Zuno otevírá kontaktní místa a startuje kampaň k refinancování


07. 01. 2016  08:58          komentáře (0)

Banka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.

Zuno otevírá kontaktní místa a startuje kampaň k refinancování




Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně.

Zuno na Chytré adrese_1 Na kontaktních místech může každý jednoduše zjistit, jak spolu se Zuno ušetřit i tisíce korun na staré půjčce. Stačí si přenést nevýhodný úvěr. Zájemci zde mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.

„Chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

Slogany na kampaň? Řekněme to na rovinu

Reklamní tým se v TV spotu ke kampani opět společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Padají návrhy jako:
„Co můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra. “Nejsem tak bohatá, abych nemohla šetřit“.
„Kdo nešetři s námi, šetří proti nám“.
„Kdo nešetří, neušetří“.
„A co kdybychom jim to raději řekli na rovinu: Refinancujte v Zuno a okamžitě ušetříte,“
zní konečně ten správný návrh.

Nový spot najdete zde!

Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.

Kombinace internetu a osobní asistence

Zuno na Chytré adrese_2 Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku. 

Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.

"Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,” říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.




Zuno otevírá kontaktní místa a startuje kampaň k refinancování

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

6612876864

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

4,6


ČÍSLO TÝDNE - 4,6 právě o tolik procent se zvýšily maloobchodní tržby v České republice v roce 2024. Lidé začali výrazně utrácet.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2820
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,9010
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8385
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 30,2280
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 27,1005
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,2050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0798
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více