Čtvrtý ročník soutěže Ideální banka je v plném proudu
13. 12. 2010 13:29
Patrik Nacher a Denisa Salátková
komentáře (0)
Probíhající čtvrtý ročník soutěže Ideální banka 21. století, který organizuje Poštovní spořitelna a server bankovnipoplatky.com, již obdržel první práce na téma „péče o klienty a vstřícný přístup k zákazníkovi“. Z došlých prací je patrné, že hlavním faktorem spokojenosti či nespokojenosti mladých lidí je přístup bankovních úředníků. Studenti také volají po větší dostupnosti bankovních ústavů a přehlednosti bankovních produktů.
„Práce, které jsem zatím viděl, opět slibují spoustu zajímavých nápadů a připomínek, které se mohou stát inspirací pro klientsky orientovanou Eru,“ popisujeOmbudsman Poštovní spořitelny
Martin Kovář. Ve svých úvahách studenti často volají po prodloužení otevírací doby, přejí si odměňování stálých klientů a žádají zvýšení počtu poboček a bankomatů. Bankám je
vytýkána také složitost nabízených produktů. „Velkým minusem pro banky je mimo jiné nepřehlednost jimi poskytovaných služeb. Málokterý klient opravdu ví, co mu jeho banka nabízí a proto
mnohé služby vůbec nevyužije,“ píše jedna ze studentek. Ve většině prací studenti požadují takovou nabídku služeb a produktů, která bude vyhovovat požadavkům všech potenciálních klientů.
„Ideální banka by měla být dostupná každému bez výjimky. Jednoduše řečeno, ideální banka je tu pro každého, ideální banka je tu pro nás,“ píše se v jedné z prací. I tento rok se
objevují evergreeny v podobě rodinných účtů či virtuálních bankéřů. Studenti také často popisují nápady, které jsou již v bankovním světě praxí – např. bankomat pro sluchově postižené či mobilní
bankéř, který za klientem dochází až domů. „Líbí se mi srozumitelný a objektivní styl, jakým jsou práce psány. Ukazuje totiž, že mladí lidé si ve většině případů uvědomují, že bankovní
systém - má-li nabízet všechno, co si studenti představují - nemůže fungovat bez určitých poplatků a úroků, za které jsou finance spravovány,“ říká Patrik Nacher, provozovatel serveru www.bankovnipoplatky.com. Uzávěrka soutěže je 15. prosince 2010, do té doby mají soutěžící možnost přihlašovat své úvahy a videa na
adresu soutez@bankovnipoplatky.com. Vyhodnocení zaslaných prací a videí proběhne do 15. ledna 2011 a vyhlášení výsledků pak v průběhu února 2011.
Autoři nejlepší práce a nejlepšího nápadu získají účet u Poštovní spořitelny s částkou 20 000 Kč a možnost zúčastnit se stáže v Poštovní spořitelně, na vítěze kategorie nejlepší video čeká účet s 10
000 korunami a také videokamera. Více informací najdete na: https://www.bankovnipoplatky.com/ankety/idealni-banka-21-stoleti-10-11.html
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
12572224496
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024