ČSOB modernizuje své pobočky. Mění se způsob obsluhy, jejich podoba i vybavení
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
Pobočková síť ČSOB se začala měnit a prochází významným redesignem. Doposud bylo otevřeno 22 poboček v nové podobě, do konce roku by jich mělo být minimálně dalších 5. Zrekonstruované pobočky přinášejí nový koncept poskytování služeb, příjemné prostředí s nadčasovým designem a pokročilými technologiemi. Jako poslední se klientům otevřela pobočka v nákupním centru Černý Most v Praze.
„Pobočky budou mít svou roli i v budoucnu, zvláště pak při řešení specifických požadavků. Klient bude náročnější a na pobočky bude spíše chodit konzultovat složitější potřeby, především z oblasti investic, bydlení a pojištění. Při úpravě poboček ČSOB využíváme zkušenosti z obslužného modelu pro každodenní drobný servis základních produktů a služeb používaný v Era finančních centrech, které spojujeme se zkušeností z poboček ČSOB v oblasti poradenství a prémiových služeb,“ říká Martin Vašek, výkonný ředitel útvaru Klientské služby ČSOB.
Co je nového v redesignovaných pobočkách
ČSOB vytvořila nový model a standardy obsluhy a navrhla členění obchodních míst do tří obslužných zón: Convenience zóna, Poradenská zóna pro řešení komplexních potřeb klientů v oblasti bydlení, zhodnocení úspor a ochrany majetku a života a v neposlední řadě Premium zóna pro bonitnější klienty. Pobočky nově nabízí příjemný a vzdušný prostor a klient si může vybrat místo, kde chce být obsloužen. Na všech pobočkách je klientům k dispozici wi-fi síť zdarma, na LCD televizích najdou nabídku produktů a služeb a nový komunikační styl se promítá do všech marketingových materiálů.
Pozitivní ohlas na biometrii
Nově také mohou klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny na všech pobočkách a finančních centrech podepisovat smlouvy k účtům, kartám, elektronickému bankovnictví i úvěrům prostřednictvím biometrického podpisu. „Za poslední měsíc se biometricky podařilo uzavřít přes 80 tisíc dokumentů a do dvou let bychom rádi toto číslo zdvojnásobili,“ doplňuje Martin Vašek.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024