L.
Re: Poplatek za připsaný úrok | ( KJ | 24. 11. 2011 14:08:37 )
To je špička! První cena.
Re: GE - poplatek za automatickou příchozí platbu | ( Tomáš Pokorný | 24. 11. 2011 11:39:57 )
To je opravdu legrace... ještě teď se směji. To opravdu existuje? To je SUPER, chybí už jen zmíněný poplatek za uhrazený poplatek a při minutovém zúčtování by na účtu během týdne nic nezbylo. Věřím, že to časem banky zavedou.
Škoda že banka... | ( Tomáš Pokorný | 24. 11. 2011 11:37:41 )
Škoda, že neexistuje poplatek za uhrazený poplatek... určitě by zde vyhrál.
Nejlepší perla je pro mně poplatek za nadměrný vklad | ( Tomáš Pokorný | 24. 11. 2011 11:36:36 )
Poplatek za nadměrný vklad u mně prostě vede, banka tím jasně dává na vědomí, abychom tam moc peněz nevkládali... absurdní.
Re: Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Petin | 23. 11. 2011 18:07:23 )
to není vtip - KB 2,50kč
GE - poplatek za automatickou příchozí platbu | ( klient | 22. 11. 2011 20:43:40 )
Opravdu absurdní je výběr poplatku za automaticky prováděnou příchozí platbu - přípis úroků na běžný účet. Při současné výši úroků je poplatek mnohdy vyšší, než připisovaná částka...
Re: Re: Re: Re: Přestaňte všichni bulet | ( Macecha | 22. 11. 2011 10:33:13 )
Však to musíš ty zneužít, napřiklad utratit ji dvakrat tŕikrat než se to pak stihne za Těch 24 h odečíst he...
Poplatek za placení kartou... | ( Schulda | 22. 11. 2011 10:23:24 )
Nejabsurdnejší poplatek je, když platím u FIO banky za každé užití kreditní karty...0,1 Euro na Slovensku, 0,2 Eura v Česku. Je to naoko málo, ale když použiji kartu 20x do měsíce tak se to už vyšplhá...Asi je to tím, že to mají pronajatý od ČSOB, ale stejně dostanou poplatky od obchodníka, kde já nakupuji a pak ještě odemne phe.
poplatek za vedení úvěrového účtu | ( Jirka | 21. 11. 2011 21:42:45 )
zvlášť když máte u stejné banky i běžný účet...
dva účty? | ( marcela | 21. 11. 2011 16:13:42 )
U KB mám hypotéku tzn, hypoteční úvěr a musela jsem uzavřít smlouvu na zřízení účtu,abych tam posílala peníze na splátku hypotéky a z tohoto účtu se převádí splátka na účet hypotéky a proč nejde platit splátka přímo na tento účet a měsíční poplatek za vedení hypotéky 150,- Kč taky není zanedbatelný a ještě poplatky za položky na obou účtech, to je taky absurdní.
Ponkovní poplatky | ( Pietrofilipi | 20. 11. 2011 15:09:46 )
No poslyšte paní. Já Vám dám jen jednu radu. Mate možnost si vybrat banku, která je už na trhu ČR, která má všechno zdarma. Např: Fiobanka. Děkuji a nashledanou
poplatky u bank | ( Lucie | 20. 11. 2011 13:44:56 )
Dobrý den, přečetla jsem si pozorně všechny příspěvky. Je to strašné. Od pozdravu v bance už jen platíme. Zdá se, že bez ohledu na to, do jaké banky vejdete a co chcete, za všechno se platí. Člověk očekává, že to bude "něco" stát.... Tohle už překračuje hranice slušného chování. Nejabsurdnější ze všeho je, že bez našich peněz by se každá banka mohla jít klouzat, ale to si žádná z bank nějak neuvědomuje. Za to, že my svěříme své finance jim, tak jim za to platíme... To je přece proti zdravému rozumu... Já chápu, že je potřeba lidí na obsluhu účtů, ale opravdu si myslím, že banky by si měly být schopné na své lidi vydělat ze svých aktivit, nikoliv tahat z nás peníze, když my jsme jim je poskytli. I bych pochopila částku za správu účtu. Ale takovou, která bude koncová, ve které již budou zahrnuty veškeré poplatky, za výběry, za výpisy, za převody, a já nevím za co ještě, zkrátka za všechno za co platíme teď a jaksi zvlášť. Já bohužel nevím co s tím, ale ráda bych se zeptala, pokud je tu někdo, kdo tomu opravdu rozumí, aby nám všem vysvětlil, co s tím máme dělat. Jak se tomu můžeme bránit?
Re: Re: Re: Re: Poplatek za | ( Lucie | 20. 11. 2011 13:19:06 )
Přikláním se k panu Josefovi. Vaše vysvětlení je skutečně absurdní. Pracujete pro nás nebo pro banku? Ať Vás platí banka ze svých investičních aktivit, ale proč chtít poplatky od nás, když my jí poskytujeme prostředky pro investice? Zamyslete se nad tím....
To mám lepší případ. Poplatek z ještě nevyžádaného úvěru. | ( Pavel | 18. 11. 2011 15:19:36 )
Požádal jsem s určitým předstihem jménem Společenství vlastníků o úvěr na opravu domu ke konkrétnímu datu (znal jsem částku i datum budoucí faktury). Úvěr byl vystaven o dva měsíce dříve (to nevadí blal bla mě řekla pracovnice banky) a pak za ty dva měsíce přišel poplateček za nečerpání úvěru. Banka ČSOB.
Musíte být přímo bankovním koníčkářem. | ( Pavel | 18. 11. 2011 14:53:51 )
Já jsem od plyšáku vyměnil banku 8x a to jen BÚ. Smluv na spořící účty mám také hafo. Z počátku mě k tomu nutily krachy bank a nucené zprávy. Později poplatková politika. Dnes mám BÚ u mBank (naprostá spokojenost) a Společenství vlastníků přesuneme k FIO hned po schválení členskou schůzí(po té co nám Poštovka nasolila nový poplateček). Přechod není složitý, ale jistá otrava to je (zejména u toho bytového domu) a pořád musíte být jako ostříž.
Poplatek za vedení účtu obsluhovanému klientem na netu | ( Pavel | 18. 11. 2011 14:46:31 )
Tento poplatek se opět dostává do módy a např. letos ho zavedla Poštovní spořitelna (tedy vlastně ČSOB) u účtu "Zadarmo" a u účtu pro neziskové organizace (typicky Společenství vlastníků bytů) a to ve výši 50 kč. Zejména u účtu Zadarmo" se to pěkně vyjímá podle známého sloganu "nechcci slevu zadarmo".
Re: bankovní poplatek | ( lenka | 18. 11. 2011 14:16:04 )
Přidávám se
Re: pracuji jako bankovní poradce a pokladník | ( havel | 17. 11. 2011 09:54:22 )
pročja mam hledat vyhody ktere banka pro mně ma?
Re: Re: Re: Poplatek za | ( Marie | 16. 11. 2011 19:08:42 )
nechápu Josefe co je na tom absurdní vy pracvujete v práci zadarmo????
Re: Re: Poplatek za | ( Josef | 16. 11. 2011 14:22:20 )
Absurdní je vaše vysvětlení marie.
Re: poštovní spořitelna-čsob | ( AC | 15. 11. 2011 23:58:48 )
souhlasím a připojuji se
Poplatek za směnu drobných mincí | ( Marta Králová | 15. 11. 2011 22:10:21 )
Za směnu 100 kusů mincí v nominální hodnotě 1 Kč (tedy 100,-Kč)banka klientovi vyplatí kovovou padesátikorunu!! Ztráta během chvilky činí - 50 %.Tak se podniká v Česku !!!
GE - Vyhotovení dodatku ke změně smluvních dokumentů | ( Alena Svobodová | 15. 11. 2011 10:23:42 )
Za vyhotovení dodatku ke smlouvě o hypotečním úvěru (konkrétně změna fixace úroku) si GE Money Bank podle ceníku účtuje 3000,- Kč. Nic není zadarmo, ale výše tohoto poplatku mi připadá přehnaná.
Re: Poplatek za | ( Marie | 15. 11. 2011 10:00:10 )
když si zakládáte stavební spoření u jakékoliv stavební spořitelny volíte si cílovou částkuu a z ní pak platíte poplatek za sjednání stavebka dříve to bylo 1% z cílové částky ted je to již u některých třeba právě u ČS jen 0,5% tudíž za přespoření se musí dopočítat rozdíl vámi zvolené CC a naspořených peněz a z toho se platí poplatek, lidi by si totiž jinak vychytrale dávali nejnižší CC to je 40 tis aby platili co nejmenší poplatek a pak by spořili třeba až do 500 tis nezdá se vám toto absurdní. Mimochodem ano s poplatků žije SS ale nenapadlo Vás že zaměstnává lidi, které musí taky z něčeho zaplatit? a taky je to na provize zprostředkovatelům, kteří za váma třeba přijdou domů a sepíšou s váma smlouvu...tak jen tak pro vysvětlení...
pracuji jako bankovní poradce a pokladník | ( irena | 15. 11. 2011 09:50:38 )
a ano připojuji se k diskuzi a myslím, že nejabsurdnější poplatek je za vklad na vlastní účet, ketrý je už od minulého roku naštěstí zrušen. Dále ale pak nechápu poplatky za vklady 3. osobou, jinak si osobně myslím, že ano pokud chci vše ovládat z domova a přes internet existuje mnoho bank, které mají účty zdarma a již zmíněná FIO banka taky a ta má dokonce i pobočky. Všichni kdo tady nadávají na výši poplatků můžou banku změnit. Ti co mají kamené banky, kde platí za účty jde to udělat i tak aby neplatili jen musí být šikovní a prostudovat si různé slevové programy nebo navštívit pobočku a přeptat se. Pro VIP klienty toto existuje už asi 2 roky...takže kde vás máme naše věrné klienty?? Ono nadávat anonymě na internetu je opravdu jednoduché :) jo a ještě jeden ano za předčasné splacení úvěru to by se taky platit nemělo.
Re: Chytrá karta | ( irena | 15. 11. 2011 09:44:53 )
ano pokud ji už nechcete asi ji zrušte pak za ni nic platit nemusíte pokud ji máte platí se bormálně za vedení účtu banka přece nemůže vědět že ji nechcete už nikdy použít..chytrou mám taky už mě vydělala do penzijka spoustu peněz takže mě osobně se vyplácí, ale peníze na ní točím a používám ji všude...
Re: Re: Změna pinu bankovní karty | ( irena | 15. 11. 2011 09:43:03 )
jen tak pro zajímavost ČS má do konce roku akci na změnu PINu zdarma já jsem to využila hned na 2 svých kartách...
Re: Poplatek za připsaný úrok | ( rl | 15. 11. 2011 08:30:21 )
přidávám se k nominaci změnte si banku
Re: Poplatek za předčasně splacený uvěr. | ( rl | 15. 11. 2011 08:26:44 )
přidávám se k nominaci
Re: Poplatek za účetní položku | ( rl | 15. 11. 2011 08:25:00 )
přidávám se k nominaci
Re: Re: Je to především hloupost lidí, že se nechají stále okrádat vychytralými bankami v ČR. | ( rl | 15. 11. 2011 08:20:08 )
ok, dejte termín :)
Re: Změna pinu bankovní karty | ( rl | 15. 11. 2011 08:17:45 )
přidávám se k nominaci
Před 22-ti roky,existovaly úroky a neexistovaly bankovní poplatky | ( Dr.Třeštík | 14. 11. 2011 23:37:51 )
Zahraniční majitelé naších bank,si akorát přišli do Čech nakrást. Přestože nejsem levicově smýšlející člověk,tak v tomto případě bych byl pro jejich znárodnění.
Chytrá karta | ( Jarmila | 14. 11. 2011 19:29:11 )
Dnes mi došel výpis z kreditky Chytrá karta. Už ji 2 měsíce nevyužívám,vše je splaceno a přesto musím zaplatit 58,50 Kč. Prý za službu. Karta je chytrá , já jsem hloupá. Jdu ji vrátít, za rok by to bylo skoro 700 Kč, bez toho, že bych ji vůbec kdy použila.
Re: Njabsurdnější bankovní poplatek.... | ( Jirka | 12. 11. 2011 13:24:41 )
Souhlasím. Když jsem zakládal Duokonto v KB, tak mně bylo řečeno, že je zdarma.Když mně tam přišel první důchod, strhli mně poplatek za položku...
Poplatek za vklad na cizí účet v hotovosti v KB. | ( Jiří Bárta | 12. 11. 2011 13:17:44 )
Pokud uvedete jako variabilní symbol jméno, neplatíte nic, pokud uvedete jako variabilní symbol číslo faktury, platíte 70,-Kč.
Dobře Vám tak.... | ( nalim | 12. 11. 2011 11:51:38 )
Všichni jen bědujete, že se vám chování bank nelíbí. Kdyby všichni níže plakající nebyli líní a banku změnili, tak by se všechny "naše banky" musely hodně rychle zamyslet, co dělat s odlivem klientů - já říkám včeliček, kteří do jejich banky peníze přinášejí. Pak by si naopak hleděli "Vás včeliček" - ty přinášejí bankám zisk za obrat na jejich kontech. Potom pak ať si, pro mně za mně, VIP klienty klidně hýčkají. Ale zatím co si je hýčkají s Vámi pěkně ořou.... Všichni ale jen stále naříkáte… Mě se to netýká, proto píši "Vy". Mám banku, u které neplatím a jsem spokojený. Jen je třeba se rozhlédnout a tu změnu udělat!!! Takže, dokud budete setrvávat v omylu - budou na Vás stále štípat dříví a dělat z normálních lidí z prominutí "pitomce". Takže nefňukejte a upalujte změnit banku. Pak budete vidět, že to jde i bez "zbytečných" poplatků!
Re: Je to především hloupost lidí, že se nechají stále okrádat vychytralými bankami v ČR. | ( Jaryn | 12. 11. 2011 05:57:50 )
Jo,jo a co takhle jeden den a v jednu hodinu zajít všichni do svých bank a požadovat výběr SVÝCH ÚSPOR. Trošičku těm bankám předložit , že oni jsou tu proto, že my to ještě stále trpíme.
Změna pinu bankovní karty | ( Jiří Sychrava | 12. 11. 2011 00:24:30 )
Na jedné straně banky vyzývají ke změně PINu po určité době z bezp.důvodů, na druhé straně ale za změnu účtují (nemalý) poplatek
Re: Je to především hloupost lidí, že se nechají stále okrádat vychytralými bankami v ČR. | ( Jan Wozniak | 11. 11. 2011 11:31:08 )
A to se Vám ještě nestalo, že se seznámíte s podmínkami vedení účtu u banky a poté ji v dobré víře svěříte své peníze a za nějakou dobu se politika poplatků u této banky změní?! To pak byste musel v českých podmínkách létat od banky k bance jako motýl. Píši záměrně "v českých podmínkách", kde legislativa nenastavuje žádná pravidla a tak umožňuje bankám (a nejenom jim)lidi stále okrádat. A s rostoucí kriminalitou v Čechách je alternativa ponechání účtu "ve stružoku" příliš riskantní, takže tvrzení "vždyť vás nikdo nenutí si peníze do bank ukládat" je stejně absurdní. Je proto zapotřebí změnit legislativu tak, aby se veškerým zlodějnám zabránilo a to znamená vyměnit především ty, kdo ji vytvářejí!
Výběr z bankomatu vlastní banky | ( Zdeněk Evják | 11. 11. 2011 11:07:54 )
To je vrchol arogamce
Je to především hloupost lidí, že se nechají stále okrádat vychytralými bankami v ČR. | ( Richard Hofman | 11. 11. 2011 08:35:49 )
Je to stále dokola, banky v ČR jsou zdravé a prosperující, protože v Čechách našli zlatý důl a vydělávají na hlouposti Čechů, kteří si zase naopak myslí jak jsou jako národ chytřejší než jiní.Toto prachsprosté vytahovaní peněz z peněženek bankovních zákazníků je ale jen a pouze věcí a hlavně hloupostí těch dotyčných zákazníků, kteří sice ví, že mohou přejít k bance, která poplatky nemá, ale nedělají to, ať už mají důvod jakýkoliv.V cizině by banka s takovýmto přístupem dlouho nevydržela resp.by zkončila dříve než by vůbec pořádně začala.
ČSOB Aktivní konto - platíte za to co máte zdarma aneb penalizace za věrnost bance | ( byvaly klient CSOB | 10. 11. 2011 21:18:29 )
Jsem klient ČSOB a mám produkt Aktivní konto, kde bych měl mít zdarma balíček odchozích a příchozích elektronických plateb. Nedávno jsem zjistil, že po zřízení ČSOB hypotéky platím nejen za vedení hypoečního účtu, ale i za všechny splátkové transakce. Na můj dotaz mi banka odpověděla: "Banka postupuje dle platného Sazebníku, kdy položka inkaso zdarma se dle poznámky 5) nevztahuje na inkaso splátky úvěru. Ceny služeb spojené s úvěry jsou uvedeny v oddílu "Úvěry". Nejde tedy o neoprávněně inkasované poplatky." Takže pokud tedy chcete aby vás vaše banka více okrádala, budte ji věrní a kumulujte její produkty.
Poplatek | ( Mirka | 10. 11. 2011 17:26:24 )
Jsem klient ČSOB a byla jsem v šoku,když jsem převodem z účtu na účet zaplatila určitou částku a při vytisknutí dokladu jsem potřebovala v bance razítko na tento doklad.Za 5 min práce/ověření + razítko/ mi ztrhli z účtu 100,-Kč.
2x platba za výplatu. | ( Josef K. | 10. 11. 2011 16:32:47 )
Dostávám na účet každý měsíc moje výdělky od zaměstnavatele,banka si ale pravidelně za tuto příchozí platbu účtuje dva poplatky,které na účtu jsou uvedeny každý samostatně,dále i když používám jejich platební kartu asi 2x do roka si letos začli strhávat za její vedení každý měsíc 30 kč,do letoška to nebylo.Jedná se o Raiffeisen bank. To se jim to žije z našich peněz?????
Poplatek za předčasně splacený úvěr | ( Vašek Řehák | 10. 11. 2011 16:17:10 )
U nás bankami i mimo ně zavedená absurdní chiméra...
Návrh na povinně zveřejňovaný údaj | ( Karel | 10. 11. 2011 15:23:07 )
Systém poplatků dle sazebníků je ve většině bank vědomě nepřehledný. Bylo by zajímavé, aby banky při zveřejňování povinných údajů vyjádřily mimo absolutní částky zisku také procentuální zastoupení jeho položek: zisk z poplatků, z obchodování volnými prostředky, úrokové výnosy atd. Banky v podrobných tabulkách tyto údaje mají, ale nezveřejňují se, jsou pouze pro vnitřní potřebu......Divili bychom se, jaký podíl na příjmech pramení právě z poplatků!
"ostatní" poplatky - za co? | ( Klečka | 10. 11. 2011 15:16:17 )
Platím bance za vedení účtu, užívám výhradně interbanking + platební kartu (debetní). Pokud celý měsíc nemám žádný pohyb - na co poplatek za vedení účtu? A mám-li pohyb = je snad zaplacen poplatkem za vedení účtu, ne? příchozí platby už zaplatil ve své bance příkazce. Já šetřím své bance pracovní kapacitu za tipování jednorázových příkazů, za jejich verifikaci, za zadání i případnou změnu trvalého příkazu, při výběru hotovosti v bankomatu opět šetřím pokladní + kontrolu, při platbách kartou má banka od příjemce provizi, výpisy si tisknu sám.... nabývám dojmu, že by banky měla PLATIT NAOPAK MNĚ - vždyť pouze spravuje software a naopak obchoduje s mými prostředky na mém účtu!
Re: Poplatek při bezhotovostním převodu z účtu na účet u České spořitelny | ( PETR IV. | 10. 11. 2011 14:56:02 )
Nejabsurdnější bankou je Česká spořitelna. Dřou nás kde jen to jde a předstírají že jsou "lidovou bankou". Pryč od nich! Já odcházím po 25 letech k m- bance.
Njabsurdnější bankovní poplatek. | ( Ladislav Burian | 10. 11. 2011 14:19:13 )
Na ůčet u ČS Spořitelny mi přichází důchoa a za jeho příjem musím platit poplatek. Není to zlodějna? Ladislav Burian Proč musím platit pokutu pokud mi propadne Platební karta?
Změna PIN | ( Urbánek | 10. 11. 2011 14:12:55 )
Poplatek KB za změnu PIN karty na bankomatu (50,- Kč)
Poplatek za vedení hypotečního úvěru | ( Hanka | 10. 11. 2011 14:11:15 )
Hypotéka je vázána u banky zřízením běžného účtu. Za vedení běžného účtu se platí poplatek. Nechápu, proč se ještě platí poplatek za hypoteční úvěr.
Re: Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( anonym | 10. 11. 2011 13:37:13 )
Jejda.. Hlavně jim neraďte kde nás mohou ještě odřít..
KB horká novinka Harmonizační. | ( Kotoulek | 10. 11. 2011 12:33:07 )
Karty Harmonizace poplatků u výběrů kartou: výběr hotovosti z bankomatu jiných bank v tuzemsku – kreditní karty 1 %, min. 100 Kč
Mobilní bezpečnostní klíč – sada 100 SMS | ( pepa | 10. 11. 2011 08:17:33 )
Nominuji "mobilní bezpečnostní klíč - sada 100 SMS"- UniCredit Bank. Ke každému osobnímu kontu (vyjma Exkluzivního konta) si za Kč 50,- musíte přikoupit sadu bezpečnostních SMS. Neuvěřitelné.
NOMINACE | ( jirka | 09. 11. 2011 17:05:14 )
Došlá bezhotovostní platba (Sporožiro)- Česká spořitelna
Poplatek z ještě nevyčerpaného úvěru | ( Dagmar | 09. 11. 2011 07:26:32 )
Uzavírala jsem úvěrovou smlouvu na postupné čerpání úvěru v průběhu dvou let. Přičmž jsem se dozvěděla, že po uplynutí půl roku od otevření úvěru budu platit vždy 0,5% ročně z ještě nevyčerpané částky. Tzn. cca 500,-Kč měsíčně. Prý za rezervaci fin.prostředků, přičemž pokud úvěr nedočerpám zaplatím opět vysoký sankční poplatek. A to nemluvím o poplatku 800 Kč, vždy, když budu z úvěru peníze čerpat. Banky nám opravdu hooodně pomáhají a ulehčují finanční situaci!!!
Re: Poplatek při bezhotovostním převodu z účtu na účet u České spořitelny | ( Karel | 08. 11. 2011 23:34:17 )
Ceska sporitelna je opravdu nejotrlejsi.... skoro vsechny banky zrusily poplatek za prichozi platbu, ale sporitelna i nadale vesele jej strhava a ani se nezacervena..
Re: vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( Karel | 08. 11. 2011 23:26:00 )
..priste budeme toto platit za vlozeni cisla uctu teto banky..
Poplatek za zablokovaný učet | ( lada | 08. 11. 2011 18:31:10 )
Poplatek za zablokovaný učet exekutorem..měsíčně,zvěrstvo.........
Pokuta za nečerpání debetu | ( Milada | 08. 11. 2011 14:15:24 )
Po změně typu účtu u KB se mi ve výpisu začal objevovat nový poplatek 22,- Kč "Cena za rezervaci zdrojů". Dověděla jsem se, že se změnou účtu mi bylo nově zpoplatněno to, že nečerpám debet, který mám již mnoho let a využila jsem ho jen jednou. Takže když čerpám, zaplatím 19 %, když nečerpám, platím 0,9 % z nečerpané částky. Ach jo, ty nešťastné poplatky!!!
Platba za papír | ( JIRKA | 08. 11. 2011 08:10:47 )
V periodickém měsíčním výpisu-KB Perfekt konto-platba za papír (tři stránky )je 29,-Kč. Dost drahý papír.
Poplatek 2000,- za posunutí data splátek o 2 dny | ( Magda Pospíšilová | 07. 11. 2011 22:36:23 )
Potřebovala jsem u Raiffeisen banky posunout datum pravidelných splátek úvěru o 2 dny,protože mi chodí plat až kolem 20.v měsíci a banka mi dala datum splátky k 18.,ačkoli jsem smlouvu podepisovala 24.Pracovnicí callcentra mi bylo sděleno,že si mohu nechat posunout splátku za poplatek 2000,-!!!!!!!!!!!!!Opravdu vycházejí klientům vstříc a snaží se je udržet :-( .
Poplatek za "přespoření" cílové částky | ( Eva Jandorová | 07. 11. 2011 20:47:53 )
Na ukončujícím výpise z účtu stavebního spoření - Stavební spořitelna České spořitelny - mi byla strhnuta "ÚHRADA ZA PŘESPOŘENÍ CÍLOVÉ ČÁSTKY"! ..."Dej nám víc a my Ti dáme za to pokutu"... Společně s dalšími poplatky a úhradami za vedení účtu, za výpis po připsání st.podpory a další, vlastně zůstala celá roční státní podpora Spořitelně. A během předchozích let cca polovina státní podpory "padla" též za různé úhrady a poplatky... Spořitelna takto na "naše jméno" vyzískává od státu, a za jeho podpory, další finance pro své "hospodaření"... Krásně vymyšlené, co? :-)
těžko vybírat která voloina je větší | ( Ivo K. jiný | 07. 11. 2011 20:31:13 )
Poplatek za předčasně splacený úvěr - exotika raných devadesátých let, je to dokladem impotence bank přinášet něco zajímavého, co by přitáhlo klienty, tohle klienty zahání. Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat: To je fakt pecka, možná se platí ošoupání tlačítek bankomatu! Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou. Fakt náročná činnost, jednou se do systému zavede k účtu e-mail a dál to jede samo a zadarmo bez papíru a bez obálek a bez poštovného sokor zadarmo - pardon, za poplatek. Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě. To musí být správné, protože ouředník si toho možná nefšimne a pak paxe musí vracet, je to holt zdržení jeho vinou a tu je třeba odměnit. Poplatek za neuskutečnění platby (např. nepřijatý příkaz přes sběrný box). O tomhle poplatku slyším poprvé. To si snad děláte srandu, ne? Poplatek za účetní položku. Taky relikt socialismu, tam se platilo za příjem šeku k proplacení, tuším tři kačky! POPLATEK ZA VEDENÍ PLATEBNÍ (A ÚVĚROVÉ) KARTY! O tom se bavit nemusíme, TO VEDE! Stejně jako UVĚROVÁ KARTA (kreditka). tam si banka bere pár drobných jako podíl a ty jim k tomu musíš zaplatit měsíční paušál! Za naprosto automatickou činnost bez bankovních zaměstnanců! To je daleko nejhorší poplatek všech dob. Za vedení bankovní karty která bance vydělává už od první operace! Poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby. K tomu nenám moc, protože služba běží a když běží, platí se. Výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou. Taky maso, on ten ouředník může zjišťovat, kdo komu platí namísto aby sklonil hlavu a poděkoval za přinesené peníze? NEJABSURDNĚJŠÍ V TOMHLE SYSTÉMU je nějaký naprosto impotentní (tedy nefunkční) dohled, umožnující takové prasárny. Zcela jistě je takový dohled státní institucí. Možná sám STÁTNÍ BANKOVNÍ DOHLED. Tedy určitě stát sám! Ten tohle všechno dovoluje a schvaluje. Chrání peníze občanů? Prdlajz!
navýšení o 1000% | ( Hedvika | 07. 11. 2011 14:43:18 )
Teď jsem zjistila, že Česká Spořitelna a.s. na příští rok zvýšila poplatek za pronájem bezpečnostní schránky 10 - ti násobně!!!!!!! V mně známem konkrétním případě ze 360,-Kč za rok na 3.600,- za rok. To si z nás snad fakt dělají srandu!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdvojené poplatky | ( M. | 07. 11. 2011 14:20:26 )
GE money si účtuje poplatek za vedení kontokorentu. Zároveň si ale také účtuje poplatek za čerpání kontokorentu (nemyslím úroky). V podstatě jde o skryté navýšení ceny vedení BÚ, protože vedení KK mám v ceně balíčku, ale pokud v měsíci spadnu byť jen korunu do KK, nastupuje druhy poplatek nad rámec balíčku.
Re: Poplatek za předčasně splacený uvěr. | ( Matty | 07. 11. 2011 11:51:32 )
S nominací tohoto poplatku se k Vám připojuji :-)
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( Nelde | 07. 11. 2011 09:10:51 )
Jakýkoli poplatek za vložení čehokoli do příkazu k úhradě je absurdní, to má být součástí poplatku za ten příkaz. To už rovnou mohou chtít poplatek za vstup do pobočky nebo do místa, kde mají bankomat.
Poplatek za změnu trvalého příkazu | ( Soňa | 07. 11. 2011 09:00:21 )
Poplatek za změnu trvalého příkazu prostřednictvím internetbankingu ČSOB ve výši 6 Kč mně připadá nehorázný.Za internet banking se platí paušální poplatek a byl vymyšlen proto, aby jste neotravovali na přepážce v bance a spravovali si účet sami.Banka tímto šetří pracovní místo. Tak proč ještě další poplatek?
Poplatek za účetní položku | ( Edita | 07. 11. 2011 07:15:20 )
Účetnictví v rámci plateb z jedné banky do druhé je podstatou činnosti každé banky, na tom je založena jejich existence. Bezhotovostní platební styk zde byl v 90 letech masivně propagován a lidé tak byli de facto systémem donuceni založit si bankovní účty a vést platby bezhotovostně. Poplatky za tyto účetnické transakce by měly být tudíž automaticky zdarma, stejně jako vedení účtu. A ne, že si za každou účetní položku banka naúčtuje ještě poplatek. Tohle je jeden velký Absurdistán. Pak se člověk nediví, že denně mají banky příjem za poplatky 100 mil. Kč!! Je to nemravné a nechutné!!!!
Poplatek za vedení hypotéčního úvěru | ( PavelV | 06. 11. 2011 20:21:32 )
Chapu tento poplatek jako dalsi zplusob jak banky a jejich dcery doji z lidi dalsi penize resp. jde o skryte zvyseni uroceni hypoteky. Jedna se totiz o tisice rocne a klient/obet nema sanci se tomuto poplatku vyhnout.
ůroky | ( marci | 06. 11. 2011 19:19:38 )
ja dostala od sve banky Zúčtování kladných úroků 0,04 CZK,ale nevim co si za to koupit.
Poplatek za zrušení trvalého příkazu! | ( AB | 06. 11. 2011 18:35:25 )
Zaplatila jsem poslední splátku na penzijní pojištění. A zrušení trvalého příkazu mně stálo u ČS 55.kč.
Konsolidace | ( Michal | 06. 11. 2011 18:28:00 )
Před týdnem jsem konsolidoval úvěry u Unicreditbank, vše vyřízeno během týdne, výpovědi smluv banka posílá sama, klient jen s bankéřem sepíše výpovědi, a protože mám u nich běžný účet, tak případné poplatky za předčasné splacení úvěrů za mě zaplatí. Poplatek za vedení úvěrového účtu tam je, ale vzhledem k nízkému úroku mi nevadí.
Re: ZAPLATIT POKUTU | ( Michal | 06. 11. 2011 18:16:46 )
Jaká to je banka? Rada: řešte to s finančním arbitrem, je to zdarma, takhke vás banka okradla.
Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Scott | 06. 11. 2011 14:43:53 )
To je vtip,ne? Díky bohu že moje banka nic takového nemá!
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( sasa | 06. 11. 2011 14:18:55 )
masakr
Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou | ( David Šebesta | 06. 11. 2011 13:33:09 )
Náklady na jeho zaslání jsou max. v jednotkách haléřů.
Poplatek za vedení hypotéčního úvěru | ( Petr Polák | 06. 11. 2011 13:23:34 )
K čemu poplatek za vedení hypotéčního úvěru, když cenou za hypoteční úvěr je úrok?
Poplatek za předčasně splacený uvěr. | ( Věra Šamořilová | 06. 11. 2011 13:10:13 )
Navrhuji nominovat poplatek za předčasně splacený úver.Velmi absurdní.
anketa | ( irena | 05. 11. 2011 19:23:46 )
navrhuji " poplatek za účetní položku". Jinak se mi chování bank nelíbí vůbec-mají být vděčné, že jim peníze přinášíme a ne je z nás ždímat za jakoukoliv službičku. Nejvhodnější položka by měla vlastně být " za jakékoliv pohnutí prstem"
poplatek za čerpání kontokorentu každý měsíc | ( Janina | 05. 11. 2011 16:44:14 )
v rámci paušálního poplatku u účtu Active u GEMB je vedení kontokorentu zdarma, ale když ho čerpáte, tak každý měsíc to stojí 19 kč, toto je změna od tohoto roku a nelíbí se mi to
Poplatek za změnu limitu platební karty pomocí interent banking | ( Pavel Pokorný | 04. 11. 2011 20:33:00 )
Pokud si chcete zvýšit či snížit limit platební karty pomocí internet bankingu, stojí vás to 20 Kč.
Re: GE MONEY BANK | ( Em.Petráň | 04. 11. 2011 14:37:50 )
Paní věra Zika si popletla výběr z bankomatu a změnu PIN. Výběr u vlastní baky z bakomatu je zdarma. Neklamte veřejnost !
Úroky z úroku jsou nemravná LICHVA! | ( MUDr. A. Janák | 04. 11. 2011 13:35:42 )
Za půjčenou částku by bynka měla dostat jedinou a jenorázovou odměnu - nic více.
Nehoráznost České spořitelny při pronájmu bezpečnostní schránky | ( kandandak | 04. 11. 2011 13:22:39 )
Jednoznačně řadím do této nominace Českou spořitelnu,za nehorázné zdražení pronájmu bezpečnostních schránek,dle jejího sazebníku pro rok 2012.Pronájem v roce 2011 1000Kč,pronájem v roce 2012 2400Kč,zdražení o 140%.A důvod dle spořitelny:uživatelský komfort,platby za pronájem bezpečnostní schránky formou inkasa nebo hotovostní platba na kterékoliv pobočce/nic nového,neboť toto bylo možné provádět již v minulých letech,a na náklady do bezpečnostních opatření,které bude spořitelna investovat.A ty hlupáku kliente to zaplať.Toto jednání mi připadá nemravné!
poplatek za spravování úvěru, který je schválený, ale nemůžete čerpat | ( simcity | 04. 11. 2011 11:25:10 )
Řadím do této nominace Komerční banku, která Vám schválí hypotéku na výstavbu nemovitosti, jelikož nemá co zastavit, dá vám 50% úvěru tzv. jako předhypoteční úvěr, odkud čerpáte a platíte poplatky za správu tohoto předhypotečního úvěru. Zároveň však člověk má schválený hypoteční úvěr na celou částku, ale nemůže jej čerpat, dokud stavba nebude v takovém stavu, aby se mohla zapsat na katastr jako rozestavěná jednotka. Celý tento postup chápu. Jediné, co nechápu je, jak může banka požadovat poplatek za správu hypotečního úvěru, který je schválený, ale nemůžete jej čerpat, dokud nesplníte požadované podmínky. Měsíčně si pak za správu takového hypotečního úvěru účtuje 250 Kč - otázkou však je, co vlastně spravuje, když na tom účtu není jediný pohyb.
KB poplatek za potvrzení o vkladu | ( JerryN | 04. 11. 2011 09:34:40 )
Poplatek 500 Kč za vydání potvrzení o složení základního kapitálu 200.000 Kč při zakládání s.r.o.
poštovní spořitelna-čsob | ( yrek | 04. 11. 2011 08:19:52 )
platba 19 kč každý měsíc i při nečerpání kontokorentu
bankovní poplatky | ( rozruch | 04. 11. 2011 05:08:45 )
začněte hromadně vybírat své peníze a uvidíte jak banky budou reagovat
Re: Re: Nejabsudnější poplatek | ( IK | 03. 11. 2011 23:53:52 )
jak píši výše Česká spořitelna
Česká spořitelna | ( IK | 03. 11. 2011 23:52:18 )
Dle mého názoru absurdní výše poplatku : 1) UPC změnila u plateb variabilní symbol, návštěva spořitelny, nahlášení změny (pracovník spořitelny v počítači změnil v.s.), provedení trvalo cca 1-2 minuty - poplatek 50,- Kč. 2)Chybně vyplněný údaj na příkazu k úhradě, příkaz neproveden - poplatek 100,- Kč (dříve 20,-Kč)
GE MONEY BANK | ( Věra Zíka | 03. 11. 2011 21:14:38 )
Nedávno mě upozornili dopisem, že výběr z bankomatu u této banky z mého účtu bude nově zpoplatněn částkou 79.-Kč místo původních 49.-Kč. Je to prostě úžasné!!!
poplatek za vedení běžného účtu | ( Jana Kombercová | 03. 11. 2011 19:31:42 )
Není co dodat...
Poplatek za připsaný úrok | ( Naďa K. | 03. 11. 2011 19:05:46 )
Připsané úroky ve výši cca 0,05 Kč jsou pro mne pravidelným trestem, protože poplatek za jejich připsání je 100 x vyšší.
Re: maličká pokutka | ( Karel Vlach | 03. 11. 2011 15:14:51 )
MOJE PRVÁ ZKUŠENOST S city bankou:PO ZAPLACENÍ PRVÉ SPLATKY V ČÁSTCE 200KČ MĚ ZA TŘI TÝDNY DOŠLI PENIZE ZPĚT A DRUHÝ DEN TELEFON OD CITY BANK ŽE JSEM NEZAPLATIL SPLÁTKU,POKUTA 590 KČ.Na to jsem odpověděl,že sice nevím proč mi penize přišli zpět,alew ihned jsem je zaslal znovu.Operátorka mi oznámila že to právě obdrželi,ale pozdě.Den splatnosti byl o den dřive.Při mé třeti splátce to samé.Až tehdy mě operátorka oznámila že jsem nenapsal ariabilní symbol.Takže Citibank mě stála hned na počátku 1180 kč,mimo to nervy a ůčet za telefony.
ZAPLATIT POKUTU | ( Karel Vlach | 03. 11. 2011 15:04:20 )
za předčasné zaplaceni.To je možné u některýc bank.Jsem nechodici,proto jsem využil situace,že mě sousedka vezla k lékaři a zaplatil jsem si na poště svoji splátku úvěru.Byl jsem štastný,že nemusim žadat sousedy.Po několika dnech mě přišla upominka,samozřejmě s pokutou 300kč.Podle následujícího dotazu mě bylo sděleno,že jsem splátku poslal o dva dny dřive!!!Tak to banka postihuje pokutou.Splátku musi zaplatit znovu a k tomu pokutu.Operátor mě ujistil,že o nic nepřijdu.Pomyslel jsem si,co by se stalo,kdybych nestihl splátku zaslat v terminu,který si banka určila.To by byla další pokuta,byt by šlo o jediný den a to sváteční.I NU,BANKY MAJÍ VŽDY PRAVDU!!
poplatok "Iné úkony k úveru" | ( Veronika | 03. 11. 2011 13:41:05 )
Rada by som do nominácie o najabsurdnejší bankový poplatok zaradila aj tento: "Iné úkony k úveru". Jedná sa o 20 EUR poplatok, ktorý si banka stiahla z nášho účtu za súhlas s devinkuláciou poistenia. Inak povedané, ide o to, že banka si vyberie poplatok iba za to, že bude súhlasiť s poistným plnením poisťovne, v ktorej je poistená nehnuteľnosť, ktorá bola predmetom založenia pre získanie hypotekarného úveru v tejto banke. Teda ide o poistné plnenie poisťovne klientovi za škodu, ktorá vznikla na nehnuteľnosti. Konkrétny príklad, poistné plnenie za zničené sieťové dvere bolo cca 50 EUR a poplatok, ktorý sme zaplatili za devinkuláciu Dexia banke bol 20 EUR. Tak to sa mi zdá absolútne absurdné, že treba banke zaplatiť za to, že sa klient poctivo stará o nehnuteľnosť (napr. aj tým, že pomerne malú škodu, kde nie je nádej na získanie nejakého veľkého finančného obnosu, ktorý by adekvátne nahradil spôsobenú škodu aj napriek tomu poisťovni nahlási, vypisuje všetky tie tlačivá, predkladá všakovaké doklady a potvrdenia, urguje plnenie v poisťovni, ktoré sa ani po dvoch rokoch nedostalo k vybaveniu. Pritom daná nehnuteľnosť je počas splácania hypotekárneho úveru de facto majetkom banky a nakoniec klient zistí, že z tvrdo "vybojovaných" 50 EUR z poisťovne mu zostane na opravu poškodených dverí iba 30, keďže banka mu z účtu stiahla poplatok za súhlas s devinkuláciou poistky vo výške 20 EUR. Myslím si, že banka by mala byť skôr rada, že jej majetok (náš dom počas splácania hypotéky) nie je klientovi ľahostajný.
vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( Pavla | 03. 11. 2011 10:14:50 )
To je nejabsurdnější vzhledem k tomu, že díky němu se identifikuje plátce...
Poplatek za vlad na účet prostřednictvím vkladomatu | ( Míša | 03. 11. 2011 09:38:46 )
Když zrušili poplatek za vlad peněz na účet na přepážce, tak přijdou s vkladovými bankomaty, abychom nerušili na přepážkách a to je opět zpoplatněno. Absurdní.
bankovní poplatek | ( Martin | 03. 11. 2011 09:17:04 )
U CSa.s. za mimořádnou splátku ůvěru 500kč, nedej bože aby splátka byla třeba 400kč, tak jste ještě 100kč v mínusu ...
kladný úrok? | ( Čarda | 03. 11. 2011 09:16:12 )
Již několikrát jsem měl vyžší poplatek za zaúčtování kladného úroku, než vlastní "kladný" úrok.
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( misanek | 03. 11. 2011 09:10:50 )
fakt hrozny
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( Catherine | 03. 11. 2011 09:07:53 )
Všechny jsou absurdní, ale tenhle asi nejvíc...
Re: Poplatek za zjištění stavu na účtu v bankomatu a poplatek za vybrání hotovosti na pobočce | ( BaraL | 03. 11. 2011 09:00:45 )
to jeste de..kdyz sem videla 49,9KC u Fia tak sem myslela ze mi trefi..a to ani nebylo zjistovani zuzstatku ale to ze jsem se pokusila vybrat o 2kc vice nez jsem mohla a banka si to zauctovala jako dotaz na zustatek.....
Re: Re: Re: Přestaňte všichni bulet | ( Fio | 03. 11. 2011 08:50:36 )
cekate 6tydnu na kartu do bankomatu, pokud ztratite pin cekate dalsich 6 tydnu..ok to jeste zkousnu, ale ze mi dnes prijde na ucet vyplata a pouzit ji budu moct az zitra anzto je mezi kartou a uctem 24h zpozdeni....to me dostalo do dost velkeho maleru (anzto me o tom nikdo predem neinformoval kdyz jsem otevirala ucet)
Re: Poplatek za přidání specifického symbolu při platbě na přepážce | ( BaraL | 03. 11. 2011 08:48:14 )
Ty Kokos 8-O
Re: Nejabsudnější poplatek | ( BaraL | 03. 11. 2011 08:46:28 )
OK tak to je naprosto absurdni..mam jen dotaz, to je ktera banka? At vim komu se obloukem vyhnout...
Re: Poplatky za zadávání příkazů přes ibanking | ( BaraL | 03. 11. 2011 08:45:29 )
Ja mam Raifku a presne to same sem chtela nominovat taky dokonce i trvaly prikaz zadany prez I banking me stoji penize pokazde kdyz odchazi!!!
bankovní poplatek | ( ondra | 03. 11. 2011 08:32:58 )
poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby
Nejabsudnější poplatek | ( Blanka | 03. 11. 2011 07:45:18 )
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě
Poplatky za zadávání příkazů přes ibanking | ( Antonín Petras | 03. 11. 2011 07:00:27 )
Platím za ČSOB ibanking, jim to ušetří pracovníky na přepážkách, papír a administrativu obecně, já nesu riziko napadení účtu, které je u elektronické správy účtu o dost vyšší než v přímém styku a stejně solíme, tak k čemu je? Pak je to pouze decentní úspora časua možnost ovládat účet i na cestách. Zvlašť když mám pobočku "za barákem" se jedna z těchto výhod v podstatě maže..... Naproti tomu mám příklad HSBC v UK. Zákl. osobní účet. Vedení účtu, tel- a ibanking, embosovaná karta, výběry z HSBC bankomatů, papírový výpis 4x do roka, vklady a výběry na pobočce, místní (v rámci UK) příchozí a odchozí platby - vše zdarma..... Kde je chyba? Banky tu prostě jedou jako kartel. Neexistuje konkurence.
Poplatek za konsolidaci úvěrů u stejné banky | ( berkm | 03. 11. 2011 05:39:45 )
Mám tři úvěry u jedné banky. Při žádosti o jejich sloučení mi bylo sděleno, že za tento úkon (žádost) zaplatím 4.500,- Kč
Poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby | ( elika.d | 03. 11. 2011 00:39:51 )
Banky všeobecně mají nehorázné příjmy za poplatky, které si sami strhávají z našich účtů. Banky mohou "dobře žít" jen z úroků, které zaplatí klienti na úrocích z půjček - např. při půjčce 70.000 klient celkem zaplatí (vrátí) 125.000 Kč!
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( michal | 03. 11. 2011 00:23:40 )
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě to už i za tohle se platí?? tak to přhnali!!!!
Poplatek | ( Kastanek | 02. 11. 2011 23:33:56 )
Za predcasne splaceni uveru- nebo mimoradny vklad pri radnem splaceni uveru
Poplatek za účetní položku | ( Monika Ka. | 02. 11. 2011 22:45:27 )
Nikdy asi nepochopím, stejně jako poplatek za předčasně splacený úvěr a jim podobné...
Poplatek za neuskutečnění platby - VŠECHNY POPLATKY | ( Kristýna S. | 02. 11. 2011 22:31:57 )
Banky jsou jen státen uznaní vymahači peněz, bez kterých se v této době neobejdem,protože to po nás každý vyžaduje. Bohužel jediný kdo z toho něco má nejsme mi,ale lidi,kteří mají miliony. Chtělo by to obyčejnou,ale důkladnou defenestraci :-))
:-)))) | ( Karel | 02. 11. 2011 22:09:08 )
Za nadměrný vklad by měla platit spíš banka a né klient. Já vložím do banky hodně peněz aby s mejma penězma banka mohla obchodovat a půjčovat na poměrně vysokej úrok. A já ještě jako blbec jim budu platit? Za co? Za přepočítání?
Nejabsudnější bankovní poplatek | ( Jan | 02. 11. 2011 21:52:25 )
Poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby
Essox - Poplatek za vrácení přeplatku | ( Lenka Machová | 02. 11. 2011 21:18:43 )
Poplatek za vrácení přeplatku; v případě vrácení přeplatku vyššího než 100,- poplatek činí 100,-..a to se vyplatí..:D
Re: Re: Re: Přestaňte všichni bulet | ( Jara | 02. 11. 2011 21:06:12 )
mBank nemá všechno zdarma - mám tuto banku asi 2 roky - poplatky jsou minimální, ale jsou. V případě úvěrů porovnávat nemůžu - úvěr jsem tam nechtěl...ale na netu mají poplatky uvedeny a jsou "standardní".
Poplatek za předčasně splacený úvěr | ( Jara | 02. 11. 2011 21:03:33 )
Přišel superporadce velké finanční skupiny a logicky vysvětlil, že zbytečně platím 9 malých a jednu větší částku - mám provést refinanc a sjednotit to. S ohledem na různé poplatky jsem souhlasil. Za úvěr 500.000,-, který jsem platil 16tý měsíc splátku prý jen úroky jsem zaplatil 503.000,- (čistý zisk tedy za tu doby byl cca. 64000,-kč) a to navíc chtěli ten poplatek 3000,- za ukončení před termínem......
nejabsurdnější bankovní poplatek | ( | 02. 11. 2011 20:50:22 )
úrok
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě | ( Ladislav | 02. 11. 2011 20:36:40 )
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě
Nejabsudnější bankovní poplatek | ( Martin Š. | 02. 11. 2011 20:31:52 )
Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou pošou
Absurdní poplatek | ( Katka | 02. 11. 2011 20:25:44 )
Absurdní poplatek je za zadání trvalého příkazu přes internetbanking. Za zadání na přepážce je to samozřejmě ještě více. Chtějí po nás ať využíváme internet a nelezeme zbytečně do bank, ale i tak platíme dost za připojení za internet nemyslíte?
Poplatek za přidání specifického symbolu při platbě na přepážce | ( Jana F. | 02. 11. 2011 20:23:28 )
u KB - 90 Kč
Poplatek za vrácení karty odebrané bankomatem. | ( Ivo K. | 02. 11. 2011 20:05:44 )
Bankomat od GE Money Bank mi po provedení operace a vyplacení hotovosti nevydal kartu(bankomat měl závadu).I přesto,že vina byla na straně banky(což i přiznali),vydání karty si zcela absurdně podminili zaplacením poplatku za výjezd technika ve výši 1 100 Kč! A doporučením,že pokud nezaplatím,mám si vyřídit kartu novou. Až po půl hodině různého přepojování a jednání se zcela tupě asertivními úředníky, a důrazném varování z mé strany,že si tuto drzost a nehoráznost nenechám líbit,mi bylo milostivě vyhověno,že tedy já to budu mít zdarma.Ó jak ušlechtilé!!Mimochodem GE byla prý vyhlášena jako banka s nejvstřícnějším postojem ke klientům. FAKT??
Nejabsudnější poplatek | ( Zdeněk | 02. 11. 2011 20:04:19 )
Poplatek za přijetí platba ze zahraničí.
Nejabsurdnější poplatek | ( Kateřina | 02. 11. 2011 19:55:41 )
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě
Poplatek za předčasně splacený úvěr. | ( Tomáš K. | 02. 11. 2011 19:31:24 )
Poplatek má ve smlouvách zakotvena GE Money Bank, a.s.. Pokud si toho nevšimnete a počítáte s předčasným splacením úvěru, tak máte smůlu. Poplatek totiž činí rozdíl na úrocích, jaké by jste zaplatili při sjednané době splácení a již zaplacených v době předčasného splacení. To se potom samozřejmě nevyplatí.
Re: poplatek za příchozí platbu | ( Jaroslava Burešová | 02. 11. 2011 19:10:55 )
Je až trapné, když si banka bere poplatek za příchozí platbu - ze které jí automaticky běží úroky - určitě samozřejmě větší než jsou připsány majitelům účtů!!!!!
Re: Re: Přestaňte všichni bulet | ( Jana | 02. 11. 2011 19:09:36 )
např. mBank nebo Fio jsou bezkonkurenční
Poplatek za účetní položku a vedení účtu | ( Blanka V. | 02. 11. 2011 19:07:16 )
Poštovní spořitelna dle mého účtuje tyto absurdní poplatky v průměru 220kč za transakce(a to raději nepoužívám účet k platbám kartou-bylo by to podstatně dražší),a za vedení účtu v průměru 50kč měsíčně.A KLADNÉ úroky co mi měsíčně připisují nedosahují průměrné výše ani 0,10kč!!!!!!!To si někdo"namastí kapsu",co?Výběr hotovosti na pobočce Poštovní spořitelny činí 35kč.!!!!!!Taky bomba,co?Pokud už chtějí nebo musí vybírat poplatky,myslím že by jim mohla stačit tak třetina a i tak by dost vydělali.A to i vzhledem ke zmíněným kladným úrokům co mi měsíčně připíšou.Paradoxně já od banky za rok dostanu na úrocích méně než 1,20kč a na poplatcích zaplatím 3240kč.!!!!!!!!Trochu nepoměr,ne???
poplatek za vklad na přepážce na vlastní účet | ( MCH | 02. 11. 2011 18:36:34 )
= nejabsurdnější
Nejabsurdnější bankovní poplatek 2011 | ( Ing. Iveta Pohořalá | 02. 11. 2011 18:34:06 )
Poplatek za předčasné splacení úvěru.
Re: Přestaňte všichni bulet | ( Zdeněk | 02. 11. 2011 18:33:47 )
A která by to prosím pěkně měla být?
Poplatky za vedení účtu zemřelého klienta | ( miloslava | 02. 11. 2011 18:06:22 )
Před léty jsem dostala vyúčtování za vedení a výpisy ze zmrazeného sporožirového účtu mého zemřelého otce ve Spořitelně.Po celou dobu 6ti let,do dědického vypořádání notářem,byl každý měsíc odesílán zpoplatněný výpis na jeho účet.!!Celkově se jednalo o částku 1774 kč.Nejlépe hospodařící banka roku.I na mrtvé duši se dá vydělat. Při této příležitosti jsem souč.požádala vedení o otcovu posmrtnou adresu,protože bych si s ním také ráda dopisovala.
Poplatek za zjisteni disponibilniho zustatku z bankomatu tusim za 60 kc ( CSOB ) | ( Richard Kodym | 02. 11. 2011 17:58:09 )
Dale navrhuji zavedst jako motto teto ankety " Co je vyloupeni baky proti jejimu zalozeni "
Poplatek za vystavení potvrzení o aktivním účtu | ( ondra | 02. 11. 2011 17:56:08 )
Potřeboval jsem pro jednu organizaci potvrzení o tom, že je můj účet v provozu. Banka jej ochotně vystavila... poplatek 100 Kč...
Přestaňte všichni bulet | ( Pavel Marek | 02. 11. 2011 17:45:58 )
Všichni, co tady kňučíte, už máte dávno být u banky, která neúčtuje nic. A bude po brekú, děti
Re: Re: maličká pokutka | ( Pavla | 02. 11. 2011 17:25:18 )
Nesmlouvala jsem, byla jsem tak šokovaná a naštvaná, že jsem kartu okamžitě zrušila,platba měla proběhnout inkasem a neproběhla a takto se odvděčili....
Re: Re: poplatek za příchozí platbu | ( Jiří Čepák | 02. 11. 2011 17:25:11 )
souhlas... ;-)
Re: poplatek za příchozí platbu | ( Miloš Řehák | 02. 11. 2011 17:14:28 )
Když vám na účet v KB pošle někdo 1€, naúčtuje banka poplatek 6€. Když vám pošle, podle staré teorie Miroslava Horníčka, milion lidí jedno euro, nebudete mít milion euro, ale 6 000 000 000 € na poplatcích a jste do smrti vyřízení.
Re: maličká pokutka | ( Lenka | 02. 11. 2011 17:08:03 )
to by mě zajímalo, kdo s kym smlouval :-D tohle jejich jednání neni už ani k pláči, ale k smíchu
maličká pokutka | ( Pavla | 02. 11. 2011 17:02:49 )
Za pozdní platbu mi byla naučtovaná- pokuta 590 Kč - smluvní pokuta za pozdní platbu, ano čtete správně Citibank si naučtoval tuto kalkulaci
Poplatek (přirážka) za vedení účtu s exekucí | ( Štefan | 02. 11. 2011 16:46:30 )
Specialita (nejen) jinak nízkonákladové banky ZUNO. Když má klient exekuci, má co dělat, aby sehnal peníze, tak ho ještě banka potrestá několikasetkorunovým vedením účtu za existenci exekuce, navíc je to služba, kterou se klient nerozhodl využívat. Tento poplatek navíc nemůže klientovi strhnout ani kdyby ho zaplatil, protože exekuce blokuje veškeré peníze. A tak po klientovi banky vymáhají poplatky za vedení účtu opět soudní cestou.
■Poplatek za účetní položku | ( Tom | 02. 11. 2011 16:45:44 )
Absolutní nesmysl
Poplatek za zjištění stavu na účtu v bankomatu a poplatek za vybrání hotovosti na pobočce | ( Tantin | 02. 11. 2011 16:44:46 )
Poplatek za zjištění stavu na účtu v bankomatu (2,5,- KB) a poplatek za vybrání hotovosti na pobočce (60,-)
Poplatky ta interbanking | ( Josef Kikvačil | 02. 11. 2011 16:33:39 )
Na účtě mám 30 000 Kč Úroky za měsíc (můj zisk) jsou desetihaléře – nestojí ani za zdanění. No a za několik příkazů + poplatek za vedení účtu zaplatím 150,-Kč. A nakonec se dozvím, že čistý zisk ČS za loňský rok je 8,5 mld. Kč. Pěknej bordel!!!!!!!!!!!
Poplatek za vložení hotovosti prostřednictvím vkladového bankomatu na vlastní účet - ČS a.s. 6Kč | ( HonzaZ | 02. 11. 2011 16:32:40 )
Naprosto bezkontaktní operace je zpoplatněna. Poplatek je navíc vyšší, než za vložení na přepážce(zdarma). Navíc klient dělá práci za banku, protože banka na vkladových bankomatech nemusí tak často doplňovat bankovky.
Poplatek za zůstatek na ATM | ( JirkaG | 02. 11. 2011 16:30:25 )
Na výpisu z KB mám za výběr z ATM 5,-Kč a zároveň s tím mi účtují za zůstatek na ATM 2,50Kč. Co se tedy po mě chce? Abych při každém výběru z bankomatu vyplundroval svůj účet do nuly? Do dnes jsem se domníval, že karta slouží k tomu, abych si vybral tolik, kolik momentálně potřebuji. KB mě zřejmě trestá za mé pomýlené myšlení.
Poplatek při bezhotovostním převodu z účtu na účet u České spořitelny | ( František Miklín | 02. 11. 2011 16:29:35 )
Při elektronickém bezhotovostním převodu částky v řádu tisícikorun, jsem se dozvěděl, že poplatek za tuto transakci je 60,- Kč. (Podle mě se jedná o několik kliknutí myší). Na otázku levnější eventuality mi bylo sděleno, abych věcprovedl přes sběrný box za 12,- Kč. (několikanásobně složitější). Musel jsem vypsat formulář, ten hodit do boxu, nevím jak probíhá další manipulace, ale bude jistě náročnější na čas i na počet pracovníků než elktronický převod, který by od stolu bez problémů provedl pracovník ČS. Je ale absurdní, že si tento poplatek ČS vůbec dovolí účtovat.
Poplatek za variabilní symbol, poplatek za vzkaz příjemnci (vše v elektronickém bankovnictví. | ( Pavel Mašek | 02. 11. 2011 16:24:49 )
to nominuji já.
Re: poplatek za příchozí platbu | ( lipop | 02. 11. 2011 16:24:43 )
Souhlasím, tenhle mi přijde nejabsurdnější. Nejen že je to bezhotovostní operace, ale navíc ji klient ani nemůže nijak ovlivnit.
zjištění zůstatku na účtu | ( Lenka | 02. 11. 2011 16:24:25 )
Absurdní je poplatek za zjištění zůstatku na účtu v bankomatu. Je to cena toho kousku papírku?
Všechny poplatky! | ( ZV | 02. 11. 2011 16:24:05 )
Vždyť je to už trapný, za co všechno chtějí poplatky... :-/ Člověk jim svěří peníze, banky s nimi můžou obchodovat, ale to je jim málo. Drtivou většinu úkonů dělají počítače, takže na výplaty pracovníků ty poplatky nejdou. Možná tak na odměny manažerů. :-/
Zjištění zůstatku přes bankomat | ( Hana Hejduková | 02. 11. 2011 16:21:03 )
Tak tohle je podle mne nejabsurdnější. Doslova na výpise stálo: Poplatek za zjištění zůstatku v bankomatu jiné banky - 45,- Kč !!!!!!! To fakt ení normální, větší blbost jsem dlouho neviděla. A pozor, stalo se nám to u České Spořitelny. Dokonce nám u ní z účtu zmizelo 8 tisíc, nikde není záznam o pohybu na účtě a po kontaktu přímo s ředitelem pobočky už se nikdo nestaral a při dalších urgencích stále není přítomen pán, který má toto na starost. A aby toho nebylo málo. I přes přijatý trvalý říkaz k úhradě a dostatek financí na účtu, třičtvrtě roku neodcházely platby za elektřinu. Tak na spořku pozor!
Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Markéta G. | 02. 11. 2011 16:19:20 )
Ostatní jsem jakž takž ochotna zkousnout, jelikož je k nim nutno pracovní síly v době konání či před uskutečněním, ale bankomat to zobrazuje zcela sám a automaticky. Nechápu, která banka tento poplatek může vést.
■Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou | ( Anna | 02. 11. 2011 16:16:19 )
Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou
| ( A.Alexy | 02. 11. 2011 16:12:59 )
Poplatek za vložení variabilního symbolu do příkazu k úhradě
Procentuální poplatek obchodníka bance z výše platby uskutečněné kartou zákazníka. | ( Petr | 02. 11. 2011 16:06:49 )
I myšlenka paušálního poplatku je absurdní. Představte si, že zákazník zaplatí třeba motocykl kartou. Pokud by kupoval nový za 360 000 Kč, tak při poplatku 3,5% z platby se jedná o 12 600 Kč bance.
Poplatek na náhled zůstatku na účtu v bankomatu | ( Barbora | 02. 11. 2011 16:06:44 )
Když se u KB chci podívat v bankomatu před výběrem, jaký je zůstatek..šup poplatek 5 Kč :D neuvěřitelné!!
Návrh | ( Mgr. Tomáš Bouzek | 02. 11. 2011 16:06:02 )
VŠECHNY BANKOVNÍ POPLATKY!
absurdni poplatek | ( Sulcova | 02. 11. 2011 16:05:28 )
■Poplatek za neuskutečnění platby
t | ( t | 02. 11. 2011 16:03:31 )
h
Poplatek za změnu názvu trvaléhé příkazu | ( Michael | 02. 11. 2011 16:02:55 )
ČSOB mi vyúčtovala změnu názvu trvalého příkazu zadanou přes internetové bankovnictví, tak jako kdyby měnil celý příkaz. Přitom změna názvu nevyvolává pro banku jakoukoliv změnu a už vůbec ne náklady. Změnu jsem provedl pouze pro sebe jen pro lepší orientaci z důvodu zvýšení počtu trvalých příkazů.
Poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou | ( Petra Justová | 02. 11. 2011 15:55:08 )
To jsem ani netušila, že si někdo dovolí takovýhle poplatek účtovat!! Takovou banku bych ihned opustila. Jako běžný účet mám už roky mBanku, na spoření Červené konto a neplatím poplatky žádné.
Poplatek za opravu inkasa z učtu | ( | 02. 11. 2011 15:54:35 )
55 kč u CS, hnus :-(((
Poplatek za správu spotřebitelského úvěru | ( Pavel | 02. 11. 2011 15:48:58 )
Poplatek za správu spotřebitelského úvěru.
poplatky v ČR obecně | ( Eva | 02. 11. 2011 15:48:44 )
Už dva a pul roku žiju ve Španělsku a upřímně řečeno, krize nekrize... bankovnictí tady se s českým vůbec nedá srovnat... všechny banky nabízejí za určitých podmínek učet s nulovými poplatky, maximálně vám naůčtují směšně malý poplatek za nějakou extra službu, kterou požadujete... České bankovnictví už není ani k smíchu, je to spíš k pláči... upřímně, vyplatí se mít peníze doma v šuplíku, protože tak aspoň víte, že když vás někdo okrade, máte určitou šanci, že ho policie chytí a peníze vám vrátí. Když je kradou přímo v bance, nikdo s tím nic nezmůže a ještě je to legální :D
poplatek za příchozí platbu | ( alibabka | 02. 11. 2011 15:46:37 )
nepochopitelné
Poplatek za účetní položku | ( HelenaK | 02. 11. 2011 15:45:15 )
Poplatek za účetní položku mi přijde jako naprosto uměle vytvořená věc, za co ve skutečnosti platím? Za řádek ve výpisu??
Poplatek za účetní položku | ( HelenaK | 02. 11. 2011 15:45:13 )
Poplatek za účetní položku mi přijde jako naprosto uměle vytvořená věc, za co ve skutečnosti platím? Za řádek ve výpisu??
Poplatek za účetní položku | ( HelenaK | 02. 11. 2011 15:45:11 )
Poplatek za účetní položku mi přijde jako naprosto uměle vytvořená věc, za co ve skutečnosti platím? Za řádek ve výpisu??
Poplatek za účetní položku | ( HelenaK | 02. 11. 2011 15:45:07 )
Poplatek za účetní položku mi přijde jako naprosto uměle vytvořená věc, za co ve skutečnosti platím? Za řádek ve výpisu??
Poplatek za vklad hotovosti na cizí účet 65,- Kč | ( Věra | 02. 11. 2011 15:37:09 )
Česká spořitelna si účtuje při vkladu hotovosti na cizí soukromý účet částku 65,- Kč. (Přítel jezdí kamionem v rámci EU a já mu občas musím vložit hotovost na jeho účet. Vždy mi k tomu připočítají 65,- Kč. Před rokem to bylo 45,- Kč a před 2-ma lety to bylo zdarma). Je to nelogické, když vkládám peníze, účtovat poplatek.
poplatek za vrácení přeplatku | ( jayp | 02. 11. 2011 15:36:55 )
když splácíte u Essoxu úvěr a přeplatíte ho (mimo jiné totiž neposílají upozornění, že úvěr je splacen), tak za to, že vám vrátí zpět přeplacenou částku, si účtují poplatek.
poplatek za vedení účtu a došlou platbu | ( jana | 02. 11. 2011 15:24:45 )
Dle mého jsou toto 2 nesmyslné poplatky, banky mají naše peníze...
poplatek za vedení účtu a došlou platbu | ( jana | 02. 11. 2011 15:24:17 )
Dle mého jsou toto 2 nesmyslné poplatky, banky mají naše peníze...
poplatek za vedení účtu a došlou platbu | ( jana | 02. 11. 2011 15:24:01 )
Dle mého jsou toto 2 nesmyslné poplatky, banky mají naše peníze...
Poplatek za provedení trvalého příkazu | ( Petr | 02. 11. 2011 15:17:46 )
Tuhle blbinu stále účtuje ČS, a.s. svým klientům - už k nim naštěstí nepatřím...
vedení účtu | ( Honza | 02. 11. 2011 15:16:04 )
Dáváme své peníze bance k dispozici. Mohou s něma pracovat a navyšovat svůj kapitál. Proč bychom tedy měli za tohle vůbec platit??
Poplatek za automatrickou splátku kreditky | ( Petr | 02. 11. 2011 15:14:10 )
Rovněž účtuje ČSOB, zajímavé je, že minimální splátka je zdarma :-)
Nominace | ( Patrik | 02. 11. 2011 15:14:02 )
PROSÍM NOMINUJTE TY POPLATKY, KTERÉ NEJSOU NOMINOVÁNY AUTOMATICKY Z LOŇSKÉHO ROČNÍKU. OPAKOVANÝMI NOMINACEMI SE SKUPINA POPLATKŮ NEROZŠÍŘÍ...:-)
Polatek za splácení hypotečního úvěru | ( Petr | 02. 11. 2011 15:12:50 )
Nestačí poplatek za vedení hypotečního úvěru, je třeba platit i za včasné splacení. Poplatek účtuje ČSOB u balíčkového účtu Aktivní konto, kde je 10 převodů zdarma, 5 inkas zdarma, ale splácení hypotéky není ani převod, ani inkaso, takže je možno s úsměvem vybírat tento nesmyslný poplatek v další kategorii. Účet mám jen kvůli hypotéce, tak se mi to fakt vyplatí...
Poplatek za účetní položku | ( Daniela | 02. 11. 2011 13:53:10 )
Poplatek za účetní položku
vedeni uctu | ( Jarda | 02. 11. 2011 12:10:04 )
Kdyz jsem byl pracovne rok ve Finsku, tak jedna mistni banka mela ucet "zdarma", no svete div se, opravdu nic nechteli, navic severani jsou znami tim, ze na prepazku lezou jen kdyz opravdu musi, takze 90 procent lidi vyuziva banku jen z domova pres internet...
poplatek za příchozí platbu | ( Simon | 02. 11. 2011 11:25:46 )
Tento poplatek je vlastně zpoplatněn dvakrát v bance od kud je platba poslána (odchozí platba) a pak znovu ji hradí příjemce.
platba | ( Jaromír | 02. 11. 2011 11:11:14 )
Nejhorší je poplatek za příchozí peníze na ůčet a ještě k tomu nejdražší.Uni Credit
poplatek za příchozí platby | ( Rollo | 02. 11. 2011 10:57:41 )
Nejabsurdnější je dle mého poplatek za příchozí platby, a to ze zahraničí částka rovná se poplatek - reifka(kolega prodal zboží na Slovensko platba byla provedena přes banku - při došlé platbě strženo 50%)Dále všechny poplatky - my jim dáváme naše peníze a ještě nás okrádají a s úsměvem.
Poplatek za pouzivani elektronickeho bankovnictvi | ( Jiri SVEJDA | 02. 11. 2011 10:52:51 )
Z vlastni zkusenosti ze svycarskou bankou UBS ( ziji v zahranici ) vim, ze za pouzivani el. bank. dostavam, krome potrebnych pomucek zdarma, napr. kalkulacka na prihlasovaci kod, tez slevu na mnohe ukony. Duvodem je, ze v mem case a s mymi prostredky setrim bance praci a naklady. Poplatek v Cechach za stejnou sluzbu je absurdni vydirani!
Re: VII. ročník ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2011 | ( | 01. 11. 2011 23:50:53 )
....do předmětu příspěvku uvádějte název nominovaného poplatku :-)
Re: Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Werysek | 01. 11. 2011 20:54:55 )
Cože??!! :-O To fakt existuje?? No, to je ale masakr :o((
VII. ročník ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2011 | ( Werysek | 01. 11. 2011 20:54:07 )
Nejabsurdnější je dle mého poplatek za příchozí platbu...tzn.i příchod výplaty nebo jakýchkoliv peněz na účet, jakožto i třeba vklad přes pokladnu. Proč by se mělo platit za to, že tam bance dáváme peníze?? Fakt absurdní. Mezi druhý absurdní poplatek, si myslím, že patří poplatky za bankovní operace, které jsou prováděny pomocí internetového bankovnictví...proč platit za něco, co si sami zaktivujeme, nastavíme a provedeme?? V bance s tím nikdo nemá žádnou práci.
Poplatek za vklad na vlastni ucet | ( Petr | 01. 11. 2011 20:22:36 )
20Kč
Poplatek za vklad na účet na přepážce třetí osobou | ( H@ir | 01. 11. 2011 20:02:10 )
UNICREDITBANK - vklad v hotovosti na přepážce provedený třetí osobou - 70 Kč !!! - příklad: dcera mi vložila na přepážce Unicreditbank 500 Kč, z této částky mně, jako majitelce účtu, bylo strženo 70 Kč! Výsledek - 430,-Kč :-o
Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat | ( Rony | 01. 11. 2011 19:26:59 )
Poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat.
poplatok za spravu pro prijemce pri vklade v hotovosti | ( Jozef Balazi | 01. 11. 2011 18:56:13 )
Za vyplnenie spravy pre prijemce pri vklade v hotovosti na ucet v bankovej pobocke chcu v KB 75 Kc !!!
poplatok za zmenu PIN | ( Jozef Balazi | 01. 11. 2011 18:54:39 )
V KB 50 Kc.
Poplatek za odchozí platbu | ( Ondřej Žídek | 01. 11. 2011 18:21:16 )
Poplatek za odchozí platbu
Poplatek za vedení internetového bankovnictví | ( Karel Půček | 01. 11. 2011 13:39:18 )
Poplatek za vedení internetového bankovnictví
Nominace dalšího bankovního poplatku | ( Klokan | 01. 11. 2011 12:37:23 )
Já osobně bych to viděl tak, že jedním z nejabsurdnějších bankovních poplatků je poplatek za zřízení smlouvy o stavebním spoření. Přestože se stavební spořitelny obávají ztráty vkladatelů, bankovní poplatky nesnižují ani neruší. Tak uvidíme, jak to dopadne, až budou stavební spoření nabízet další banky-např. GE MONEY Bank.
Poplatek za vedení hypotéčního úvěru | ( MoB | 01. 11. 2011 10:15:18 )
150 Kč za měsíc, u kterých nikdo neví, za co a proč je banka chce. Ani sama banka to neumí vysvětlit.
KB | ( Mirek | 01. 11. 2011 09:51:57 )
Poplatek za účetní položku
Reifeisenbank | ( Petr | 01. 11. 2011 07:55:10 )
Reifeisenbank - ekonto - poplatek za příchozí platbu
nominace | ( Jan Novak | 31. 10. 2011 01:55:49 )
vedeni uctu

Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15617112144

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2670
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7180
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8355
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5095
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,1005
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,3900
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0773
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více