ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku:
„O čem spolu nemluvíme“
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
Novou on-line kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 – 35 let spustila ČSOB Pojišťovna speciálně na Facebooku. Kampaň je postavená na poutavých videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, zda spolu chtějí mít děti a co jim na sobě vadí.
Na tato videa navazuje série článků, fotografií a dalšího obsahu, které mají za cíl přiblížit problémy, jež mohou mladé páry potkat při zakládání rodiny, jako je neplodnost, komplikace v těhotenství či narození handicapovaného dítěte.
„Jsou to témata, o kterých se svým partnerem často doma nemluvíme, a přitom jsou to ve vztahu dvou lidí klíčové věci. Proto jsme se rozhodli cílit na ženy a otevírat častokrát nepříjemná témata prostřednictvím zpovědí reálných párů. Oslovili jsme samozřejmě i samotné muže a byli jsme hodně překvapeni tím, co byli o svých pocitech schopni sdělit,“ říká Andrea Pavolková z Týmu přímé distribuce a webů ČSOB Pojišťovny.
ČSOB Pojišťovna chce touto kampaní propagovat Pojištění pro ženy a Pojištění pro muže a především nabídnout cílové skupině žen pojištění Maminka, které pomáhá překonávat úskalí spojená s otěhotněním a těhotenstvím. S pojištěním asistované reprodukce si klientka může dovolit i státem nehrazený cyklus umělého oplodnění a mimo jiné pojištění poskytuje bonus za narození vícerčat či bonusy za preventivní prohlídky.
Se stejným cílem – oslovovat cílovou skupinu budoucích maminek vznikla také microsite www.pojisteni-maminka.cz, která bude v rámci kampaně také hrát svoji úlohu.
Kampaň poběží na Facebooku do poloviny června 2016. Díky moderním reklamním trendům bude přesně cílit na své publikum a kvalita nabízeného obsahu bude po celou dobu kampaně průběžně testována.
Po obsahové stránce realizovala kampaň digitální agentura Symbio, na správě a správném reklamním cílení se podílí další digitální agentura Stario.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2670 | |
1 USD | 23,7180 | |
1 PLN | 5,8355 | |
1 GBP | 29,5095 | |
1 CHF | 26,1005 | |
100 HUF | 6,3900 | |
1 RON | 5,0773 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024