Zrušení účtu u KB zdarma? Zapomeňte!


01. 02. 2008  19:06     Martin Jelínek     komentáře (171)

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:


zrušení účtu v KB | ( Vlasta Neumannová | 16. 09. 2021 10:49:55 )
Jde zrušit účet z domova abych nemusela chodit do banky, Děkuji za odpověď
Re: Dotaz. | ( Sona | 04. 04. 2021 18:31:07 )
Zruseni uctu
Dotaz. | ( Bačík | 13. 05. 2019 11:47:26 )
CHci zrušit účet v zuno bance.Co mám udělat? Děkuji.
Re: Zrušení účtu u KB | ( Viki | 21. 03. 2019 15:03:22 )
Dnes jsem zrušil účet běžný tak jsem zvědav co mě to bude stát. Teď jsem do KB volal prý nic je to prý služba a rozhodnutí klienta. Sebrali mi kartu k účtu naštěstí jsem zareagoval, takže se dostanu aspoň měsíc na účet. No ale nejdříve tutu nunu a pak no to Vás bude podnikatelská stát 17? + 39 a zřejmě +85 za to, že jsem zrušil běžný účet.( nebo těch 85 byla sleva ) No vypadá to, že zruším i podnikatelský. jinak to jde písemně s ověřeným podpisem.
Vymazani historie | ( Patricie | 13. 02. 2019 20:01:30 )
Zdravím vás, nevíte náhodou někdo,jestli je nějaká možnost jak u KB v internetovém bankovnictví smazat některé platební transakce?Jak příchozí,tak odchozí?Nebo jestli jde jednoduše nejak ,,resetovat,,můj účet,aby se v něm načítaly všechny transakce úplně od nuly s novou historií.Dekuji všem za info.
Zrušení účtu u KB | ( Veronika | 04. 02. 2019 19:58:04 )
Účet v KB jsem si převedla do jiné banky. Po zrušení jsem se nedostala na internetové bankovnictví (což chápu). Následně mi po pár dnech přišla sms, že jsem 49 Kč v mínusu a ať peníze dorovnám. Tak jsem na účet poslala oněch 49 Kč. Po měsíci jsem dostala dopis, že si strhli 0,10 Kč úrok a že jsem tedy znova v mínusu a tentokrát po mě chtějí zaplatit sankci 250 Kč + 500 Kč za upozornění a vymáhání a úrok je 25 % p. a. za to, že jsem v mínusu!!! Podotýkám bez předchozího upozornění sms zprávou či telefonátem, že tam tento debet -0,10 % vůbec je. Jak to má člověk tedy vědět když bankovnictví je nedostupné? Byla jsem tam 10 let.. už nikdy víc!!!
Jak je to možné? | ( Oldřich | 30. 01. 2019 18:52:34 )
Zcela jednoduše. Lidi jsou ve financích jako ovce. Jen trpně kývají hlavou a snášejí co na ně postsocialistické nereformovatelné molochy typu KB navalí za problémy. A platí a platí (přece za služby musím zaplatit že...). Jen jestli ta platba je za něco smysluplného.... Nejsem žádný zástupce banky. Již od prvního avíza bezpoplatkových bank někdy před 15 lety je využívám a ke 100% spokojenosti. Mám jich asi 5 a vše zcela bez problémů. Občas by stačilo jen poslouchat Tomáše Měcháčka v reklamě a udělat ten krok. I kdybych nemiloval zelenou tak je spousta lepších alternativ. Ale jen takových, co jsou založené z ciziny. Ne získané akvizicí cizími matkami.
ZLO | ( mirek SURA | 10. 12. 2018 09:22:39 )
PAN ING. KAREL KORMIFLO MA PRAVDU!! JE TO BUH
JAK JE TO MOŽNÉ | ( Ing. KAREL KORMIFLO | 10. 12. 2018 09:21:47 )
JSOU TO PODVODNÍCI ZLODĚJSKÝ
| ( | 10. 12. 2018 09:20:39 )
33
Elektronické bankovnictví KB | ( Jan Gregor | 01. 11. 2018 07:39:36 )
Nejsem stěžovatel, ale KB u které jsem klientem od roku 1990 včetně rodiny, firemního účtu a již téměř splacené hypotéky mě již Vážně rozrušuje. Poplatky, nefunkčnost při problémech, to skutečně asi potkáte i jinde. V podstatě ale banku dnes již nepotřebuji. Již daleko je doba, kdy jsem chodil do KB Brno za paní Kubíčkovou, která se vždy postarala o vše. Dnes mě ničí jejich SW bankovnictví. Původně byli na špici, potom do toho začali hrabat (asi modernizace) a co bylo nejlepší zrušili. Ale zvykli jsme si. Teď přišli s další aktualizací, která Váš přístup do systému odrovná úplně. Již týden nevím nic o svých penězích, nemohu platit, prostě nic, protože se do systému nedostanu. Pokud zavoláte o pomoc, povykládá si s Vámi studentka, která je sice milá, ale nic neví. Pošle Vám 10 stránkový elaborát, který napsal IT borec, ale pro IT borce. Chtějí, abyste prováděli operace v PC, které neznáte, ale hlavně se k nim nepropracujete. Tupě zíráte na přihlašovací okno, které říká jen jedno : "NE". Tak jsem jim oznámil, že končím. Jsem klient, o kterého stojí i ostatní banky, mám prostředky a proto je také utrácím a poplatky jen tečou. Slíbili mi poslat odborníka, který pomůže, jsem zvědav.
| ( Sabina | 29. 07. 2018 09:16:06 )
Dobry den, zitra se mi ma rušit učet u kb a nechala jsem tam 400Kč mohlo by to stačit? Mam jeste studensky účet.
Re: Já jsem v KB spokojený | ( petula | 13. 06. 2018 00:18:04 )
jste mimo s temi tzvstejnymi poradci, ti se dnes meni jak houby po desti, nikdo se vas nepta
killmark | ( 2018 | 16. 01. 2018 20:03:26 )
tzv finanční poradce co je vám přidělen při založení účtu je opravdu jen komedie,osobní přístup je katastrofa,pokud z jiné banky odešlete omylem peníze na jiný účet KB než ten co vám byl při zřizování účtu přidělen,tak máte smůlu,nikde nepsaná pravidla KB jsou taková,že pokud se rozhodne jejich klient peníze nevrátit zpět na váš účet u jiný banky,tak vám bude v KB naznačeno,že se se svými penězi můžete rozloučit.Kecy o termínu vyjádření jsou opravdu jen kecy a uklidňující má být pro vás to,že po nulové reakci,bude vše předáno policii,která v této věci udělá stejný prt jako KB.Bude nutný právní zástupce co vám pomůže se stížností na arbitr a bude se snažit zatopit zloději,kterého kryje další zloděj a to je KB.
nechci | ( Valentýna Kostková | 12. 11. 2017 14:13:47 )
je to na nic
Zrušení produktu | ( Lenka | 18. 05. 2017 13:45:59 )
Dobrý den,před půl rokem jsem se nechala ukecat svým bankéřem a založila jsem si spoření Domácí a zahraniční fondy. Jak to mohu zrušit? Je mi to k ničemu. Děkuji
Re: příchozí a odchozí platby u KB | ( Karel | 17. 05. 2017 17:30:14 )
Paní Jarko, jsme ve 21. století. ;-)
příchozí a odchozí platby u KB | ( Jarka | 19. 04. 2017 11:36:10 )
ve dnech 18.4.19.4.2017 nefungují v KB příchozí a odchozí platby :-( pro někoho je to den a půl ale v některých případech to má pro klienty nepříjemné komplikace!!!! Jsme proboha ve 20 století, jak je možné že dva dny nefungují v bankách příkazy?? :-(( pokud můžete od KB ruce pryč, strašná banka !!!!!!!
KB otevírací doba a vkladový bankomat | ( Eva | 18. 04. 2017 20:16:11 )
Je možné uzavírat KB a.s. cca 5-10 minut před koncem otevírací doby?V ČSOB před koncem otevírací doby stál u dveří zaměstnanec který v přesně uvedenou dobu zavřel př.přesně v 16:00 dřív nikdy a pouštěl klienty z banky ven. V KB se mi již několikrát stalo, že bylo zavřeno před uvedenou dobou. Do vkladového bankomatu u KB a.s.nedoporučuji vkládat jakýkoliv obnos a být ve střehu, jelikož mi pár tisíc také vzal. Na reklamaci, zareagovali, že je u nich vše v pořádku. Od 1.4.2017 poplatek KB a.s. za vklad a výběr bankomatu 9,-Kč, za vklad přes denní i noční trezor poplatek 9,-Kč, za vklad na přepážce 29,-Kč. Vedení osobního účtu zdarma za splnění podmínek, ale poplatky za položky na účtu. Platební terminál ve firmě mi nefunguje a komunikace žádná...prý ať kvůli tomu neruším terminál již nejsem nadšencem KB a.s. připsání peněz na účet také poměrně dlouho trvá pokud vkládám přes denní i noční trezor.
Banky | ( Milan | 15. 04. 2017 23:35:19 )
Všechny banky jsou naprosto stejné - jediné v čem se liší jsou pracovníi. Poplatky má každá banka - bez nich prostě kapitalismus nefunguje. A na závěr pro nové potencionální čtenáře :) Pokud Vás zase něco v bance vytočí a půjdete zrušit účet. Každá banka má měsíc výp. lhůtu, protože obchodník s terminálem má lhůtu na proúčtování offline transakce. Takže kdyby se účet zrušil ihned, mohl by někdo "omylem" mít neproúčtovanou platbu a připravit tak banku xyz o peníze. S měsíční výp. lhůtou na účtu se pojí ten boží poplatek, protože defakto měsíc ještě nějaký ten poloúčet máme že. Doporučují pří rušení účtu v jakékoliv bance - nevybírat ho na nulu a nechat tam dostatek peněz ať člověk neskončí v mínusu a nevznikne spirála nasranosti.
Uteču jakmile to bude možné | ( vaclav | 01. 02. 2017 11:37:27 )
KB považuji za běžně špatnou tradiční banku v ČR. Účet mi vnutili při podpisu hypotéky. Tvrdili, že čím víc budu účet používat, tím více ušetřím:)Teprve až při používání jsem zjistil, že účet zdarma znamená, že mi nejdříve strnou poplatky a teprve když je splňuji podmínky (výběry či platby z karty), tak je pošlou zpátky.Prý mi dávají odměny:) Já říkám, že mi vrací, co my vzali! Také jsem zjistil, že z pojem "účet zdarma" se najednou změnil na pouze "vedení účtu zdarma", přičemž vyplavali na povrch poplatky, který s vedením účtu nemají nic společného, např. poplatek za odchozí platbu z el. bankovnictví, emailové bankovní výpisy jiné než měsíčně atd. Tyto poplatky si KB nechává. Doporučuji si opravdu důkladně prostudovat ten jejich seznam poplatků, i když je fakt těžké se v tom někdy orientovat.Už se bojím cokoliv upravit v nastavení bankovnictví. Mám druhy účet u FIO, tam se jim ještě nepodařilo nic mi strhnout (výjimkou vydání druhé platební karty).
Bezny ucet | ( Spatna zkusenost | 04. 01. 2017 22:13:41 )
Bohuzel jedna z tech horsich bank. Ucet mam zdarma, ale tim zpusobem ze si poplatky strhnou a za cca 10 dni vrati. Sprosty!!!!! Zitra ho jdu zrusit. Mavic si ztrhli poplatek za pojisteni a hned jsem 350 v minusu. Jak muzou brat mde nic neni ? :)
Zrušení účtu a splacení úvěru | ( Nickator | 03. 01. 2017 14:57:34 )
Nejhorší zkušenost co jsem kdy měl s bankama byla v KB. Měl jsem předčasně splatit úvěr, která dle smlouvy měl být jen s 1% penále z předčasně splacené částky. Na pobočce mi řekli, že budu muset doplatit všechny úroky do konce fixace. Když jsem argumentoval smlouvou, tak mi bylo řečeno, že ani tuto "možnost" v systému nemají :-D tak jsem je donutil ať si tu moji smlouvu elektronicky dohledají a v podmínkách to uvidí. Když to tam viděli, tak se mi snažili vnutit, že to jsou jen obecné podmínky :-D Nakonec se tam vystřídalo několik jejich poradců ať mi bylo řečeno, že výpočet kolik budu muset doplatit se musí speciálně vypočítat a že to zabere jen 10 pracovních dnů... Jako kdyby 1% bylo tak strašně složité v den splacení propočítat.. Nemluvím o tom, že jsem refinancoval jinam a s tímto jsem tedy nepočítal. Protože se svátky které zrovna byly, to dělalo necelé 3 týdny než jsem se dočkal výsledku a strhli mi peníze částku z účtu, která tam mezi tím seděly. Poté jsem chtěl zrušit účet, přestěhoval jsem se jinam, ale bylo mi řečeno, že musím na svoji "mateřskou" pobočku. To jako si mám vzít jeden den volna v práci, cestovat jinam a tam mi laskavě zruší účet? Dnes jsou banky, kde se dá zrušit účet online! V tom horším případě na jakékoliv pobočce a nebo písemně s ověřeným podpisem... prosím nedělejte chybu jako já a do KB nelezte..
Taky názor | ( Tom | 26. 12. 2016 01:28:35 )
Zdravím. KB asi neni ta nejvíc proklientská firma, ale více mě baví některé absurdní zdejší komenty. Ne vždy jak tak čtu je chyba na straně banky :D no nic... moje zkušenost zatím dobrá (10 let), vše zdarma, mojebanka i mobilnibanka funkční, jeví se spolehlivě. Když jsem vyřizoval úvěr, stačila jedna návštěva, poradce lehce kyselej ksicht ale komunikace s ním v klidu, dostal jsem zcela luxusní úrok doslova jak z reklamy, a než jsem opustil pobočku, byly peníze na účtě. Zanedlouho rovnou ověřím, zda jsou i mimořádné splátky taky zcela zdarma jak tvrďí, snad ano. Mimo jiné výběr 1x měsíčně v zahraničí zdarma je dokonalost. Už dlouho neřeším change peněz před odjezdem, stačí v cílové destinaci vybrat z prvního bankomatu dotyčnou měnu a je vystaráno. Pravda asi nejsem náročný klient a tudíž jsem se s popatky zatím nesetkal protože jsem po bance nic moc nikdy nechtěl ale s KB jsem spokojený, neokrádají mě, naopak dokonce poslali pár peněz v rámci nějakých odměn (ani nevím za co) a jediné co bych vytknul je směšné zúročení spořícího účtu, je to o ničem. Na druhou stranu i nejlepší spořící účet na trhu je o ničem, gramotný člověk peníze investuje a operuje s nimi jinak než vkladem na sp.ú., kde krásně hnijou :D S pozdravem,
pohádkáři | ( Pavel | 06. 12. 2016 12:33:40 )
nevěřil bych všemu, co se tu píše!!!
Lhari v KB | ( Jana | 14. 11. 2016 23:14:23 )
Ted teprve ctu komentare ostatnich a desim se, proc jsem si u KB zalozila ucet. Mela jsem pro to nejake duvody, ale ted chci rychle pryc. Tez mam zkusenosti, ze lzou o vedeni uctu zdarma. Mne ale pro zmenu nevraceji onech 39 KC. Hned na zacatku lhali o sluzbach, ktere poskytuji v sobotu, hnali mne do pobocky v Arkadach v Praze, kde se mi vysmali, ze slibocane sluzby v sobotu nefunguji,, to bylo den po zalozeni uctu. Kdyz jsem si stezovala, nabidli mi jako kompenzaci vedeni uctu zdarma. Ted az jsem zjistila, ze na vedeni ucru zdarma mam stejne narok, mam tam penzijko a uspory. Onech 39 Kc nenapadne strhavaji dal a kdyz protestuju, nasleduje dalsi mlzeni. jak to delate, ze vam tech 39 Kc vraci? Vyber z bankomatu musi byt nadvakrat, protoze bankomat KB ma jen male bankovky, a samozrejme se uctuje poplatek taky dvakrat. Pri kazdem protestu dalsi mlzeni a polopravdy. A to mam osobni poradkyni. Prosim poradte, jak muzu ucet zdarma zrusit a vyhnout se dalsim poplatkum. Dekuju! J.
Lháři v KB | ( Martin | 25. 10. 2016 08:24:55 )
Já založil další účet a na pobočce mi "bankovní poradce" tvrdil, ze je vše zdarma bez poplatků. Už tam mám další dva, plus spoření a úvěr, tak se mi to nezdálo nereálné. Za tři dny, aniž bych ten účet použil se mi strhlo 490 korun za vedení karty. Vůbec sem ji nechtěl, jelikož to mám ten účet na přelévání peněz z účtu na účet kvůli novému zaměstnání. Kartu zatím ani nemám a po dalších dvou dnech mi došla SMS a email že jsem na účtu v mínusu a ze to mám co nejdříve uhradit. Dá se odstoupit od smlouvy 14dni po podpisu, abych to nemusel platit?
Účet zdarma - LEŽ | ( Michal S. | 19. 10. 2016 14:13:58 )
Celou dobu jsem si říkal proč mi strhávají a pak zase vrací 68 a 39 Kč a že to smrdí minimálně tím aby člověk ztratil přehled kdy mu za co za co strhli, nemluvě o nepřehlednosti výpisu. K dnešímu datu jsem zjistil při podrobném studiu výpisů že mi nenápadně KB přestala od června vracet 39 Kč. Paní na telefonu to nedokáže vysvětlit údajně muselo jít o individuální nastavení účtu :))), které mi mohou vysvětlit jen na pobočce kde sem účet zakládal... KB slíbí účet zdarma a pak vás tiše a netransparentně okrádá!!!
Horror bez konce | ( Ivo B. | 13. 10. 2016 19:40:39 )
Účet jsem rušil 4.10.2016 - nejprve mne chtěli od přepážky odeslat domů, že můj bankovní poradce (v životě jsem ho neviděl) má jiného klienta a jiný poradce také není celý den volný a že musím přijít jindy. Nenechal jsem se vyhodit se slovy: "neodejdu, dokud se nějaký poradce neuvolní" - do 2 minut jsem seděl u nějaké paní a šlo to. Na dotaz, jestli chci peníze v hotovosti, jsem nic netušíc odpověděl, že ano - až u pokladny se ukázalo, že mne tím oholili o 150Kč za "výběr v hotovosti". Večer jsem doma zjistil, že mám sice zrušený účet, ale ti umělci zapomněli zaúčtovat jednu off-line platbu kartou ze 30.9. Hned večer jsem na hotline KB volal co s tím mám dělat a jak to uhradit. Řekli mi, že se mi někdo ozve. Samozřejmě neozval, zato mi 11.10. ráno přišla SMS, že je můj účet 364Kč v mínusu. Okamžitě jsem opět volal na hotline KB, kde mi pán sdělil, že vůbec netuší proč zrovna o 364Kč, když nezaúčtovaná platba byla 454Kč. On prý na pohyby na účtu nevidí a musí to předat pobočce, kde mám vedený účet. Dnes je 13.10. večer a z KB se dle očekávání nikdo neozval...... Počítám,že se KB těší, jak mi za 10let do bytu pošle exekutora pro 30tisíc... Je mi z nich nanic. Měl jsem tam účet 20let a teď jsem šťastný, že jsem to ukončil, jen doufám, že to dotáhnu k vítěznému konci!!
Neférové, nepružné | ( Kocadlinka | 31. 08. 2016 20:27:46 )
Účet jsem založila jako paralelní ke svojí Air Bank kvůli hypotéce, v KB mi nabídli výhodný úrok. Dodala jsem všechny podklady, hypotéka předběžně schválena,ústně sděleno,že jí bez problémů dostanu a mám si v klidu vybrat nemovitost. Když jsem o pět měsíců později nemovitost našla, po týdnu projednávání mi sdělili, že nesplňuji podmínky a hypotéku mi nedají. Na cílený dotaz jim vadil druh pracovního poměru, o kterém od začátku věděli a nepomohlo ani to, že celou dobu mohli sledovat dostatečné příjmy na účtu. Tím jsem se dostala do velmi nepříjemné situace, hledala jsem novou banku a doufala, že prodávající počká a neprodá nemovitost někomu z další řady zájemců. Komerční banka se za pár dnů opět ozvala s jinou nabídkou, s bezpříjmovou hypotékou. Chtěli zastavit dvě nemovitosti v hodnotě 2x vyšší než půjčovaná částka a nabídli úrok nad 3% (z původních domluvených 1,79%). Nikdo mi nevymluví, že to celé nebylo cílené jednání. Leckdo by v nouzi souhlasil. Zachránila mě Reiffka a soucit prodejce nemovitosti, který počkal o měsíc déle. Pro hypotéku u RB jsem potřebovala výpis z účtu KB. Z mobilního bankovnictví nelze získat, internetové jsem zas nechtěla kvůli certifikátu, pracuji z více počítačů a certifikát je velmi nevýhodný. Musela jsem tedy na pobočku. Tam mi sdělili částku za výpis, pokud si pamatuji okolo 150 kč + za každou stránku nějaký drobný navíc. To jsem byla nucená akceptovat. Pak mi sdělili, že mi výpis stejně nemůžou vydat, protože nemám na účtu dostatečnou částku. V hotovosti to totiž uhradit nelze, jen strhnout z účtu. Vzhledem k tomu, že mi dobře funguje paralelní účet v Air Bank a hypotéka v KB nevyšla, jsem tam držela minimální zůstatek s cílem se účtu co nejrychleji zbavit. Takže napřed hezky vložit peníze na účet, pak je možné dostat výpis. Zrušení účtu řeším už třetí týden. Při prvním pokusu jsem zjistila, že pobočka původní zmizela. Druhý pokus byl v jiném městě, kam dojíždím za prací. Sdělili mi, že zrušení účtu nemohou provést, že to musí udělat moje pobočka, nikde jinde to nelze. Proč? - prostě nelze. Aspoň mi našli, pod jakou pobočku tedy teď spadám. A dobře poradili, že pokud chci rovnou zrušit platební kartu, musím jí mít s sebou. To by mi taky nenapadlo. Radši vezmu vrátit i desky a všechny papíry. Co kdyby... aby už to vyšlo, než mi poplatky sežerou poslední drobné.
| ( Martina | 13. 06. 2016 08:35:38 )
Dobrý den, minulý týden mě KB ztrhala platbu až do mínusu. Žádný příkaz nic jsem nezadával. A přesto nevidím na jaký účet to šlo. Jak je to možné abych neviděl na co platba byla poslaná. Jelikož jsem v zahraničí po tel. mě pracovnice banky nechce tuto informaci říct jen osobně
KB | ( Verca | 03. 06. 2016 09:51:30 )
Já bych ohodnotila KB nejhorší bankou roku. Mam tam účet tři měsíce a každy měsíc ,i přestože si účet hlídam ,platby taky, dostávám se do minusu. Když mi minus strhnou s další výplatou,tak si za minuly měsíc strhly o 400kc navíc. Tak jsem řekla dost a s takovými zloději končím!! Nedoporučuji. Pokud se chcete nechat okrást možná tak, tak běžte tam,ale jinak vám radim, obejdete si tuto banku obloukem.
Nejabsurdnější poplatek | ( Radek | 16. 04. 2016 05:38:28 )
Před 2 měsíci jsem předčasně vypověděl hypotéku. Poplatek za žádost o vyčíslení - 1.500,--. Poplatek za předčasné splacení - 65.000,--. OK. Po splacení jsem požádal o potvrzení, že byl úvěr doplacen - požadavek nové banky. KB požaduje za toto potvrzení dalších 1.500,--. To už si ale fakt dělají pr***del...
Re: Ještě, že jsem pryč.. | ( Jarys | 05. 04. 2016 09:36:14 )
hahaha...
upozornenie | ( honza mrkvicka | 05. 02. 2016 20:33:01 )
To je najhorsia banka aka moze v cechach byt len oblbuju ludi ja som tam mal ucet bez poplatkov a stiahovali mi kazdy tyzden po149kc tak si rozmislite do akej banky idete dakujem
Terminal | ( Sluníčko | 03. 02. 2016 23:01:56 )
Minulý rok, jsem měla účet u Komerční banky, založila jsem ho v Ostravě na pobočce. Účet fungoval dobře na příjem penezitych prostředků, ovšem u výběrů, to bylo složité u 3/5 prolnutí účtu. Ke smlouvě se vázaný tkz. Limitní příkazy, zvláštní bylo, že je neslouží měnit. Pořád jsem bylo ujisťovana, že limity se překlenovací částkou změní. Po různých pokusech jsem dospěla k tomu, že účet KB tkz. Podnikatelský s pevným či přenosným zařízením, je vlastně úžasný spořicí účet. Peníze chodí, ale dostat je zpět na opravdu silné jedince.
| ( | 09. 12. 2015 13:45:55 )
Také jsem zrušila učet u KB, protože skončením stavebního spoření jsem nesplňovala podmínky pro vedení učtu zdarma a nové už uzavřít nechci. Po propočítání ročních poplatků jsem se rozhodla banku po téměř dvaceti letech změnit a účet u KB zrušit. Můj naivní předpoklad byl, že přijdu do banky, podesíšu papír, vyplatí mi zůstatek a nashledanou. No, VELKÝ OMYL :-).Nejdřív mi paní oznámila, že musím vypovědět kartu a pak za 30 dní přijít znovu zrušit účet. Na rozhořčenou námitku, že si na návštěvu banky nebudu brát znovu dovolenou, to nakonec šlo ten samý den - trvalo to asi půl hodiny a bylo to mraky papírů s tím, že mi zbytek peněz pak (asi někdy) pošlou na mnou udaný účet. Mezitím budu platit za papírový výpis - proč ho nepošlou elektronicky mailem, jak jsem měla uzavřeno ve smlouvě? Asi pomsta za odchod. Kartu a internetbanking mi byly zrušeny okamžitě, ač vlastně účet ještě 30 dní (minimálně, podle diskuse tady) budu platit - proč ho tedy nelze i používat i kdyby je právě na stažení výpisu? No, u konkurenční AIR bank jsem naprosto spokojená a doufám, že to tak i zůstane. Třeba se i dočkám převodu zůstatku z KB, pokud si ho tam nenechají, dokud ho neprošustrují v poplatcích za výpisy a bůhví za co ještě :-D
Jak pěkně krást u KB | ( Jarka | 03. 12. 2015 09:01:11 )
Platím hlavně kartou, hotovost mám jen na takové drobnosti. Když dojdou na účtě, mám ještě rezervy doma. Jenže obchodníci si to strhávají i 3 dny zpětně a tak se mi stalo, že účet mi spadl do mínusu a to necelých 200 Kč ( přesně jeden nákup u malého obchodníka u nás ). Po upozornění bankou ( vím, že tam nic nemám, tak ani nekoukám na zůstatek ) jsem to z jiného účtu okamžitě dorovnala, jenže to prostě trvá 1 - 2 dny. Ten den, co to tam dorazilo, si strhli 250 Kč a tím mi způsobili další mínus na účtě. To jim ale už nevadí, to mít účet v - mohu. Pořád nějak nechápu, jak to, že mě tedy pustí do mínusu?! U GE ( jsou to také zloději, ale u nich jsem to věděla ) se mi to nikdy nestalo a to jsem u nich byla asi 10 let. Za čas budeme žádat o hypotéku a tak se mi nechce jít pryč, ale strašně mě štvou.
Trapné úroky na spořícím účtu | ( Pavel | 28. 11. 2015 10:26:57 )
I já přidám trochu síry do pekelného mlýna. Přišla za mnou moje matka těsně před důchodem, že se potřebuje pomoct se přihlásit do svého účtu u KB. Zároveň mi dala prostudovat svoje smlouvy a úroky. Docela mi lezly oči z důlků, protože tam měla opravdu velmni mnoho peněz a tak trochu bych čekal, že se k ní budou chovat jako k VIP. Místo toho měla úrok na spořícím účtu, chci zdůraznit to SPOŘÍCÍM, asi 0,07%. Měla u nich u penzijko a ještě běžný účet. Jediný benefit byl ten, že měla vedení běžného účtu zadarmo, což bych ale čekal, že bude standardní už jenom proto, že jim měsíčně posílá 18 000,-. A jako super výhodnou nabídku jí banka nabídla "výhodné" investicční fondy, kde si za tři roky vydělá to, co jí vynese termínovaný vklad za rok. Takže never more. Okamžitě končí a už jsem našel jiné varianty.
ZRUSENI UCTU U KB | ( Ivana | 26. 11. 2015 10:08:28 )
8.10. jsem byla zrusit ucet v KB pani si vyzadala pl.kartu a den pote mi zrusily interbankynk a rekla,ze k 8.11.2015 to bude zruseno , ze penize preposlou na muj nynejsi ucet ,do dnesni doby tj. 26.11.2015 penize na ucte dosud nejsou ,ale papirovani jim jde moc dobre a jeste po prodluzovani uctuji poplatky za vedeni uctu a popl.za papirovou formu podotykam,ze jsem nikdy neplatila u teto banky za vedeni uctu ani mi nebyly posilany vypisy at se nazerou ,skoda,ze jsem pred zrusenim vse nevybrala Ledec n.Sazavou.
Tak jednou něco pozitivnějšího když nikdo jiny nenapíše..!!! | ( Mirek | 25. 11. 2015 14:21:10 )
Já jsem u KB ano není to žádná sláva ale napíšu důvody proč zůstávám... - vedení účtu zdarma jelikož mi tam chodí peníze a splnuji i další podmínky.. - výběry z bankomatu u KB zdarma - pokud platím kartou -> platím - ted si zaregistruji i kreditní A kartu a budu čerpat její výhody.. - firma mi přispívá na penzijko kde byly jen tři volby -> jedna z nich byla KB - jedinné poplatky, které mám jsou za platby z účtu -> 2 kč za platbu ale jelikož na drobné pravidelné platby používám jiný učet vedený zdarma jsou tyto poplatky měsíčně 2až4 kč..!!!! - úvěr nepotřebuji raději se pohybuji v černých číslech ---Díky dodržování pár zásad jsem ročně na všech poplatcích u komerční banky v plusu pár korun díky bonusu za pravidelné placení kartou.., takže ač se KB snaží s lidmi vy** na poplatcích jde to i jinak :-) -*-spoření mám u jiné banky to je pravda..
zrušení běžného účtu u KB | ( Vondr | 21. 08. 2015 10:31:26 )
Záležitost na cca 10.minut.Paní za stolem hned začala tisknout dokumenty,stornovala platební kartu a výpovědní lhůta 1.měsíc. Jediný dotaz zněl "kam jste nám utekl"?.Kdybych si to rozmyslel rádi mě kdykoliv přivítají zpět. :-)
Už nikdy nechci mít nic společného s KB | ( Vladimír | 26. 05. 2015 20:01:55 )
Byl jsem u této banky cca 15 let. I když jsem viděl reklamy v televizi na nové banky nechtěl jsem odejít protože jsem konzervativní zákazník. Teď jsem, ale změnil názor a už jsem spokojený. 1. Chcete starší výpis než jeden rok. Připravte se na to, že musíte vyplnit žádost v mojebanka a počkat několik dní až budou dostupné. Za každou stránku platíte 1 Kč. 2. Chcete malý úvěr. Připravte se, že na pobočku půjdete min. 3x pokud nebude žádný problém. Jo a mají systém typu osobní bankéř na objednání, takže nemůžete přijít kdy se Vám za chce. Nemusím dodávat, že pracují přibližně od 9:00 - 18:00. To aby si na ně člověk bral v práci dovolenou. 3. Chcete změnu limitu v mojebanka nebo na platební kartě. Kapitola sama o sobě. Potřeboval jsem něco většího zaplatit přes internet cca před dvěma lety. Přijdu na nejbližší pobočku KB. Ne u nás to nejde musíte na Vaši pobočku a objednat se. Volám objednávám se za tři dny na čtvrtou hodinu. V práci žádost o volno. Super vyplácal jsem si v práci volno, abych ho mohl strávit v KB. 4. Poplatky za výběr z bankomatu, vedení účtu, starší výpisy atd. Když to shrnu tak nechápu, že jsem tam vydržel ještě takovou dobu, když jsem viděl reklamy v televizi. Teď neplatím za výběr z bankomatu ani korunu, vedení účtu zdarma, když chci malou půjčku schválí mi ji za pět minut přes internetové bankovnictví, změna limitů v internetovém bankovnictví. Jo a účet se dá založit bez toho, že by jste šel do banky. Přijede k Vám domů od nich kurýr + zrušení účtu ve staré bance a nastavení pravidelných plateb Vám zajistí sami.
Poplatek za zrušení internetového bankovnictví u České spořitelny v roce 2011 | ( Jan | 03. 04. 2015 12:56:01 )
Omlouvám se všem za off topic, taky už je to několik let, ale i mně se stalo něco podobného. U České spořitelny mi byl naúčtován poplatek 200,- Kč za zrušení internetového bankovnictví. Když jsem se proti tomu ohradil, bylo mi řečeno, že je to ve Všeobecných podmínkách smlouvy. Když jsem si je potom důkladně prostudoval doma, skutečně to tam bylo, ale velice šikovně schované uprostřed dlouhého sloupce textu, psaného malým písmem. Trvalo mi skoro 20 minut to najít. Kdybych to měl tak dlouho studovat v bance, nikoho by tam za ten den neobsloužili. To jsem potom řekl na pobočce s tím, že to od nich považuji za neférové jednání, protože jsem na to nebyl při uzavírání smlouvy upozorněn a i ve Všeobecných podmínkách smlouvy je to napsáno tak, aby to nikdo nenašel. I nadále mi odmítali poplatek odpustit, že jsem se zřejmě zapomněl zeptat, proto mi to neřekli, a to už jsem prostě jen zůstal paf. Naštval jsem se a řekl, ať mi zruší účet, že půjdu k jiné bance, která mi nebude dělat takové prasečiny, někam, kde si budou vážit dlouhodobého klienta. Samozřejmě mi bylo jasné, že v ČR si moc vybírat nemůžete, tady je to všechno prašť jako uhoď, poctivce aby jeden pohledal, ale tohle mě zkrátka namíchlo a chtěl jsem od nich pryč. A světe div, najednou to šlo! Poplatek mi byl odpuštěn s tím samým odůvodněním - zachování dobrých vztahů s klientem. Nakonec jsem u nich zůstal, ale od té doby si na ně dávám pozor. Jestli takovým prasečinám říkají "dobré" vztahy s klientem, tak si myslím, že to nepotřebuje žádný další komentář.
Re: poplatky | ( Jiří | 28. 03. 2015 12:20:14 )
Proč si zakládat něco TOP tohle má bát samozřejmostí jako u jiných bank a jak říkám KB výslovně nedoporučuji
poplatky | ( Jiří | 28. 03. 2015 12:17:03 )
Myslete si co chcete já sem si založil účet u Komerční banky proto že se si myslel že je to seriozní banka jenže než se nadějete zjistí´te že peníze z vašeho účtu mizí rychlostí blesku, tu poplatek za toto tu zas za toto. Pokud čekáte že se na Vašem účtu budou držet peníze zapomeňte KB je v tomto nejhorší bankou. Z vlastních a velice dobrých zkušeností doporučuji AIR bank a věřte budete mile překvapeni, žádné zbytečné poplatky a vše v pohodě.
poplatky | ( MS | 17. 03. 2015 20:09:44 )
Máte si založit TOP nabídku, přeposlat pár drobných a máte zdarma vše. Kdo umí ten umí, kdo ne tak brblá jako typický Čech :-)
Komerční banka? Okradači! | ( Daniela | 12. 03. 2015 12:09:14 )
Ako Erasmus študentka som si založila "výhodný" účet u KB, ktorý som si v januári zrušila. Na mojom zrušenom účte, ale ostal debet, doteraz neviem začo a nevie to ani pani poradkyna. Po upomienke som sa rozhodla tento debet najprv 2,50 eur, neskôr po mailovej komunikácii z toho bolo 1,54 zaplatiť. Dozvedela som sa však, že sa to nedá prevodom na účet, ale jedine osobne na pobočke. Je úplne v poriadku, že v 21. storočí sa nedajú poslať zo zahraničia banke peniaze na účet. Človek musí merať 600km zo Slovenska...??? Nechapem...
Re: Spokojenost | ( Michal | 11. 03. 2015 15:46:42 )
Chudák komu ji doporučíte.. unicreditbank - všechny transakce zdarma a neomezeně výběrů ze všech bankomatů na světě taktéž
Změna | ( Přerovák | 26. 02. 2015 19:35:27 )
Odcházím od ČS,protože už mám dost jejich poplatků,pomalu za poplatky.Zaplatit chtějí snad i pozdrav na pobočce.I když mají celkem dobré služby,tak ve FIO jsou srovnatelné a bez poplatků.Kdo chce platit,klidně ať platí dál.Já už ne.Za 40roků jsem jim dal už dost.
| ( KB | 29. 01. 2015 19:55:48 )
Nejhorší banka co znám!
Absurdita KB | ( Karel | 29. 01. 2015 17:37:27 )
KB mi poslala obnovenou platební kartu poštou - nikdy mi nedošla, ale za blokaci po návštěvě KB mi odešlo z ůčtu hned 1000,- Kč. Internet banking nereaguje na změny trvalých příkazů v položce změna protiůčtu a tak lituju VZP, která si změnila ůčet u Čs. spořitelny a přechází do KB - navědí kam lezou. Jsem u KB asi 20 let - věrnost se ale dnes nevyplácí. A převody peněz? Lepší vzít do tašky a přenést.
Klub Blbečků | ( Jarča | 16. 01. 2015 10:51:16 )
Nerada haním jakoukoliv instotuci ale v případě komerční banky..ze spořícího účtu studenta jsem přešla na běžný účet když jsem začala vydělávat. Jakožto mladý člověk který začne vydělávat jsem potřebovala mít přehled o pěnězích abych věděla kdy smím utratit. A tady to začalo. Platit za to, že se smím laskavě podívat na svůj zůstatek účtu? Platit za to, že smím vůbec vybrat z vlastního účtu? Platit za to, že ho po připsání výplaty používám? Na všechny tyhle otázky odpoví rozumný člověk NE. Zvolila jsem na doporučení známého banku která u nás byla relativně nová a nelituji. Když jsem si zbývajících 250,-kč chtěla převést na nový účet u konkurence a stávájící zrušit, paní na mě přísně zamrkala přes brýle co si to jako takhle mladá dovoluji "A smím se zeptat co vás táhlo k nové bance?" "Mají zadarmo internetové bankovnictví, dotaz na zůstatek, výběry z kteréhokoliv bankomatu.." "A co byste řekla na to, když vám teď také nabídnu internetové bankovnictví zdarma a podíváme se na to vedení účtu?" "Opravdu NE" Již čtyři roky jsem plně spokojená s nabídkou nové banky (a to bez příkras či dělání reklamy) a marně se snažím přemluvit konzervativní rodiče aby odešli od tak neschopné banky plné vyžírků. Věřím, že jsou lidé, kteří tam mohou být spokojení. Buďte. Ale pokud někdo z vás není, máte možnost výběru ;)
změna banky | ( Jana | 14. 01. 2015 12:06:39 )
Náhodou jsem narazila na Vaše příspěvky. Účet u KB jsem zrušila asi před 3 lety,kdy jsem byla klientem od r. 1996. Proč? Kvůli stále rostoucím poplatkům. Jsem docela konzervativní, ale přesto jsem uvěřila propagaci jedné nové svěží banky a nezklamala jsem se. Za ty 3 roky jsem na poplatcích zaplatila 48Kč, a to mojí chybou, protože jsem si neuměla nastavit správně internetbanking a šla jsem na pobočku. To je vše. Změňte banku.
Investice KB | ( Michelle | 12. 01. 2015 15:31:53 )
KB jsou banda neschopných mutantů...Mám KB internet "Moje banka", kde jakýkoliv přesun z fondů té samé skupiny trvá 3 pracovní dny. Tj. investování o ničem, jelikož vám připíšou hodnotu fondu z jiného termínu než vy počítáte. Mimo jiné, hodně často "zapomenou" udělat transakci, kterou vy na internet-banking vidíte jako "Transakce byla provedená". Vždy si musím hlídat, zda skutečně připsali nebo odepsali podíly tak, jak jsem zadala. Hot-line - neznalí operátoři, kteří neví vůbec informace o ničem, většinou vás přepojují 10x, než někdo má alespoň ochotu se s vámi bavit. KB - hrozná banka plná neschopáků! Poplatky navyšuje pravidelně, ale služby se zhoršují.
drahé | ( klientka | 06. 10. 2014 17:29:41 )
Komerčku mám 15 let a protože už se poplatky vyšplhaly měsíčně nad 200kč a to mi jednou měsíčně přijde příjem a provede se jeden trvalý příkaz a jeden pošlu ručně..tak se mi to zdá jako velký přepych..kartou platím tak max třikrát za měsíc ... peníze nevybírám.. není co ))) asi tak 30 kč za jednu službu tedy měsíčně... počítač se neustále hádá s bankovnictvím..klíč nebo co to má být... děsně mě to nebaví .. za ty peníze si pujdu vsadit raději sportku....
drahé | ( klientka | 06. 10. 2014 17:29:06 )
Komerčku mám 15 let, a protože už se poplatky vyšplhaly měsíčně nad 200kč a to mi jednou měsíčně přijde příjem a provede se jeden trvalý příkaz a jeden pošlu ručně..tak se mi to zdá jako velký přepych..kartou platím tak max třikrát za měsíc ... peníze nevybírám.. není co ))) asi tak 30 kč za jednu službu tedy měsíčně... počítač se neustále hádá s bankovnictvím..klíč nebo co to má být... děsně mě to nebaví .. za ty peníze si pujdu vsadit raději sportku....
Odcházím od KB a mám jich plné zuby | ( Líba | 12. 09. 2014 20:32:54 )
Dobrý den všem, chtěl bych se s vámí také podělit o svůj zážitek. KB jsem vždy považoval za kvalitní banku, ale po 8 letech jsem zjistil, že jsem měl odejít už dávno. Zbytečné poplatky za vše a ani nevím vlastně za co. Na běžném účtu jsem měl vždy slušnou hotovost a když jsem dělal více převodů hned mi naúčtovali 90 Kč "poplatek za položky".. Nyní jsem úspěšně po 6 návštěvách KB přešel s hypotékou k jiné bance a následuje běžný účet. Jen na vedení běžného a úvěrového účtu ušetřím měsíčně cca 250,-. Vrchol všeho byl poplatek 1500,- za vyučtování zůstatku hypotečního úvěru, když po celou dobu jsem platit 150,- Kč měsíčně za vedení úvěrového účtu... Už si chystám stížnost k ČNB. Takové chování není u "dobré" banky moc dobrá vizitka.
živý zážitek z 3. září 2014 | ( šotek | 03. 09. 2014 09:43:15 )
Chtěla jsem vyjet výpis z KB. Do internetového bankovnictví se nedá vlézt, na stránkách žádná informace! Volala jsem na technickou podporu, tam zadrmolili, že je změna čísla technické podpory. Vzala jsem tužku, papír a na nové číslo zavolala. A když se dovolala konečně na technickou podporu, něco na mě vyštěklo, že na internetovém bankovnictví odstraňují technickou závadu! Je ještě někdo u KB? Ukažte mi ho!!!
Zrušení účtu G2 | ( Adriana | 16. 08. 2014 18:32:51 )
Prosím vás neviete či je možné zrušiť si účet aj na inej pobočke (aj meste) ako bol založený? Založený je v Brne a zrušiť by som ho chcela v Prahe. Ďakujem.
Re: Nechápu | ( Důvod | 12. 08. 2014 08:58:10 )
Důvod je jeden. Asi jste nenavštívil jinou banku. A kdo kdy slyšel, aby úředníček v bance uměl klientovi poradit v jeho prospěch? Ti chudáci co tam sedí, musí plnit limity nově založených účtů aby je nevyrazili.
Firemní účet zdarma | ( Lucie | 12. 08. 2014 08:54:55 )
"Skvělý" účet pro podnikatele! Eurový účet, z kterého sice múžete posílat eura, ale jen jen pouze do KB! Jinak Vám to Eur přepočítá na Kč, což Vám logicky znehodnotí euro. Takže je tento účet úplně zbytečný. Odkážou Vás na platbu do zahraničí (která stojí 190,-Kč), ale vy přece do zahraničí nic neposíláte! Takže si peníze, které jste tam vložili (zadarmo) můžete za poplatek 60,-Kč zase vybrat zpět. "A to se vyplatí!" - bance. Hrozná banka!
zruseni uctu u KB | ( Leo Messi | 24. 07. 2014 09:23:37 )
Zdravim, mel bych dotaz, konecne po dlouhy dobe jsem se rozhodl ze zrusim ucet G2 u KB a prechazim do jine banky, byl jsem u KB spokojeny dokud nezacli vest mini poplatky, ktery ja sam aninwm co jsou. Vcera me nabidli v novy bance, ze ucet mi zuseji a prevedou samy, jelikoz s tim zkusenosti vubec nemam tak nwm zda to opravdu funguje. Opravdu mi ten ucet cely prevedou a zrusej a nemusim jit uz do KP jak slibuji? U Kb jsem byl vzdycky v plusu, na ucte jsem mel dycky priblizne desitky tisic.
můj důvod proč jsem zrušila účet | ( Pavlína | 16. 07. 2014 19:51:02 )
Dobrý den tak já měla u KB účet dva roky a když jsem zašla do banky že bych chtěla aby mi snížily poplatky za vedení účtu tak mi paní řekla že to nejde...O týden později jsem šla naštvaná do banky znovu,a ptala jsem se proč mi odeslaly platbu dvakrát...a najednou mi pán řekl že může udělat účet za menší poplatky a debetní kartu...a to byla má polední kapka trpělivosti u KB..teď jsem u FIO a jsem spokojená..
Spokojenost | ( Petr K. | 21. 06. 2014 21:29:31 )
Nevím kde se bere tolik žaloby a pomluv. Ja jsem klientem KB 9 let a jsem spokojeny. Ucet mám vedeny za par korun, hypoteční úvěr mám vedeny za konkurenční sazby a co se tyče služeb, nemohu nic křivého říci. Když něco potřebuji, zavolám bankéři který mi navíc cca 3 roky zpět poradil s investováním a dnes se všem plus mívám, když řeči spořící úcty. Můj roční úrok pes 3%, tak mám byt nespokojený? Ano, každá firma i lide mají minuly a plusu. U KB ale převaha ji plusy. A když mi bankéř rekne, ze ucet se dá zrušit zdarma, tak mu věřím. jestli to spíše není o tom, ze KB je úspěšnou bankou i v tomto tržním prostředí a některým lidem to vadí. Nebo není to o tom, ze rada stěžovatelu ma spíše problém sama ze sebou? Ze třeba si za radu věci mohou sami, protože tomu nerozumí? To je jak s finančními poradci. Všichni jim věří, ale přitom si spoří do životního pojisteni. A fakt si spoří, nebo si to jen mysli? Ať si každy je u banký, kde chce byt. Ja jsem spokojeny klient Komerční banky a vždy ji budu doporučoval.
Ještě, že jsem pryč.. | ( Honza | 09. 06. 2014 22:25:04 )
Už je to přes rok a půl, co jsem z KB odešel. Dnes si říkám proč jsem to neudělal dřív..Srovnání poplatků v KB a u Airbank mi šokovalo..Chovaní ok do chvíle, než chcete vypovědět účet (je třeba na domovské pobočce u svého poradce, který když má například dovolenou, musíte jednoduše počkat až se paní vrátí z dovolené). Dále je potřeba měsíc čekat, než vám vyrovnají účet a poté musíte znovu přijít a odevzdat karty (nedejbože, kdybych jednu z nich ztratil, to bych si zřejmě musel nechat udělat novou a platit poplatek na ztrátu karty + čekat než se dostaví na pobočku)..Přeplácaný IB (jako odborník v IT mi přijde certifikát s roční platností k smíchu, jako prvek zabezpečení).. Změna čehokoliv = cesta na pobočku. U airbank lze 70% věcí co potřebuji nastavit přes IB. Jediný v čem je KB lepší je počet bankomatů.
Nechápu | ( Jan | 03. 06. 2014 14:15:07 )
Dobrý den, když jsem si tuto diskuzi četl byl jsem mnohokrát v šoku. Nechápu, kde se v lidech bere taková zloba a mnohdy nevybíravé nařčení. Osobně mám účet v KB již několik let a to jak osobní, tak podnikatelský. Je pravda, že dříve KB patřila k dražším bankám na českém trhu, ale pro mě byla stabilní a měl jsem v ní poradce, na kterého jsem se mohl vždy obrátit a nemusel jsem jednat pokaždé s někým jiným, jak je tomu v mnoha ostatních bankách. Sečteno podtrženo, věděl jsem za co platím. Předpokládám, že ti z Vás co tady píšou, taky nechodí do práce zadarmo. Od doby, co v KB navíc zavedli Můj účet a Profi účet, mám oba účty automaticky vedeny zdarma a veškeré výhody a poradce mi zůstali. Nemusel jsem pro to dělat nic, jen mi to jednoho dne bankovní porace oznámil. Pokud banku využíváte a máte u ní veškeré aktivity, tak to zapadne do toho jejich konceptu, který je dle mého udělaný velmi dobře. Nebudu tady nikomu nutit svůj názor, že je tato banka dobrá a nějaká jiná je špatná, každý z nás má možnost si vybrat a nemusí přitom házet špínu na jiné. A srovnávejme srovnatelné, jako píše pan Patrik níže.
Já jsem v KB spokojený | ( Patrik Šmíra | 03. 06. 2014 12:29:41 )
Nevím co Vám na velkých bankách vadí... V KB mám úrok nyní na spořícím účtu 1,5% díky investicím, které mi vydělávají 3,8% p.a. čistého.. Bankovní lsužby včetně výběrů a cestovního pojšitění 39 Kč. Opravdu, jsem spokojený a do Fio banky, kde co mi kamarádi říkali bych se spíše cítil jako na sociálním úřadě, fakt ne... Když bych chtěl stejné služby, jako mi nabízí KB u Fio banky, tak stejně nějakou korunu zaplatím...
Re: Neschopnost KB a vypočítavost ERA mě stála 4000 | ( Pepé | 25. 05. 2014 11:15:29 )
Boha jeho lidi a proč pořád cpete peníze do institucí jako KB, ČSOB apod. ? Že jsou to "velké" banky ? :-) Před několika lety jsem se na**al a zrušil účet u ERA (Poštovní spořitelna). Chtělo to zrušit inkaso, trvalé příkazy, prostě starosti. Přešel jsem do FIO, kde je vše zdarma a hlavně - internetové transakce (platby) se vám projeví ve výpise většinou do 10-30s, takže máte okamžitý přehled, co jste a kam jste převedli. K tomu přehledné bankovnictví, jednoduchá filtrace, co víc si přát ? Dokud budou lidi líní přejít jinam, situace se nezmění.
Neschopnost KB a vypočítavost ERA mě stála 4000 | ( Petra | 15. 04. 2014 19:09:11 )
přecházela jsem od ERy (Poštovní spořitelna) ke KB. V KB mi vypasenej naškrobenej úředník s velice ,,empatickou´´kolegyní ubezpečili, že veškeré papíry a vyřizování s přechodem a rušením účtu udělá KB za mě. No to sem se neměla nechat uchlácholit verbířskýma kecama a vše si ověřit. Nejen že nebyli schopni ani vyrozumět mě, ajk to nezrušení proběhlo,ale poté ani řešit čí to byla chyba. U Ery sem měla kontokorent, který nezrušili a nedali mi to vědět, milá Era si totiž mezi tím naúčtovala nějaké úroky a po půl roce!- mi poslali dopis z dluhu o pár korunách požadavek na zaplacení cca 3700! Než sem to zaplatila a všechny stihla vyřvat, byly z toho cca 4000. A tato situace se nestala jen mě, ale i několika lidem z mého okruhu. Tyto postupy a vyčkávání na tučné úroky a platby z jejich nesmyslných prodlení jsou běžnou praxí nejen zku.vených bankovních institucí. No ať chcípnou vyžírači!
poplatky | ( DA | 03. 04. 2014 08:23:58 )
S Kb jsem byla dlouho celkem spokojena, ale od lonskeho roku,kdy nabidli novy balicek je to stale jen chaoticke placeni dalsich a dalsich poplatku, takze nenechte se zmast zadny ucet zdarma mit nebudete. MUj priklad: banka dovoluje obchodnikum offline transakce, takze pokud nebehate po obchodech s notyskem a nezapisujete si kazdou platbu kartou a nasledne nekontrolujete svuj ucet pres intrnetbanking, snadno se vam stane, ze se vam odectou platby stare nekolik dnu nebo tydnu, kdyz uz na uctu mete maly zustatek. Raz dva se tak dostanete do debetu na ktery banka neupozornuje, rovnou dostanete po nekolika dnech pokutu 100kc, zadne oznameni o debetu banka neumoznuje, vyslovne jsem se na to nekolikrat ptala! Takze do minusu se dostanete dvema zpusoby: offline transakce a odmeny banky, ktera si klidne odecita do minusu bez upozorneni. Za ucet zdarma nejdrive zaplatite 68kc a az nasledne v polovine mesice se vam poplatek vrci, takze na konci mesice si nedelejte iluzi, ze kdyz mate ucet zdarma nedostanete se do minusu, bez upozorneni strzeny poplatek za elektronickou kartu za kterou se drive neplatilo nic, poplatek za vyber, poplatek za odchozi transakci...nektere poplatky se vraci ale az dodatecne! Mejte tedy na uctu neustale dostatek penez a to min 1000kc doporucuji a chodte s notyskem a zapisujte si kazdou platbu a transakci pak mozna nebudete prekvapeni. NO na mne je to prilis, zkusim nekoho se vstricnejsim pristupem ke klientovi.
Re: Zrušení účtu u KB je již dávno zdarma! | ( Patrik | 01. 04. 2014 20:41:31 )
Souhlasim
Re: Re: anabáze se zrušením účtu v KB | ( Gábina | 27. 03. 2014 17:19:44 )
pro Lojzu - byl to účet mého synovce, který mu zakládala moje sestra, protože jí ho kdysi vnutili. Na účtu nebyl za celou dobu jediný pohyb. Já bych si tohle jednání líbit nenechala, ale synovec cituji "nechtěl žádné scény a ostudu", takže jsem nemohla nic dělat....
Moje zkušenosti se zrušním účtu u KB, pobočka Nový Bor | ( Anna | 07. 03. 2014 23:01:54 )
Radím všem dobrým lidem, buďte při jednání s úředníky KB obezřetní a pozorní, raději si nechte vše 2x v klidu vysvětlit ! KB jsem považavala za solidní banku až do doby, než jsem požadovala zrušit účet. 1. Žádost o zrušení účtu, na konci listopadu 2013. 2. měsíc výpověď karty, vyrovnání debetu ( banka si mezitím strhne poplatky )Tento týden ( začátek března 2014 ) mi přišlo uporoznění, že jsem na účtě v mínusu ??? To už jsem zmatená, protože účet jsem považovala za zrušený. Znovu vyrovnání debetu a písemná výpověď smlouvy ke dni. 4.3.2014 Dnes 2 písemné dopisy od KB datované 4.3.2014 Jedna výzva k vyrovnání debetu a druhý výpis z účtu, který jsem už 3x požadovala zrušit. Sama ředitelka pobočky mi vysvětlila, že můj účetnení aktivní, že ho sama rušila ? jsem z toho jelen. Počkám další měsíc a nic už nebudu !
Re: anabáze se zrušením účtu v KB | ( Lojza | 04. 03. 2014 14:48:00 )
1)studentský účet u KB je zdarma - je třeba ale dokládat potvrzení o studiu - má to takto většina banka... pokud jsi platila za výběr z cizího bankomatu nebo tak něco, tak to sis měla přečíst, co podepisuješ, když si to zakládala 2)postup u rušení účtu nedává absolutní smysl a i z vlastní zkušenosti vím, že to v KB fungovalo následovně - sepsání hory papírů, vrácení všeho a za měsíc byl přeplatek na účtu připsán na jiný běžný účet - ze strany KB mi to přišlo férové - osobně bych tu viděl za problém přístup pracovnic pobočky a také sis měla trvat na tom, že to zrušíš teď a hotovo - popřípadě naspat na centrálu KB, že sis chceš stěžovat na jejich postup u ČNB - rázem by přišla omluva a storno poplatků
Dobrá rada | ( Standas | 27. 02. 2014 17:03:37 )
V tomto banánovém státě existuje instituce a tou je Bankovní dozor ČNB. Vřele doporučuji každému, kdo má přehmatů ve své bance dost, napsat na online formulář. Poslal jsem tam stížnost na KB, když sem "údajně přehmatem" dostal úrok hypotéky 9,9! a zafungovalo. Při pokusu o refinanci k Unikreditce tato nebyla schopná za 3 měsíce!refinancovat, zatím čekám na výsledek šetření neschopnosti vedení pobočky v Kadani. Stížnost na BD ČNB už mám připravenou.
anabáze se zrušením účtu v KB | ( Gábina | 20. 02. 2014 16:49:51 )
Zrušení nevyužívaného studentského účtu u KB (který měl být zdarma) : 1. návštěva - nelze zrušit, nejdřív kartu, pak měsíc čekat, 2. - dorovnání debetu a pokyn že musíme na pobočku v Kolíně kde byl účet založen. 3. v KOlíně - nelze zrušit účet, protože vklad se promítne o půlnoci, 4. - nelze zrušit účet, přidělená pracovnice má objednané jiné klienty (!), objednán na další týden, 5. návštěva - protože se přehoupl měsíc, naúčtován další poplatek a účet opět v debetu, debet (330,- poplatek za další měsíc + 100 za upomínku debetu) vyrovnán a objednána další návštěva, 6.- účet zrušen. Po týdnu výpis se zůstatkem -2,06 (úroky z debetu), na dotaz sděleno, že účet bude zrušen po vyrovnání dluhu. Zasláno 2.06 kč.... Akce trvala 3 měsíce. Stačí vám to? Pokud budeme všichni ovce, necháme si to líbit a nezměníme banku, budou se tak chovat pořád....
rušení účtu KB | ( Mates | 31. 01. 2014 14:37:52 )
Dobrý den zruší mi na pobočce účet hned nebo mají nárok zrušit kartu a posleze měsíc nato až učet? předem děkuji za odpověď :)
Bláznivé poplatky KB | ( Jindra | 22. 01. 2014 15:14:39 )
Mám podnikatelský účet u KB asi 5 let a byl to mi čert dlužen. Myslel jsem si, že jdu do banky na úrovni a pro klienty. Ale omyl. Navíc jejich nesmyslné poplatky už fakt přehnali. Loni jsem se už naštval, že jdu pryč a najednou mi snížili poplatky na třetinu do konce roku 2013 a že tam mám pak přijít a nastavíme to na další rok 2014. Když jsem tam přišel v prosinci 2013, tak mi řekli, že zvedli poplatky od ledna 2014 a jestli po nich něco chci, tak si tam mám dát i osobní účet. Já už po nich nic nechci, do jara jsem z KB pryč a navěky!!!!
Zkušenosti s KB | ( Luboš | 21. 01. 2014 21:10:04 )
Taky přidám svou zkušenost s KB.Z a prvé, taky jsem na odchodu z KB jelikož mám dost jejich poplatků, navíc mě utvrdili dalším chováním. Potřeboval jsem s KB něco řešit, dovolat se k někomu úplně nemožné. Sice po přihlášení do mojebanka sice vidím údajného svého obchodního zástupce, ale tomu se nelze dovolat. Hovory zkrátka nezvedá. Zavolal jsem proto přes spojovatelku, která mi suše konstatovala, že všichni mají schůzky s klienty a že to mám prostě zkusit jindy. Zkusil jsem jindy, ale se stejným výsledkem. Napsal jsem mail opět svému bankovnímu poradci, přišlo mi jen potvrzení o přečtení, ale nikdo mi už neodpověděl. Mám jasno, rychle pryč!
Zrušení účtu u KB je již dávno zdarma! | ( Jana | 07. 01. 2014 20:20:22 )
Připadá mi, že tu píšou jen konkurenční zaměstnanci bank. Mám zkušenosti s KB dlouholeté, po dlooouhé době konečně přistoupili k tomu, že vedou účet bezplatně a rozhodně raději sem tam něco zaplatím a vím, že tam mám někoho, kdo se mnou bude spolupracovat a pomůže mi v řešení situace a ne jako někde, kde jsou lidi jen na telefonních linkách nebo na ŽL (když uzavírají, tak jde všechno - když potřebuji pomoc, nepomohou). Takže se uklidněte a komu se tam nelíbí, může jít - je tu bank snad dost.
| ( pavel | 06. 11. 2013 10:28:46 )
Pavel Přidal nedavno jsme prechazeli s komerčni banky do air bank ale protože nektere zmeni prevodu trvaji 3 měsice tak kb jsme si nechali zrušit až k 10.1 2014. jenže kb kdyš zjisti že přechazite jinam automaticky zablokoje bankomatni kartu. což nam boužel nikdo neřekl. na druhy den jsme byli na mistni pobočce kb primo u ředitelky pobočky ktera už od začatku se chovala velmi laxně a řekla nam že novou kartu už dostat nemužeme že si mame vybrat na přepažce za 50kč a že i kdyš nemame kartu stale musime platit stupidni poplatky o nakou kompenzaci za jejich chybu se vubec nesnažila ani o omlouvame se jediny co nam řekla že se stala chyba žwe nam tu kartu meli zrušit pozdeji.při odchodu jsem ješte pronesl že si nedivim že od nich zakaznici odchazeji když jsi jich vubec nevaži. načeš mi ředitlka řekla že natom nejsou tak špatne že maji klientu dost.řikam aha tak pro vas asi jeden zakaznik nic neznamena . chce se mi zvracet
studensky ucet | ( vladka | 18. 08. 2013 15:55:21 )
Mam pres dva roky studensky ucet u KB. Z tohoto uctu se nemelo nic odecitat, ale KB mi z nej brala penize i presto, ze jsem dodrzela vsechny podminky, ktere se tykaji vybirani penez,stavu uctu atd... I presto mi kazdy mesic odecetli 84kc. jednou dokonce zmizlo z uctu 700kc a KB na moje upozorneni ani nereagovala a resit to take nechteli. Chci si ted ucet zrusit, ale bojim se, ze po me budou chtit nejake vysoke poplatky za zruseni a kdo vi co si jeste vymysli.Taky maji dost hloupe podminky u tohoto typu uctu. Mate s tim nekdo zkusenost???.......A taky si davejte v KB pozor na vkladani penez na ucet. Teta ma firmu a kazdy mesic vklada na ucet penize v radech deseti tisicu. Slecna na pobocce ji nekolikrat uz rekla, ze ji tam chybi tisicovka nebo dve. Nebyla to pravda. Proste si jen slecna chteji privydilat do vlastni kapsy:]
Komernci zlodeji | ( Jakub | 12. 08. 2013 14:33:55 )
Spatna zkusenost s rusenim uctu, nejpve melo byt konto studenstke zdarma. Ucet ale zdarma neni, jsou na nem poplatky, nemame ani kartu a zruseni uctu komplikuji na prepazce. KB nikdy, velkym obloukem se budem vyhybat. Snad se nam podari ucet zrusit co nejdrive.
| ( Tereza | 22. 07. 2013 14:53:01 )
Plati se poplatek za zruseni uctu kdyz na nem mam tak 9 korun ? (studenstky ucet), a nevite co vsechno k tomu budu potrebovat ?
| ( Tereza | 22. 07. 2013 14:49:39 )
Plati se poplatek za zruseni uctu kdyz na nem mam tak 9 korun ? (studenstky ucet)
Re: To jsem ještě neviděl | ( alena | 30. 06. 2013 09:14:25 )
Dobry den,27.5.2013,jsen zrusila ucet u kb.Je to vic nez mesic,penize zatím prevedeny nejsou a navíc me strhli sipo,takze je zaplaceno 2x,no zítra jdu na ne a co jim reknu si za ramecek nedaji.Dacani jedni,hlavne,ze se plati tak vysoke poplatky,
To jsem ještě neviděl | ( Lukáš | 23. 05. 2013 18:48:56 )
Dobrý den, zjišťuji, že KB opravdu stojí za ho... Bráchovi se stalo, že se mu někdo naboural na účet a probíhaly tam transakce. On když to zjistil, tak byl na pobočce a tam mu zablokovali účet a platební kartu, aby už žádné transakce neprobíhaly. Jenže tady začal problém, to že byl potřeba zaplatit nájem a všechno jim bylo "velice líto", ale že prý s tím nemůžou nic dělat. Prostě jednání tohoto rázu fakt nedávám. Já si myslím, že by to měli aspoň nějak řešit, jako finanční náhradou nebo tak něco. Fakt neuvěřitelný
KB jedna z nejhorších | ( lesupan | 01. 06. 2012 06:13:57 )
První místo ve zlodějnách přebrala po České spořitelně KB. Poplatky se stále zvedají, takže pryč odtud. Zrušení účtu zdarma, ale pozor, 30 dní drží peníze, možnost výběru jen na přepážce. To hlavní - zrušení JEDNOHO trvalého příkazu /při rušení účtu/ 60kč!!!
Zadržování peněz schválně | ( Luc | 29. 03. 2012 10:20:22 )
Kdybych věděla, co mi udělají po zrušení účtu, v životě bych do KB nevkročila. Už 30 dní mi zadržují peníze po zrušení účtu. Jsou to největší s..... Čekám do pondělí a jdu tam udělat takový bugr, že se z toho ta hvězda na pobočce asi pos.... Byla jsem tam několik let a oni nejsou schopní dodržet aspoň tu jejich 30ti denní lhůtu. Nechápu, jak někdo může platit ty jejich poplatky. Lidi prober te se a jděte do bank, kde nic neplatíte. Můžou být rádi, že můžou hospodařit s vašima penězma a ne abyste jim ještě platili!!!
Chci zrušit účet u KB !!! takový poplatky hrůza!!! | ( Nela | 03. 04. 2010 19:05:23 )
V únoru jsem si musela zařídit kvůli nové práci podnikatelský účet v KB. Což je prý podnikatelský účet plus běžný účet, to jsem nevěděla (jsem v tomto laik) paní mi řekla,že k podnikatelskému potřebuji ještě běžný (ten mám i u české spořitelny )aby se s penězi mohlo hýbat. Na účet jsem vložila 200,-kč aby na účtě něco málo bylo. Jaký byl šok když cca po ani ne celém měsíci mi přišlo upozornění na debet mínus 188,-kč Tak se tedy chci podívat na internet banking, ale nastal problém s jejich debilním přihlašovacím certifikátem ( který už byl připraven na přihlášení), povedlo se až druhý den. A vidím.... hned co jsem tam vložila 200,-kč účtovali si 9,- kč za 2 dopisy 40,-kč pak poplatek za kartu 200,- kč to mě pani vůbec neupozornila, nebo jsem jí to mohla zaplatit na přepážce.A poplatek 139,-kč za vedení účtu/balíčku. Vůbec nevím co tedy je v balíčku. Takže, když to shrnu za měsíc vedení účtu aniž by mi tam přišla výplata bylo 388,-kč. Takže jdu k Mbank !!!!
Re: Bez problémů | ( sasanka | 05. 12. 2009 10:04:55 )
Jejda ty jsi mi udelal radost, taky mam stary gaudeamus do vanoc ho zrusim.
mě to udělali již potřetí!!!!!!Mám toho plné zuby!!!! | ( toto posílám na čt | 18. 08. 2009 20:49:33 )
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda v případě porušování pravidel Komerční Banky nezařadíte v nějakám souvislém pořadu nebo tv zpravodajství podvodné jednání,kterého se KB dopouští tím,že při rušení elektronických kreditních karet které je zcela zdarma pravidelně od svých klientů požaduje částku 150kč za tzv.stoplistaci..ačkoliv se tento úkon nazývá pouze"ZRUŠENÍ KREDITNÍ KARTY a se stoplistací nemá vůbec nic společného!!Tuto částku pokud si klient nestěžuje u vedení požadují s vysvětlením,že jinak kartu"NEMOHOU vůbec zrušit.(prosím vše si lze snadno ověřit pouhým zavoláním do KB..nikdy vám při rušení nenabídnou nikde nic jiného než stoplistaci,která je spoplatněna 150kč..Tuto "sprostou proceduru jako jejich klient bohužel podstupuji již po třetí a mám jejich podvodu dotřetice již plné zuby.Myslím si dokonce,že ZRUŠENÍ e-karty je zdarma pravděpodobně vzhledem k členství v EU. Děkuji za odpověd..........
Zítra jdu na to | ( Schmutzka | 12. 08. 2009 22:39:51 )
Také se účet teprve chystám zrušit, doufám, že to projde. Kdyžtak těch 150,- už nějak oželím. Já se ještě nechal ukecat na nějaké hloupé pojištění ke kartě za 150,- bo kolik ročně. Uvidíme, pak se podělím s aktuální zkušeností.
Re: Stoplistace z podnětu banky | ( dayslypper | 15. 07. 2009 23:46:33 )
to Jana: to je chytré, ale obávám se, že pokud Ritchie opravdu našel ten odstavec, tak to asi nepůjde. Ale doufám, že jste jim tam udělala pěknou scénu. :-))) to Venca: taky jsem se tehdy nenechal ukecat na G2 a mám starý Gaudeamus, jsem rád, že to vše proběhlo ok. Taky budu co nevidět rušit.
Re: Stoplistace z podnětu banky | ( dayslypper | 15. 07. 2009 23:11:06 )
to Jana: to je chytré, ale obávám se, že pokud Ritchie opravdu našel ten odstavec, tak to asi nepůjde. Ale doufám, že jste jim tam udělala pěknou scénu. :-))) to Venca: taky jsem se tehdy nenechal ukecat na G2 a mám starý Gaudeamus, jsem rád, že to vše proběhlo ok. Taky budu co nevidět rušit.