ČSOB zavádí bankopojištění – unikátní službu kombinující to nejlepší z banky a pojišťovny
ČSOB chce propojovat své odborníky s klienty on-line. Prioritu má mobilní bankovnictví
ČSOB se prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ spojila s influencery na pomoc seniorům s online bankovnictvím
Skupina ČSOB spustila odklady splátek úvěrů podle nového zákona
Centrála ČSOB je nejekologičtější kancelářskou budovou v České republice
„Lidé se velmi špatně orientují v rozsáhlé nabídce pojišťovacích produktů na trhu a navíc často nedovedou správně definovat své požadavky a potřeby. Proto nově přicházíme s nabídkou bankopojištění, kdy na vybraných pobočkách banky klienti naleznou pojišťovací specialisty, kteří jim rádi poradí s pokrytím jejich potřeb. Navíc mohou získávat zajímavé cenové výhody plynoucí z toho, že současně u ČSOB čerpají jak její bankovní, tak pojišťovací služby. A všechny na jednom místě," říká Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB pro Specializované bankovnictví a pojištění.
Díky znalosti potřeb, finanční situace a platební historie dokáže ČSOB svým klientům nabídnout balíček finančních a pojistných produktů přesně na míru, navíc s cenovým zvýhodněním. Týká se jak přirozeně propojených služeb (jako je hypotéka a pojištění nemovitosti nebo kreditní karta s pojištěním proti krádeži), ale i dalších specializovaných produktů jako je životní a úrazové pojištění či unikátní produkt Best Doctors.
„Zavedení bankopojištění vychází nejen ze zkušeností mateřské KBC, která se dlouhodobě profiluje jako bankopojišťovna, ale také ze zkušeností a výzkumů ČSOB,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny. Podle něj jsou Češi v pojišťování poměrně nezodpovědní a často ani neznají základní fakta o své pojistce jako například celkovou částku, na kterou se pojišťují.
Chybují však i jinde. Z průzkumu ČSOB vyplynulo, že zatímco například pojištění domácnosti necháváme zpravidla ležet ladem, životní pojištění měníme až příliš často. „Mělo by tomu však být přesně naopak. Pojištění domácnosti je úzce spojeno s hodnotou vybavení bytu, a ta je během našeho života velice proměnlivá. Na tyto změny je třeba flexibilně reagovat, ideální je jeho aktualizace jednou za dva až tři roky. Naopak životní pojistka se zhodnocuje s časem. Změny těchto smluv je tak třeba provádět po důkladném uvážení. Průměrná doba životního pojištění však činí pouhých šest let,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen.
Za vše mluví čísla. V minulosti životní pojištění změnilo 59 % dotázaných. O změně uvažují i ti (26 %), kteří mají životní pojištění sjednané déle než deset let, a navíc, což je velmi překvapivé, i ti (32 %), kteří mají životní pojištění teprve rok.
ČSOB zavádí bankopojištění – unikátní službu kombinující to nejlepší z banky a pojišťovny
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2670 | |
1 USD | 23,7180 | |
1 PLN | 5,8355 | |
1 GBP | 29,5095 | |
1 CHF | 26,1005 | |
100 HUF | 6,3900 | |
1 RON | 5,0773 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024