Další články
ČSOB zlepšuje obsluhu bankomatů pro nevidomé klienty
Moderní technologie v bankovnictví. Loď jako banka
58. DÍL - Ideální banka 21. století: V dětském komixu ukazuje jak nemá vypadat ideální banka
41. DÍL - Ideální banka 21. století: Nejlepší produkt ideální banky na obrázku. Univerzální elektronická karta
Že by nedoslýchaví pracovali v bance....
Banka: „Dobrý den, pane! Jak vám můžeme pomoci?“ Klient: „Dobrý den! Chtěl bych si vybrat peníze z dědictví, co přišly na můj účet”. Banka: „Jistě, samozřejmě. Máte tam teda
pěknou sumičku! A nechtěl byste si u nás, když už jste tady, založit termínovaný účtík nebo vstoupit do našich podílových fondíků, a nebo Vám nabídneme nějaký jiný výhodný spořivý produktík…?“
Klient: „Vy jste mi asi špatně rozuměli, já jsem říkal, že jsem dědil a ne, že jsem debil!!!”
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny
248623
Životní situace