„Jde o naši největší letošní reklamní kampaň. Po několika letech se opět vracíme i s televizní reklamou,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot, a dodává: „Kampaní připomínáme zákazníkům značku Wüstenrot, a zároveň představujeme zajímavou nabídku úvěrových produktů k pořízení nebo rekonstrukci bydlení.“
Kampaň poběží v TV, kde se objeví dva patnáctivteřinové spoty a sponzoring. Media mix dále zahrnuje print, on-line, sociální média a také BTL materiály, především na pobočky. Kreativu připravila agentura Scholz & Friends.
Půjčka ProBydlení levnější až do konce roku
První z televizních spotů je zaměřen na výhody překlenovacího úvěru Půjčka ProBydlení. Ačkoliv úrokové sazby úvěrů rostou, Půjčku ProBydlení se splatností 14, 18 a 22 let naopak Wüstenrot zlevnil až do konce roku o 0,3 %. Finance například na lepší kuchyni či koupelnu tak mohou klienti získat již za 4,59 % ročně. Navíc je Půjčka ProBydlení do konce roku zcela bez poplatků.
Druhé hlavní sdělení kampaně se týká hypotečních úvěrů. Pro zájemce o vlastní bydlení má Wüstenrot nejen atraktivní úrokové sazby od 2,34 % ročně, ale do konce října i poplatkové prázdniny. Kdo by si rád pořídil nový dům či byt, ale ještě nemá přesně vybráno, může využít výhod Hypotéky dopředu. Ochrání se tak před růstem sazeb a na hledání vysněného bydlení bude mít 12 měsíců.
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024