ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku:
„O čem spolu nemluvíme“


05. 05. 2016  22:12          komentáře (0)

Novou on-line kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 – 35 let spustila ČSOB Pojišťovna speciálně na Facebooku. Kampaň je postavená na poutavých videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, zda spolu chtějí mít děti a co jim na sobě vadí.

 ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku: „O čem spolu nemluvíme“




Pasted_Image_05_05_16_22_12 Na tato videa navazuje série článků, fotografií a dalšího obsahu, které mají za cíl přiblížit problémy, jež mohou mladé páry potkat při zakládání rodiny, jako je neplodnost, komplikace v těhotenství či narození handicapovaného dítěte. 

 

„Jsou to témata, o kterých se svým partnerem často doma nemluvíme, a přitom jsou to ve vztahu dvou lidí klíčové věci. Proto jsme se rozhodli cílit na ženy a otevírat častokrát nepříjemná témata prostřednictvím zpovědí reálných párů. Oslovili jsme samozřejmě i samotné muže a byli jsme hodně překvapeni tím, co byli o svých pocitech schopni sdělit,“ říká Andrea Pavolková z Týmu přímé distribuce a webů ČSOB Pojišťovny. 

 

ČSOB Pojišťovna chce touto kampaní propagovat Pojištění pro ženy a Pojištění pro muže a především nabídnout cílové skupině žen pojištění Maminka, které pomáhá překonávat úskalí spojená s otěhotněním a těhotenstvím. S pojištěním asistované reprodukce si klientka může dovolit i státem nehrazený cyklus umělého oplodnění a mimo jiné pojištění poskytuje bonus za narození vícerčat či bonusy za preventivní prohlídky. 

 

Se stejným cílem – oslovovat cílovou skupinu budoucích maminek vznikla také microsite www.pojisteni-maminka.cz, která bude v rámci kampaně také hrát svoji úlohu. 

 

Kampaň poběží na Facebooku do poloviny června 2016. Díky moderním reklamním trendům bude přesně cílit na své publikum a kvalita nabízeného obsahu bude po celou dobu kampaně průběžně testována.

 

Po obsahové stránce realizovala kampaň digitální agentura Symbio, na správě a správném reklamním cílení se podílí další digitální agentura Stario. 




ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku: „O čem spolu nemluvíme“

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15608064624

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2670
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7180
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8355
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5095
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,1005
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,3900
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0773
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více