ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás


08. 03. 2018  19:10          komentáře (0)

ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, který je postaven na nevšedních zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry. Hlavními tvářemi konceptu, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík.

ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás




„Jsme bankou, jejíž služby jsou dostupné skutečně každému, a to v té nejvyšší kvalitě. Od toho se také odvíjí náš nový kreativní koncept, který ukazuje, že každý náš klient může zažít něco neobyčejného a nevšedního, a to i díky našim produktům a službám,“ sdělila Renata Pixová - Němcová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.

Jindra a Jindra jsou docela obyčejní manželé, mezi kterými to i po letech stále jiskří. Úplně obyčejní však nejsou. Umí si totiž užívat radostí, které jim přináší každodenní život. Díky jejich příběhům jsme svědky toho, jak se snaží jeden druhého potěšit a příjemně překvapit.

První kampaň v novém komunikačním konceptu startuje 12. března a bude zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Kampaň bude probíhat ve formě televizních spotů, outdoorové reklamy, online kampaně a prostřednictvím vizuálů v bankovních pobočkách ČSOB. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. V průběhu roku se v něm také představí ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů.

 Renata Pixova „‘Nikdy nevěřte, že něco není pro vás‘ – tak zní hlavní motto nového komunikačního konceptu. Jindra a Jindra se v každém spotu ocitají na různých místech, o nichž si dosud nedokázali představit, že by je mohli kdy navštívit. Teď si to ale díky novým produktům a službám ČSOB mohou dovolit, stejně jako si i naši klienti mohou dovolit služby a produkty ČSOB díky jejich výhodnosti, užitečnosti a jednoduchosti,“ dodává Renata Pixová – Němcová.

Jindra a Jindra se s týdenním předstihem představí i zaměstnancům ČSOB. Na každou pobočku ČSOB byl doručen dárek s pozvánkou na představení nového spotu, kterého se zúčastní i hlavní protagonisté a bude přenášen do všech regionů. Kolegům se navíc spot představí také prostřednictvím personalizovaného videa.



ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15452381360

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2630
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7210
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8170
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,4815
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0370
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4200
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0782
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více