Zaměstnanci bank nejsou neomylní, spíše naopak


22. 09. 2009  07:18     Jana K.     komentáře (4)

Počátkem srpna jsem se rozhodla zrušit „Chytrou kartu“ České spořitelny, protože jsem zjistila, že tuto kartu nevyužiju a platit za ni necelou stovku měsíčně se mi už dále nechce.





Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že kreditní karty mám ve skutečnosti dokonce dvě, jak mě paní na přepážce informovala. Poprosila jsem tedy o zrušení obou kreditních karet, což bylo ihned na přepážce vyřízeno. Bohužel jsem si nezkontrolovala doklad o zrušení karty, kde bylo uvedeno také číslo zrušených karet, takže až o tři dny později při placení kartou v supermarketu jsem zjistila, že paní mi nezrušila dvě karty kreditní, nýbrž jednu kartu kreditní a jednu debetní… Následovala opět návštěva ČS, kde si mě vytrvale asi třicet minut přehazovalo pět úřednic, aby mě nakonec poslali za paní, která „za to může“. Držela jsem po celou dobu nervy na uzdě. Paní se mi omluvila a zažádala o novou kartu, která mi podle ní určitě do týdne dorazí do schránky. Tak po třech týdnech jsem se konečně dostala ke svým penězům na účtu. Účet u ČS budu rušit, nebylo to poprvé, kdy jsem se setkala s problémem. Doufám, že se při rušení účtu nedozvím, že ručím, splácím hypotéku nebo vlastním ještě o jednu kreditní kartu více.


Zaměstnanci bank nejsou neomylní, spíše naopak

RE
Škubou všichni, hold ale někdo jde radši do sekáče a pak se diví. Každý má dneska na výběr, ale nikd...
Já bych od ČS odešel, i kdyby tam pracovali sami andělé.....
Jak banka škube klienty, to se jen tak nevidí......-...
Řešení??
Nechci se autorky dotknout a ani se zastávat spořitelny, ale skutečně je řešením po takové lidské a ...
Karta
No myslím si, že karta vám dorazila opravdu do týdne ne po 3 týdnech to by chtělo upřesnit a jak řík...
Diskutovat (4)