ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
ČSOB Pojišťovna má nejlepší web ze všech pojišťoven na trhu. Včera o tom v rámci slavnostního vyhlášení rozhodla padesátičlenná odborná porota, která jí přidělila v kategorii Pojišťovna 1. místo. Na webu spolupracuje ČSOB Pojišťovna s internetovou agenturou Symbio. V soutěži byl také oceněn nový web ČSOB, který získal třetí místo v kategorii Banky.
„Nový web jsme připravili v konceptu naší strategie „jednoduše a s péčí“ s neskromným cílem nastavit zcela nový trend webů pojišťoven v České republice. Webové stránky se liší především v tom, že nejsou orientovány produktově, ale naopak se snaží dívat se na oblast pojištění očima klienta a nabídnout mu řešení podle jeho potřeb a situace,“ uvedla Michaela Kynclová, vedoucí Týmu přímé distribuce a webů ČSOB Pojišťovny.
Když vstoupíte na hlavní stránku webu ČSOB Pojišťovny, nezobrazí se klasické menu s produkty. „Místo toho se klientů zeptáme: „Dobrý den. Co Vám v souvislosti s pojištěním dělá starosti?“. Následuje několik otázek, kterými zjistíme, v jaké životní situaci jsou a co je zrovna pálí, a na základě toho dostávají nabídku, která je pro ně relevantní. V tomto duchu je koncipován celý web,“ doplnila Kynclová.
V soutěži WEBTOP100 zabodovala také ČSOB. Její web byl oceněn jako třetí nejlepší v kategorii Banky. ČSOB se rozhodla jít směrem výrazného zjednodušení a zpřehlednění internetových stránek. Vše doplnila moderní a čistá grafika a interaktivnější forma. „Naše nové webové stránky fungují od léta a kromě standardní produktové nabídky se nově zaměřují i na komplexní řešení vybraných potřeb klientů, což je zatím na trhu jedinečné. Webové stránky považujeme za stále důležitější nástroj prodeje a komunikace s klienty, a proto je budeme i nadále rozvíjet a výrazně propojovat s privátní částí našeho internetového a mobilního bankovnictví,“ říká Tomáš Jaroš, ředitel pro Design a Marketing ČSOB.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024