Diskuse o bankovních poplatcích neutichá, stále se píše o výši bankovních poplatků a o úrovni bankovních služeb. A tak portál www.bankovnipoplatky.com přichází opět s něčím novým – vytvořili jsme pro vás "Desatero spokojeného bankovního klienta".
Portál www.bankovnipoplatky.com vznikl na podzim 2005, jako protest proti alarmující situaci v oblasti bankovních poplatků. Web se na počátku věnoval pouze petici proti poplatkové politice našich
bank. V průběhu následujících měsíců se na základě velkého zájmu veřejnosti a médií rozšířil. Základním cílem portálu je vyvinout tlak na banky, ale i na klienty, který by vedl ke snižování
bankovních poplatků a naopak ke zvyšování bankovní vzdělanosti.
Diskuse o bankovních poplatcích neutichá a tak portál bankovnipoplatky.com přichází opět s něčím novým – Desatero spokojeného bankovního klienta: 1) Přemýšlejte. Pečlivě si rozmyslete,
co chcete, než vůbec vkročíte do banky. 2) Vybírejte. Nenechte si vnutit služby a produkty, o které nestojíte. Vyžadujte profesionální přístup a servis. 3) Porovnávejte. Vyhledávejte informace a
porovnávejte jednotlivé služby a jejich ceny. 4) Počítejte. Spočítejte si, co se vám nejvíce vyplatí, co je nejvýhodnější a nejefektivnější. 5) Kontrolujte. Čtěte si smlouvy, které podepisujete,
kontrolujte výpisy z účtu, zapisujte si pohyby na účtě. 6) Poraďte se. Máte kde - odborné portály, poradenské firmy, spotřebitelské organizace, instituce státního dohledu. 7) Buďte důslední.
Nenechte se odbýt, trvejte si na svých právech a povinnostech banky. 8) Buďte nároční. Nekývněte na první nabídku banky. Nebuďte nedočkaví, nic vám neuteče. 9) Buďte aktivní. Ptejte se a informujte
se při jakýchkoliv nejasnostech. 10) Buďte opatrní. Nevěřte reklamám, pozor na „výhodné“ nabídky v rámci různých kampaní. + Buďte moudří. Dodržujte toto desatero a snížíte pravděpodobnost, že
vás bankovní poplatky překvapí a naštvou.