ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
„Jsme bankou, jejíž služby jsou dostupné skutečně každému, a to v té nejvyšší kvalitě. Od toho se také odvíjí náš nový kreativní koncept, který ukazuje, že každý náš klient může zažít něco neobyčejného a nevšedního, a to i díky našim produktům a službám,“ sdělila Renata Pixová - Němcová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.
Jindra a Jindra jsou docela obyčejní manželé, mezi kterými to i po letech stále jiskří. Úplně obyčejní však nejsou. Umí si totiž užívat radostí, které jim přináší každodenní život. Díky jejich příběhům jsme svědky toho, jak se snaží jeden druhého potěšit a příjemně překvapit.
První kampaň v novém komunikačním konceptu startuje 12. března a bude zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Kampaň bude probíhat ve formě televizních spotů, outdoorové reklamy, online kampaně a prostřednictvím vizuálů v bankovních pobočkách ČSOB. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. V průběhu roku se v něm také představí ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů.
„‘Nikdy nevěřte, že něco není pro vás‘ – tak zní hlavní motto nového komunikačního konceptu. Jindra a Jindra se v každém spotu ocitají na různých místech, o nichž si dosud nedokázali představit, že by je mohli kdy navštívit. Teď si to ale díky novým produktům a službám ČSOB mohou dovolit, stejně jako si i naši klienti mohou dovolit služby a produkty ČSOB díky jejich výhodnosti, užitečnosti a jednoduchosti,“ dodává Renata Pixová – Němcová.
Jindra a Jindra se s týdenním předstihem představí i zaměstnancům ČSOB. Na každou pobočku ČSOB byl doručen dárek s pozvánkou na představení nového spotu, kterého se zúčastní i hlavní protagonisté a bude přenášen do všech regionů. Kolegům se navíc spot představí také prostřednictvím personalizovaného videa.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2630 | |
1 USD | 23,7210 | |
1 PLN | 5,8170 | |
1 GBP | 29,4815 | |
1 CHF | 26,0370 | |
100 HUF | 6,4200 | |
1 RON | 5,0782 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024