ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané


21. 02. 2017  08:52          komentáře (0)

S ČSOB Pojišťovnou vás už nic nepříjemně nepřekvapí. Zatímco většina běžných pojištění vás ochrání před situacemi, které se dají tušit, inovativní pojištění domácnosti Náš domov počítá i s tím, co by jiné ani nenapadlo, nebo co nepovažují za důležité. Nepředvídatelné a nepravděpodobné události se však mohou stát velmi jednoduše. 

ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané




Součásti pojištění tak je například pojištění jízdního kola v ceně, 5letá záruka na veškeré spotřebiče (hlavní sdělení kampaně na podzim 2016), služby deratizátora nebo třeba elektrikáře či úhrada i zapůjčených věcí při jejich krádeži. A tímto směrem se ubírá i další kampaň ČSOB Pojišťovny tentokrát s podtitulem „uhlídat majetek je někdy voříšek“, která je součástí dlouhodobějšího konceptu společnosti „čekáme nečekané“, na kterém chce do budoucna stavět mediální obraz svých produktů a služeb. 

Pojištění ČSOB Pojišťovny zahrnuje v ceně i pojištění jízdního kola, a to i když jej přímo nespecifikujete ve smlouvě a to je zcela nečekané. Pokud vám jej tedy ukradnou třeba před obchodem, pojistka se na kolo vztahuje. 

„Tentokrát jsme na to šli jinak a propojili běžnou hlášku ze života přímo se zvířetem – v tomto případě voříškem. Hlavní hrdinkou spotu a dalších reklamních nosičů v této kampani je fenka Bára – čistokrevný voříšek. Právě tuto fenku jsme si vybrali ze dvou důvodů. Ten první je, že má za sebou velmi silný životní příběh a v soukromém životě je velmi platná, protože pomáhá postiženým dětem. Tím druhým důvodem je, že žije v Pardubicích, tedy ve stejném městě v jakém sídlí naše pojišťovna,“ uvedl Petr Milata, manažer útvaru Komunikace a reklama ČSOB Pojišťovny.

 

Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept 

Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka…

ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení… 

„Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.

 

Informace o kampani 

Marketingová kampaň vyzdvihuje inovativní produkt Náš domov, který kromě jiného nabízí pojištění kola v ceně produktu bez nutnosti toho, že by ho klient musel při uzavírání smlouvy specifikovat. Tento benefit výborně pasuje do konceptu „čekáme nečekané“, protože chrání klientův majetek, aniž by to čekal.

 

Termín kampaně: 13. 2. – 31. 3.



ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15561740992

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2620
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7020
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8330
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5365
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9990
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0774
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více