Datum splatnosti trvalého příkazu nesmí být na konci měsíce?


23. 12. 2009  07:14     Tomáš B.     komentáře (4)

Přečtěte si zajímavou korespondenci mezi klientem a jeho bankou, pokud jde o nastavení trvalého příkazu prostřednictvím internetbankingu.





To: CEN 5310, S24 klienti

Dobrý den,

       při snaze změnit datum další platby u trvalého příkazu s roční prosincovou periodicitou v SERVIS24 na každoročně platný pracovní den (!) 29. 12. 2009 se mi chybné zobrazí chybová hláska „Nesprávný den splatnosti. Trvalý příkaz může být splatný pouze k 1. až 28. dní v měsíci a poslední den v měsíci. (Změna trvalého příkazu k úhradě - krok 1 že 2)“, přičemž v souvislosti s novým zákonem o platebním styku platným od včera, tj. 1. listopadu 2009, se zrychlují převody peněz, tj. pokud budete posílat peníze z účtu na účet do jiné banky, nesmí převod peněz trvat déle než dva dny, takže pokud potřebují převést peníze do jiné banky se splatnosti "na silvestra", má mi být umožněno digitálně nastavit splatnost TP v CS až na devětadvacátého prosince! Jak to, že nejsou Vaše {tedy naše ~ klientské} systémy včas a kompletně připraveny na závazná ustanovení výše uvedeného zákona?!

Děkuji Vám za brzké odstranění této chyby typu BLOCKER a informací o tom.

S přáním klidného a úspěšného dne

Tomáš B.

 

Vážený pane,

       Datum splatnosti trvalého příkazu je možné nastavit pouze ve dnech 1. až 28. a pak poslední den v měsíci. Důvodem je zpracování příkazu v případě, že datum splatnosti je stanoveno na den v přestupném roku. V tomto případě by trvalý příkaz neproběhl. Proto je možné stanovit datum splatnosti tak, aby trvalý příkaz mohl být realizován i v nepřestupném roce. Věřím, že budete mít pochopení pro tento postup.

       V případě dalších dotazů nás kontaktujte na transakční lince služby SERVIS 24 na telefonních číslech dle svých možností (pevná linka 844 111 144, Telefónica O2 Czech Republic 726 111 144, T-Mobile 605 661 144, Vodafone 776 991 144, ze zahraničí 420 582 405 405) nebo na e-mailové adrese servis24@csas.cz.

S přáním příjemného dne

Klientské centrum České spořitelny, a. s.

To: CEN 5310, S24 klienti


Vy snad neumíte číst. Jedna se o TP s datem 29. prosince a ne 29. února, takže, co to píšete o přestupných letech?! Jak můžete psát podmínky pro chybové hlásky pro celý rok jen na základě jednoho měsíce = února?! Děkuji vám za brzkou opravu vaší chyby, a to za všechny zákazníky a kolegy!


Tomáš B.

Vážený pane,

je mi líto, aplikace SERVIS 24 Internetbanking umožňuje zadat trvalý příkaz splatný pouze k 1. až 28. dni v měsíci a poslední den v měsíci, jak již zmínila kolegyně. Tento Váš podnět mohu předat na kolegy, kteří se u nás zabývají vývojem aplikace služby SERVIS 24 Internetbanking.

S přáním příjemného dne

Klientské centrum České spořitelny, a.s.

 



Datum splatnosti trvalého příkazu nesmí být na konci měsíce?

jako všechno u ČS
No skvělí přístup zaměstnanců a ČS, no jako všechny jejich služby. Nechápu jak někdo může být jejich...
Trvalý příkaz
Stále nechápu, proč musí být splatnost 29. To není chyba S24, ani na pobočce nenastavíte splatnost ...
Hustý
Tak to je dobré odhalení slabiny S24. A ta jejich odpověď "neměla" chybu. Má banka když vychází nast...
Trvalý příkaz
Zdravím, jedno nechápu, proč musíte mít nastaven trvalý příkaz zrovna na 29.? Co když bude 29. sobo...
Diskutovat (4)